М43Б16/18 турбо

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: М43Б16 турбо

Мнение от ico318 » 20 Яну 2012, 19:37

мога да ти дам идея за аванса,ако те интересува.разбира се отговаря на духа на проекта....аз така карам и не ще да се чупи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 20 Яну 2012, 20:15

ico318 написа:мога да ти дам идея за аванса,ако те интересува.разбира се отговаря на духа на проекта....аз така карам и не ще да се чупи.


Значи и ти си от моя отбор(бюджетния).Сподели какво си измислил :) Ако искаш може и на ЛС

Днес сложих 250cc дюзи,но на ниските е зле,иначе във високите върви доста добре до около 5500об
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 21 Яну 2012, 22:47

ico318 написа:мога да ти дам идея за аванса,ако те интересува.разбира се отговаря на духа на проекта....аз така карам и не ще да се чупи.


Сподели ако обичаш,няма да ми е излишно :)

П.С Съжелявам че съм се повторил с горния коментар...
Последна промяна dicho0o на 22 Яну 2012, 0:23, променена общо 1 път
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.07.2011
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E39 525???+++
Мечтае да кара: E30

Re: М43Б16 турбо

Мнение от thunder4 » 22 Яну 2012, 0:20

dicho0o написа:Днес сложих 250cc дюзи,но на ниските е зле,иначе във високите върви доста добре до около 5500об

Не би трябвало да е така,според мен.Под зле какво имаш предвид,по-зле от колкото с малките дюзи,или е по-добре,но все още не достига гориво колкото трябва?Защо не пробваш да си спретнеш един такъв уред с който да имаш някаква,макар и доста мъглява представа за смесите,ясно е че няма да се получи много точно с заводската ламбда,но поне ще е по-добре от "тука има-тука няма".Това на газ ли или на бензин?По-голям испарител сложи ли?Прогресивен регулатор ли ползваш?На какво налягане ги ползваш в момента тези 250сс дюзи?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 22 Яну 2012, 0:22

Нека колегите които разбират да си кажат мнението за мега и за смт6.Кое е по-лесно за монтаж и настройка и кое ще ми свърши добра работа.Нека пишат хора които разбират,може и на ЛС за да не става каша в темата... :)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: М43Б16 турбо

Мнение от biko » 22 Яну 2012, 0:45

недей подобре земи си един Ms. и си гледаи живота
прокай него можеш да се развиваш като коне
само най-добрите умират млади

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: М43Б16 турбо

Мнение от TOM » 22 Яну 2012, 10:31

И какво се получава най-накрая? Ами винаги едно и също! Или всичко се изхвърля на отпадъци защото "не става" (разбирай "няма пари","не става") или се тръгва по едниствения правилен път -> коректно количество гориво, коректен аванс и коректно отношение между налягане на пълнене, степен на сгъстяване, октаново число на горивото и т.н. Затова всеки минал по този път, малко или много, има желание да предпази от същите грешки тези, които вървят след него. Защото тези грешки водят да загуба на време, пари и накрая на желание...Аз съм се постарал в максимална степен да спазвам написаното в учебниците и резултатът е налице, три години и 59 000 км с напълно стандартен, неразреждан М42Б18 с турбо на 1 бар и 270 кс на вала, без НИТО ЕДНА повреда по двигателя. Затова бих посъветвал всеки, преди да захване с такава конверсия, добре да помисли, да се посъветва с някой и да си пресметне възможностите... Защото всяка проба/грешка, струва време, пари и нерви. А повечето от нас нямат едното или другото. Тези които имат, обикновенно си купуват готови, заводски коли...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 03 Мар 2013, 19:16

Да ЪП-на малко темата.
От около 4ри дена проекта се повтаря на сегашната ми кола е36 комби с м43б18 от по-късните версии със стъпковия мотор на дросела.
Турбото е от 2.5тдс със студена част 11ж,знам че има и по-големи,но такова уцелих.Колектора е преправен,а турбото е свалено ниско долу.
Снимки имам съвсем малко,имам снимка на готовия колектор и на турбото. Вече всичко е сглобено и днес направих първата проба,но ако някой има интерес ще направя снимки утре.
Сложен е интерколер и маслен радиатор.Генерацията е ф60,днес я карах само с тръба до средата на колата,утре ще слагам едно голямо гърне на ф60мм от дизел,обезшумява доста приятно.
Колата отново се кара на газ,пробвах и на бензин,но дюзите са малки и не върви,а и не знам от какво мога да взема по-големи,защото тези имат едни допълнителни маркучета,през които мисля че минава вакуума. Налягането е около 0.7-0.8,мисля да опитам да я понапъна още съвсем малко,защото не успява да задържи дълго време 0.8,а само за малко и си поддържа 0.6-0.7.
За добро или лошо на 5-та като надуе яко турбото на около 2500об и съединителя започва да буксува и оборотомера отива към 3500-4000об. :mhihi: Преди месец сменях мотора и беше в доста добро състояние,но при първа възможност ще го сменя.
Поздрави!
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 07 Мар 2013, 9:56

Колеги кажете ми как мога да качвам повече от 3 снимки на един път?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 07 Мар 2013, 9:59

Ето още материал :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 07 Мар 2013, 10:04

Вчера я покарах около 200км и е съвсем друга кола.Стряска се доста,дори все още я карам с лек страх,защото не съм й свикнал,но има време,да не прибързвам.В последствие ще пиша как е и какво е станало,разхода все още е висок,защото не е коригиран,вчера ми беше 13.6 с около 30км градско яко задръстване в разкопаното Търново :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М43Б16/18 турбо

Мнение от bum_bum » 07 Мар 2013, 13:06

Снимките най-добре ги качвай на друг сайт, който хоства снимки и тук поствай кода.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: М43Б16/18 турбо

Мнение от Radeon » 26 Май 2015, 22:04

Здравейте колеги, от няколко седмици движа с подобен проект, двигателя е м43б16 с турбо,колектори и кулер от ТДС на 0.7 бара. Карам я на газ с газов инжекцион колата върви прилично, но искам да я направя да върви и на бензин. Четох че с втори ред дюзи и друга електроника се получавало, но ми се вижда малко сложно да се сложат втори ред инжектори. Има ли възможност с по-големи дюзи и електроника или remap без custom електроника да се направи? :dunno:

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook