мотор за е30

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1235
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: мотор за е30

Мнение от maxpower » 31 Дек 2011, 20:06

Master™ написа:
delas_328 написа:Аз си мисля че М52В28 е най-удачния и най-вървежен !

Особено с плетено колекторче,М50В25 смукател,спортно филтърче и чипс, незнам колко удачно може да е и лек маховик!

ма с тоя смукател тряя се портва и главъ :mhihi: и дросел естествено от 2,5

Първо дросела от 2,8 е точно колкото от m50b25, даже някъде бях чел, че единия е с 0,1мм по голям ма кой беше не помня.
2ро портовете в главата на 2,8 са точно толкова големи колкото е и колектора от 2,5. Да не говорим, че на главата на 2,8 пише 2,5 :winky:.
Скоро ще карам моята на дино да видим какво сме сътворили до тук, но ефект има и то доста добър засега :driving:
По темата кой двигател - който намериш най запазен. Ако купуваше нов мотор щеше да има значение, но с тия 15-20годишни мотори състоянието е определящо :yes:
Аз лично бих си взел м50 заради здравината му и възможснот за турбиниране в бъдеще, но това си е мое мнение :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 01 Яну 2012, 13:40

2.5 пише на главата на М52Б28. М50Б25 главата е по-добра откъм дебит, което е вероятно за да компенсира по-тежката карантия с повече въздух и гориво.

Пропускливостта на М52 главата обаче е лесно поправима :mhihi:

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: мотор за е30

Мнение от slavianko » 02 Яну 2012, 9:43

bum_bum написа:2.5 пише на главата на М52Б28. М50Б25 главата е по-добра откъм дебит, което е вероятно за да компенсира по-тежката карантия с повече въздух и гориво.

Пропускливостта на М52 главата обаче е лесно поправима :mhihi:
Братле тя и на М50-то става още по поправима като си поиграе човек ;) Няма как да ти снимам на моят мотор чутурата да я видиш ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 02 Яну 2012, 10:36

То портването не е да хванеш дрелката и да разшириш всички портове на око. Има си граница.
Сонай се опита да го направи същото преди време на неговата кола и и разказа играта.
Тази я дадох на човек, който знае за какво иде реч. Взе ми 900лв ама спя спокойно и знам, че е направено както трябва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1235
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: мотор за е30

Мнение от maxpower » 02 Яну 2012, 22:32

bum_bum написа:2.5 пише на главата на М52Б28. М50Б25 главата е по-добра откъм дебит, което е вероятно за да компенсира по-тежката карантия с повече въздух и гориво.

Пропускливостта на М52 главата обаче е лесно поправима :mhihi:


Точно това дето показваш на снимките съм го правил на глава от м50б25 без ванос и честно казано не виждам видима разлика в портовете с главата от м52б25(същата като м52б28) :dunno:
Дори точно обратното, тази от м52-ката ми се струва доста по качествена от към отливка. Тази на м50 имаше сумати шупли и дефекти от отливката. Горивната камера е много по грапава от тази на м52 примерно. :winky:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 02 Яну 2012, 22:55

М50Б25ТУ знам, че има най-читава глава след М-ките. Може и да са митове и легенди де .. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: мотор за е30

Мнение от slavianko » 03 Яну 2012, 18:37

bum_bum написа:То портването не е да хванеш дрелката и да разшириш всички портове на око. Има си граница.
Сонай се опита да го направи същото преди време на неговата кола и и разказа играта.
Тази я дадох на човек, който знае за какво иде реч. Взе ми 900лв ама спя спокойно и знам, че е направено както трябва.
До сега оплакване не съм имал. И моята си е перфектна и на останалите на които съм правил също. Иначе то тая работа ако ставаше ей така от всеки който се хване то нямаше да има непортвана глава :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 03 Яну 2012, 20:19

Силата на една кола е в главата. Не вярвам, че е толкова лесно да прочетеш из нета и да портваш и за това предпочитам да не барам. При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: мотор за е30

Мнение от slavianko » 04 Яну 2012, 19:02

bum_bum написа:Силата на една кола е в главата. Не вярвам, че е толкова лесно да прочетеш из нета и да портваш и за това предпочитам да не барам. При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо :mhihi:
Става, става ;) Не е чак кой знае колко извънземно трудно но не е и за всеки.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: мотор за е30

Мнение от Master™ » 07 Яну 2012, 19:23

slavianko написа:
bum_bum написа:Силата на една кола е в главата. Не вярвам, че е толкова лесно да прочетеш из нета и да портваш и за това предпочитам да не барам. При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо :mhihi:
Става, става ;) Не е чак кой знае колко извънземно трудно но не е и за всеки.

:yes: абе и такива съм виждал дето са дялали до +безкрайност :mhihi: и главата на вторични :mhihi: инъче съм съгласен че не е за всеки
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: мотор за е30

Мнение от kirililiev » 07 Яну 2012, 21:44

bum_bum написа:При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо :mhihi:

тоя лаф трябва да си го запиша някъде,ти си новия ми идол :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: мотор за е30

Мнение от Master™ » 07 Яну 2012, 21:59

абе чесно да ти кажа аз обратно само съм чувал ..... "ако не беше туй турбо, ква атмосферка щях да карам" :yes: .....и въпреки това има хора които дават доста и за атмосферки :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 09 Яну 2012, 8:55

kirililiev написа:
bum_bum написа:При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо :mhihi:

тоя лаф трябва да си го запиша някъде,ти си новия ми идол :yes:



Атмосферния тунинг за теб ако е филтър от пазара, чип и гърне от Илиянци или ако мислиш, че валове, пружини, тарелки, клапани и т.н. се подаряват може и да се посмееш още.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: мотор за е30

Мнение от slavianko » 09 Яну 2012, 15:50

Кирил със сигурност знае какво е атмосверен тунинг но точно в случая имаше в предвид че за турбинирането се изискват не по малко знания.
Последна промяна slavianko на 10 Яну 2012, 15:05, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: мотор за е30

Мнение от bum_bum » 09 Яну 2012, 17:46

Спор няма за това. Мисълта ми беше, че масово се взима някаква турбина, китайски кулер, блоуоф и т.н., сглобява се някакъв колектор и се надува. Колата на 1 бар дава мощност, колкото нормално дава от 0,6 ама се дава газ и тунинга е на макс.

Доколкото при атмосферния няма китайски валове, няма китайски клапани, няма китайски пружини. Една грешка и резултата е минус коне, вместо повече.
Чифтче валове са 2300 долара, пружини 500, клапани па толова.. А има и още доста неща. С 5к не можеше ли да сложа прилично турбо?

Турбинирането безспорно е цифра и наука ама когато се прави както трябва. Въпроса е, че може да се прави и по евтиния начин, който мен не ме кефи.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook