двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 08 Окт 2011, 7:41

Здравейте колеги .Имам следното питане ....може ли на м20в20 да се сложи колянов вал от м21 2.4 тд ? и ако може какви бутала се ползват за конверсията ? Какви биели ? Колко е работния обем на двигателя след конверсията?
Целта на упражнението е да получа малко по здрава карантия ..малко дигане на обема....сгъстяване около 8.5 :1
Последна промяна Jordana на 10 Окт 2011, 16:18, променена общо 2 пъти
Eternal glory to the fallen heroes !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от doko » 10 Окт 2011, 12:38

Последно от каква ще е коляновия вал от м21( 81mm) или от тдс (82.8) :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 10 Окт 2011, 16:21

Колега правси :oops: е сега го коригирах .То докато ровя за инфо се оказва че тоз мотор стоково държи до 1.5 бар и се зачудвам струва ли си цялата дандания за малко дигане на обема без особен прираст в здравината ?
Eternal glory to the fallen heroes !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от slavianko » 19 Окт 2011, 21:19

Jordana написа:Колега правси :oops: е сега го коригирах .То докато ровя за инфо се оказва че тоз мотор стоково държи до 1.5 бар и се зачудвам струва ли си цялата дандания за малко дигане на обема без особен прираст в здравината ?
Всичко си струва щом вдига коне и можеш да си го позволиш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от doko » 20 Окт 2011, 16:13

Колега започна ли проекта или само питаш :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 20 Окт 2011, 21:11

Проекта е отдавна завършен и колата се кара но обмислям тъй да се каже нещо като стейдж 2 -подсилване на карантията шпилки о-рингване и този тип подобрения.
Eternal glory to the fallen heroes !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от toto_ » 21 Окт 2011, 7:26

Колега вариант за тдс-овия вал има, купуваш си нови биели и нови бутала съобразени за новия ход, след това ARP, o-ring, cometic и stage 2 е готов :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от doko » 21 Окт 2011, 10:04

Дай нещо снимки видео :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 21 Окт 2011, 11:10

21092011013.jpg
21092011014.jpg
Снимки добре но видео няма тоест не съм качвал .Колата не е за дрифт а ежедневка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Eternal glory to the fallen heroes !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от slavianko » 21 Окт 2011, 16:45

toto_ написа:Колега вариант за тдс-овия вал има, купуваш си нови биели и нови бутала съобразени за новия ход, след това ARP, o-ring, cometic и stage 2 е готов :)
Откога ТДС-овият вал пасва и на М20 ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 21 Окт 2011, 18:45

Ще мина и без ТДС ов вал явно. Доколкото успях да събера инфо вала на м20в20 е достатъчно здрав както и биелите също. Ще сложа една читава гарнитура шпилки и о-рингване да подсигуря малко отмалко кратуната.Както и керамичен съединител. За 250 -270 к.с. няма да има нужда от друга екстри. Доста покарах на 1 бар и тва си е границата на тоз мотор със сток карантия. Поне тъй си мисля аз.А за ТДС вала казват че става но с преправяне. Славянко ги знае тия работи. Шпонки -монки и други такива.Славянко да кажа и аз една версия за шпонката .Според мен облата шпонка е по сигурно като връзка щото се самозаконтря и не може да изпадне от канала. Освен това не е необходимо съосие на допирните повърхности и се самонапасва.Докато правата малко да олаби болта и ще се измъкне. Нищо общо със силите на срязване.Говоря по принцип не за твоя случай.
Eternal glory to the fallen heroes !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от doko » 21 Окт 2011, 19:34

Тоз гофрирания маркуч преди дросела държи ли на 1бар :dunno:
А за тдс-овия вал на м20б20 и на б23 няма да стане защото буталата идват много близо до вала и трябва да режеш полите дота близко до буталния бол и след тази процедура почваш да се чудиш защо цилиндрите стават със формата на бъчва :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от slavianko » 21 Окт 2011, 21:18

А за ТДС вала казват че става но с преправяне. Славянко ги знае тия работи. Шпонки -монки и други такива.Славянко да кажа и аз една версия за шпонката .Според мен облата шпонка е по сигурно като връзка щото се самозаконтря и не може да изпадне от канала. Освен това не е необходимо съосие на допирните повърхности и се самонапасва.Докато правата малко да олаби болта и ще се измъкне. Нищо общо със силите на срязване.Говоря по принцип не за твоя случай.[/quote]Тая шпонка играе роля колкото да се центрива докато се затегне. След това ако чакаш на тая шпонка да държи ... :mhihi: На много нови коли дори вече са без такива шпонки ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от Jordana » 21 Окт 2011, 22:27

Прав си колега .Никой вече не ги прави така явно е остаряло като дизайн и сглобката е подсигурена по друг начин. :yes:
Eternal glory to the fallen heroes !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: двигател М20В20 трансформация в М20В.....

Мнение от toto_ » 22 Окт 2011, 20:23

slavianko написа:
toto_ написа:Колега вариант за тдс-овия вал има, купуваш си нови биели и нови бутала съобразени за новия ход, след това ARP, o-ring, cometic и stage 2 е готов :)
Откога ТДС-овият вал пасва и на М20 ?

Добре, с кое от нещата, които съм писъл не си съгласен?

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook