двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 22 Окт 2011, 23:51

Гофрата отиде в кофата на 1 бар . За 0.5 става за известно време но не е решение.Снимката е стара в момента е с алуминиево коляно -няма гофра.
Eternal glory to the fallen heroes !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от doko » 23 Окт 2011, 10:13

Колега само на газ ли я караш и ако не на бензин ползваш ли допълнителна електроника :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от slavianko » 23 Окт 2011, 10:53

toto_ написа:
slavianko написа:
toto_ написа:Колега вариант за тдс-овия вал има, купуваш си нови биели и нови бутала съобразени за новия ход, след това ARP, o-ring, cometic и stage 2 е готов :)
Откога ТДС-овият вал пасва и на М20 ?

Добре, с кое от нещата, които съм писъл не си съгласен?
От М21 е дизеловият вал който става за М20
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Делян » 23 Окт 2011, 10:56

Браво, сериозен си, каза и я направи :yes:

П.С. Дидо от Топ Копи съм, отбий се до офиса някой път да я видим :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от toto_ » 23 Окт 2011, 11:54

slavianko написа:
toto_ написа:
slavianko написа:
toto_ написа:Колега вариант за тдс-овия вал има, купуваш си нови биели и нови бутала съобразени за новия ход, след това ARP, o-ring, cometic и stage 2 е готов :)
Откога ТДС-овият вал пасва и на М20 ?

Добре, с кое от нещата, които съм писъл не си съгласен?
От М21 е дизеловият вал който става за М20

Незнам какво имаш впредвид под става, но и коляновия вал от м51 е със същия размер на основни и биелни лагери както м20 и м21.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от slavianko » 23 Окт 2011, 12:28

Ами пробвай тогава ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от doko » 23 Окт 2011, 12:47

doko написа:Тоз гофрирания маркуч преди дросела държи ли на 1бар :dunno:
А за тдс-овия вал на м20б20 и на б23 няма да стане защото буталата идват много близо до вала и трябва да режеш полите дота близко до буталния бол и след тази процедура почваш да се чудиш защо цилиндрите стават със формата на бъчва :banghead:


Пробвано е не става на м20в20 и м20б23 на б25 трябва да стане щом го строкват до 3.0 -3.15

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 12:56

Аз съм склонен да приема мнението на Славянко че не става ама ако има някаква тънкост при присаждане на вал от м21 във котора на м20 ще помоля да сподели щото знам че е наясно :smoke:
Eternal glory to the fallen heroes !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 13:00

Сега така и така се подхвана темата и искам да попитам каква тел се ползва за о-ринга? Отворил съм кратуната взех шпилки направих оная мантракука за каналите но се чудя каква тел да използвам ?
Eternal glory to the fallen heroes !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от nayden » 23 Окт 2011, 13:28

Аз ползвам тел от CO - заваръчен апарат 0.8мм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 13:35

:yes:
Eternal glory to the fallen heroes !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от nayden » 23 Окт 2011, 13:42

Jordana написа:Колега правси :oops: е сега го коригирах .То докато ровя за инфо се оказва че тоз мотор стоково държи до 1.5 бар и се зачудвам струва ли си цялата дандания за малко дигане на обема без особен прираст в здравината ?


:) Защо така все мислите в барове , по-правилно е да се мисли в мощност . Ако ти е малко малко турбото (смисъл такова дето създава голям бекпрешър) и стокова главата на 1.5 няма да изкараш и 300 коня и вероятно ще държи мотора . Но с голямо турбо и същото налягане и по-високи обороти мощността ще е друга . Няма да споменавам ако се използва турбо разпределителен вал.Само от него на едно и също налягане мощноста скача поне с 20% . Според мен разумната мощност на тоя мотор е 300-350 коня . От там нагоре ще има проблеми . Мога да ти покажа криви биели на m20b25 сток (имам ги налични,не разни снимки от нета) , само разредено на 8.8:1 и надуто на 1.4-1.5 бар . Успех !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 15:39

Ам че смята се в БАР щото го виждам на уреда и знам че стрелката като сочи 1 и става страшно :lalala: а пък ако има уредче да брои направо магаретата още по добре ама аз не знам за такова нещо .Ако има земамм 2 бр веднага. :mhihi:
Eternal glory to the fallen heroes !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от nayden » 23 Окт 2011, 19:13

Jordana написа:Ам че смята се в БАР щото го виждам на уреда и знам че стрелката като сочи 1 и става страшно :lalala: а пък ако има уредче да брои направо магаретата още по добре ама аз не знам за такова нещо .Ако има земамм 2 бр веднага. :mhihi:


:lol: чак пък страшно на 1 бар ... :lol: не че ги разбирам много тия работи ! Както и да е .

Исках да кажа , че то уредчето може да показва 1.5 бар :lalala: а това може да означава и 200 и 400 и много повече магарета .

Да ти издам нещо , когато се прави такъв тунинг ПЪРВО ама ПЪРВО !!! се избира целевата мощност и после се съобразяват останалите неща - турбини , части , надув и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 23 Окт 2011, 23:41

Е хайде ся чак пък такава скромност .. :yes: Знаеш ги ти нещата .За 1 бар ефекта е различен и зависи от какво стартираш. По принцип ако всичко е направено както трябва мощноста трябва да дойде със 100 % отгоре и ако си 129 кат моя котор 230-240 к.с си е сериозно на улицата .
Eternal glory to the fallen heroes !

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook