Турбо конверсия
Модератор: bum_bum
- |CL|NIKI
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
kelesha написа:Въпроса за МАФ сензорите е доста прост Винаги МАФа са явява рестриктор на перформънс на мотора ако напрежението му се качи над волтажа който му е управляващ при повечето случай 5 волта. Това че примерно софтуера не може да приеме повече от 4 волта като стойност е бял кахър както се казва щото това се оправя само с няколко байта заменени с FF в софтуера Ако обаче МАФа прави таван 5 волта на 4000 оборота примерно а мотора върти на 7500 то през тез 3500 оборота които остаат ЕКУто няя как да разбере колко въздух му влиза Тогава проблема са опраа с нов МАФ с по голям диамерът и друг елемент, или елемента на оригиналния МАФ са слага в тръба с по голям диаметър както каза Васко. Обаче точно тогава идва сложното щото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО тряя да последва промяна във всички карти за гориво и аванс или пък да се промени картата за калибровката на МАФа която е заложена във всяко ЕКУ което ползва такъв тип сензор. Хуу ама тая карта никой не я знай къде е и за това нещата стаат още по заебали и тунерите са омотват яко............истината е че смени ли са МАФа или сложи ли са в по голям диаметър требе задължителен ремап на ЕКУто иначе стаа адска лайнария и винаги се поучават бъгове от това че ЕКУто са шашардисва и незнай ко стаа Но има и друга истина и тя е че двигателите работещи с МАФ сензор за най подходящи за стриит каране а като разход на гориво пък да не говорим.................Освен това има доста коли с по 600-700 коня от два литра обеми които работят с МАФ, така че ако всичко е осмислено МАФа не е проблем, да ако си карам колата само уиикенда и аз ше предпочета да няям МАФ амааааааааа повечето от нас си карат колите всеки ден и икономичността ни е доста голямо значение и ДА може една кола да е едновременно бърза и икономична ако се кара нормално, това требе да е ясно на всеки и основните виновници това да е така са МАФа и ламбда сондата, заебе ли едно от двете и разхода на гориво отива на майната си
Както винаги си прав:) От няколко месеца и аз се обедих в това(за какртите).И тогава какво се прави?
re
Та какъв МАП и ЕКУ настриоки са подходящи за ежедневна атмосферна кола! Твърдо съм решил да разкарам дебитомера отдавна, ама темата повече описва турбо ваиантите и съпорт проблемацията.Към готов МАП или дори към някакво къстъм изпълнение да се насоча?!
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Re: Турбо конверсия
Лудия Бик 5 написа:детонация - много вредно явление, горивната смес се самовъзпламенява преди подаването на искра от свеща в цилиндъра, резултата обикновенно е дупки в буталата.
Тук забелязах малка грешка - това явление се нарича "PREIGNITION".
Детонацията възниква след подаване на искрата.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- |CL|NIKI
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Аааа..., забравих че има и ЖЕЛАНИ детонации...
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- |CL|NIKI
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
TOM написа:Не, не съм привърженик на този метод А ти заЩо реши така Да не мислиш 4е като си направиш колата с турбо и изведнъж Ще запо4неш да надуваш 1,5 2,0 бара тоест екстремния надув за който става въпрос по горе. Например в последния пост на Alx ве4е става въпрос за крайности.[steeN] написа:TOM написа:.....като 4ета тук и замалко да си помисля 4е сме достигнали висините на тунинга.... по полека бре има оЩе доста бензин да изгорим 4е да умуваме толкова
защо, ти привърженик на метода проба-грешка ли си
прегледах темата пак, наистина се получи добра дискусия и виждам, че съм пропуснал отговора ти... не нямах предвид нищо конкретно za теб. просто забелязвам, че много хора първо правят нещо после мислят защо е станало така. не съм разбрал, че си имал предвид поста на alx .
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- _BoBI_
- ентусиаст
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Тази тема си я запазих в PC-то...
много се радвам, че обяснявате нещата колеги, защото хора като мен, които ацки много искат да научат повече им е трудно защото няма от къде
много се радвам, че обяснявате нещата колеги, защото хора като мен, които ацки много искат да научат повече им е трудно защото няма от къде
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани