мотор за е30

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: мотор за е30

Мнение от kirililiev » 09 Яну 2012, 20:55

bum_bum написа:
kirililiev написа:
bum_bum написа:При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо :mhihi:

тоя лаф трябва да си го запиша някъде,ти си новия ми идол :yes:



Атмосферния тунинг за теб ако е филтър от пазара, чип и гърне от Илиянци или ако мислиш, че валове, пружини, тарелки, клапани и т.н. се подаряват може и да се посмееш още.

ти що си мислиш че в един качествено направен турбо мотор няма валове,клапани,тарелки,раздвижни шайби,усилени повдигачи,портване на главата,ковани бутала,биели,усилени лагери кво ли не още.разликата е че при турбо мотора има още една камара части дето са маса пари,и с всяка грешка вадиш шепи скъпа карантия от картера,а при атмосверката грешките в повечето случаи са тъпчене в определени обороти,малка ефективност на високи,прекъсване, и кви ли не симптоми дето лесно се чуват и виждат и лесно се предотвратяват по големи последствия в повечето случаи.има.при създаването на къфто и да е тунинг трябва да има ясна цел,ясна преценка на финансовата възможност с която разполагаш,и гъвкавост от към части,щото в повечето случаи проектите са много,а реално каране няма,има събиране на средства,харчене здраво,напразни надежди и накрая в някой случаи кофа пълна със счупени скъпи части и пак години напъни.
няма нищо лошо в скромния тунинг със ефтини части,стига да е направен с акъл,да е настроен от човек дето е в час,и да се кара правилно,щото е по добре с 50 коня одгоре на пистата,отколкото с 500 в щайги в мазата.има достатъчно хора във форума които са в час,по добре някой леф на тях,отколкото ходене по мъките и откриване на топлата вода.с щото с 5000 лева може да караш здрав мотор,може и да хич да не караш,границата е много тънка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 19:15

Да де ама де ги тия коли с валове и т.н. в България? Всичко е с турбинка 2-3, 4-та употреба, китайски блоуоф и т.н.

Има читаво направени с подобни подръчни материали ама са единици и създателите им ги виждаме във форума на високосна година, щото бачкат а не лаят по цял ден да ги разберем колко са велики и колко разбират.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: мотор за е30

Мнение от Sharo » 10 Яну 2012, 20:29

че тия с качествения атмосферен тунинг да не са повече :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2012, 20:44

Китайците вече правят изпускатели и половината форум е с такива , сега остава да почнат и валове и ще стане работата :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: мотор за е30

Мнение от slavianko » 10 Яну 2012, 23:51

bum_bum написа:Китайците вече правят изпускатели и половината форум е с такива , сега остава да почнат и валове и ще стане работата :mhihi:
Изпускателите са най лесното нещо от атмосверният тунинг. Въпроса е в това че всичко в атмосверният тунинг е безмислено ако няма да се ходи по състезаяния че да го правиш щеш не щеш. Иначе не е оправдано. Ако го направиш умерен тунинга че да е и леко надеждна колата то тогава няма и да получиш кой знае каква мощност. Ако пък се направи истински за да се усети наистина то тогава буквално нямаш кола а проект. Всичко над 100кс на литър вече е ненадеждно. Слава Богу че се усетих навреме и прекратих с атмосверният тунинг. Единственният оправдан начин е да вдигнеш кубатурата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook