Турбо конверсия

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 2.12.2005
Местоположение: Костинброд

Мнение от Toni70 » 31 Дек 2005, 16:11

ЗА Истински Експерти. :bgflag:


Похвално Колега.


:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 03 Яну 2006, 4:13

Батиййй и кефа как испаднаха всички в "спорчета" и "подробности" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 20 Яну 2006, 16:16

kelesha написа:Въпроса за МАФ сензорите е доста прост :mhihi: Винаги МАФа са явява рестриктор на перформънс на мотора ако напрежението му се качи над волтажа който му е управляващ при повечето случай 5 волта. Това че примерно софтуера не може да приеме повече от 4 волта като стойност е бял кахър както се казва щото това се оправя само с няколко байта заменени с FF в софтуера :D Ако обаче МАФа прави таван 5 волта на 4000 оборота примерно а мотора върти на 7500 то през тез 3500 оборота които остаат ЕКУто няя как да разбере колко въздух му влиза :!: Тогава проблема са опраа с нов МАФ с по голям диамерът и друг елемент, или елемента на оригиналния МАФ са слага в тръба с по голям диаметър както каза Васко. Обаче точно тогава идва сложното щото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО тряя да последва промяна във всички карти за гориво и аванс или пък да се промени картата за калибровката на МАФа която е заложена във всяко ЕКУ което ползва такъв тип сензор. Хуу ама тая карта никой не я знай къде е :D и за това нещата стаат още по заебали и тунерите са омотват яко............истината е че смени ли са МАФа или сложи ли са в по голям диаметър требе задължителен ремап на ЕКУто иначе стаа адска лайнария и винаги се поучават бъгове от това че ЕКУто са шашардисва и незнай ко стаа :mhihi: Но има и друга истина и тя е че двигателите работещи с МАФ сензор за най подходящи за стриит каране а като разход на гориво пък да не говорим.................Освен това има доста коли с по 600-700 коня от два литра обеми които работят с МАФ, така че ако всичко е осмислено МАФа не е проблем, да ако си карам колата само уиикенда и аз ше предпочета да няям МАФ амааааааааа повечето от нас си карат колите всеки ден и икономичността ни е доста голямо значение и ДА може една кола да е едновременно бърза и икономична ако се кара нормално, това требе да е ясно на всеки и основните виновници това да е така са МАФа и ламбда сондата, заебе ли едно от двете и разхода на гориво отива на майната си :lol:


Както винаги си прав:) От няколко месеца и аз се обедих в това(за какртите).И тогава какво се прави?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 02 Фев 2006, 10:55

1ат(техническа атмосфера)=1атм(физична)=0.1Мпа(мегапаскала)=10метра воден стълб, т.е. на всеки 10м под водата налягането се увеличава с една атмосфера, а ако трябва да качим вода примерно до 20 етаж на височина 30м са ни нужни минимум 3атмосфери налягане
AcoTo®

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

aплодисменти :)

Мнение от GOGY » 07 Фев 2006, 1:30

евалата БРАВО :bowdown:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 07 Фев 2006, 5:12

Та какъв МАП и ЕКУ настриоки са подходящи за ежедневна атмосферна кола! Твърдо съм решил да разкарам дебитомера отдавна, ама темата повече описва турбо ваиантите и съпорт проблемацията.Към готов МАП или дори към някакво къстъм изпълнение да се насоча?! :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Re: Турбо конверсия

Мнение от NITRO DRIVER » 13 Фев 2006, 10:54

Лудия Бик 5 написа:детонация - много вредно явление, горивната смес се самовъзпламенява преди подаването на искра от свеща в цилиндъра, резултата обикновенно е дупки в буталата.


Тук забелязах малка грешка - това явление се нарича "PREIGNITION".
Детонацията възниква след подаване на искрата.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 22 Фев 2006, 0:15

Човека сигурно има предвид нежеланите детонаций бре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 22 Фев 2006, 15:19

Аааа..., забравих че има и ЖЕЛАНИ детонации... :mhihi:
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r

Мнение от |CL|NIKI » 22 Фев 2006, 16:01

:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

Мнение от ОФИЦИАЛЕН » 22 Фев 2006, 16:11

:mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Фев 2006, 16:46

TOM написа:
[steeN] написа:
TOM написа:.....като 4ета тук и замалко да си помисля 4е сме достигнали висините на тунинга.... :roll: по полека бре :!: има оЩе доста бензин да изгорим 4е да умуваме толкова :!:


защо, ти привърженик на метода проба-грешка ли си :?:
Не, не съм привърженик на този метод :!: А ти заЩо реши така :?: Да не мислиш 4е като си направиш колата с турбо и изведнъж Ще запо4неш да надуваш 1,5 2,0 бара тоест екстремния надув за който става въпрос по горе. Например в последния пост на Alx ве4е става въпрос за крайности.


прегледах темата пак, наистина се получи добра дискусия и виждам, че съм пропуснал отговора ти... не нямах предвид нищо конкретно za теб. просто забелязвам, че много хора първо правят нещо после мислят защо е станало така. не съм разбрал, че си имал предвид поста на alx :yes: .
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 21 Мар 2006, 8:56

Евалта пичове за супер инфото.
Имам обаче един въпрос свързан с турбинирането на атмосферна кола.
За турбините,интерколерите и там другите му чаркове ясно,само не ми е ясно как става свързването на турбото към двигателя т.е. къде се свързва тръбата след като излезе от интерлкулера.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Мар 2006, 9:38

[steeN] написа:....
;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 29 Мар 2006, 0:06

Тази тема си я запазих в PC-то...
много се радвам, че обяснявате нещата колеги, защото хора като мен, които ацки много искат да научат повече им е трудно защото няма от къде :bowdown: :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook