Турбо конверсия
Модератор: bum_bum
- nikol78
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
- Василев
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
след толкова обстойна философия не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига и колко долу горе ще излезне като цена всичко
Re: ...
vaskovasilev написа:след толкова обстойна философия не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига и колко долу горе ще излезне като цена всичко
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
8V и 16V . 101коня на 140.
тая култова тема май трябва да се поразчисти
тая култова тема май трябва да се поразчисти
Последна промяна mitak_o на 05 Авг 2007, 13:58, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
АБЕ СТИГА ТОРМОЗИХТЕ ЧОВЕКА
МЕРСИ МНОГО за примера че точно си избрал 318ис . мисля да приложа схемата за действие обаче ще ми отнеме към 2-3 години за пари изобщо не споменавам. предполагам че това ще е най- нахъсаното бмв във аксаково пък що не и във варна. просто се чудя какво правиш още тука аз ако съм на тебе подавам молба веднага за отбора във Ф1
голфа са го създали да прави път на BMW-ta
- bavareca_86
- Ох, на баба!
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: ...
vaskovasilev написа:след толкова обстойна философия не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига и колко долу горе ще излезне като цена всичко
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани