Турбо конверсия
Модератор: bum_bum
- |CL|NIKI
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
bika написа:Евалта пичове за супер инфото.
Имам обаче един въпрос свързан с турбинирането на атмосферна кола.
За турбините,интерколерите и там другите му чаркове ясно,само не ми е ясно как става свързването на турбото към двигателя т.е. къде се свързва тръбата след като излезе от интерлкулера.
Ама ти сериозно ли??
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
Много добро и полезно инфо
Тука в California съм виждал какви ли не бимери. Особено във клуба от Лос Анжелес(West LA). Онези са луди. Като , че ли правят колите си само за един ден. Само и само да покажат колко много коне имат под капака. Аз в момента събирам малко $ , щото съм се спрял на една Е30 М3 Evolution. Човека каза, че за около 10 бона ще се разберем. Само ще трабва да я пребоядисам , щото в момента изглежда , че някой май е объркал водата с киселина като я мил. След това ще видим какво може да се направи по тунинг въпроса, щото тука не всички тунинг части са легални Тази тема ще ми помогне много , ако искам да си турбинирам колата. Може и в сервиз да го направят ,ама $ Оня ден един приятел(американец) ходи да му сменят маслото и да му сложат 2 нови гуми(беше си ги купил сам) $150 + Tax Викам му ,човек, върви и купи масло аз че ти го сменя, ще ти сменя и гумите. Оня , "НЕ, ще и стане нещо на колата, ще я развалиш" Викам добре, щом си казал
Тука в California съм виждал какви ли не бимери. Особено във клуба от Лос Анжелес(West LA). Онези са луди. Като , че ли правят колите си само за един ден. Само и само да покажат колко много коне имат под капака. Аз в момента събирам малко $ , щото съм се спрял на една Е30 М3 Evolution. Човека каза, че за около 10 бона ще се разберем. Само ще трабва да я пребоядисам , щото в момента изглежда , че някой май е объркал водата с киселина като я мил. След това ще видим какво може да се направи по тунинг въпроса, щото тука не всички тунинг части са легални Тази тема ще ми помогне много , ако искам да си турбинирам колата. Може и в сервиз да го направят ,ама $ Оня ден един приятел(американец) ходи да му сменят маслото и да му сложат 2 нови гуми(беше си ги купил сам) $150 + Tax Викам му ,човек, върви и купи масло аз че ти го сменя, ще ти сменя и гумите. Оня , "НЕ, ще и стане нещо на колата, ще я развалиш" Викам добре, щом си казал
:)
Браво на човека които сее постарал така обстоино да поястни темата но
аз искам да попитам какво прави това в финикииски знаци
аз искам да попитам какво прави това в финикииски знаци
Здравейте,
статията е супер направена браво!!
Имам обаче един вапрос близак до темата. Ако от някъде се губи налягане (издиша) има ли специален трик да се разбере от каде точно? Има варянт и самата турбина да не може да нагнети въздуха...
Пробвах да забуша леко с рька единия от маркучите да видя дали няма да се отчете нещо на манометъра, но колата угасна:)
надявам се някои да може да помогне чао
статията е супер направена браво!!
Имам обаче един вапрос близак до темата. Ако от някъде се губи налягане (издиша) има ли специален трик да се разбере от каде точно? Има варянт и самата турбина да не може да нагнети въздуха...
Пробвах да забуша леко с рька единия от маркучите да видя дали няма да се отчете нещо на манометъра, но колата угасна:)
надявам се някои да може да помогне чао
- |CL|NIKI
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
Ами батка просто сложи метални тръби и колена с хубави мъркучи и забравя6.
Аа за това от къде изи6ас просто си проследи цялата система полека лека то 6те се 4уе:):)
А вариянта дето турбото не нагнетява
Аа за това от къде изи6ас просто си проследи цялата система полека лека то 6те се 4уе:):)
А вариянта дето турбото не нагнетява
- mich_29
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 525 I,525 TDS,E30 318
- Мечтае да кара: БТР
БАХ МАА МУ
телефон ?
мои 0885 88 67 43 ми6о
нужна ми е консултациа точно сега точно по темата (платена разбира се)за монтаж на турбина на мотор м20 б 25 е34 сас бутала и биели алпина и отнета глава до степен пилене на буталата -норм гарнитура и сток вал (засега):)
човече направо цепи6 мрака с тези знаниа си за Ф1
мои 0885 88 67 43 ми6о
нужна ми е консултациа точно сега точно по темата (платена разбира се)за монтаж на турбина на мотор м20 б 25 е34 сас бутала и биели алпина и отнета глава до степен пилене на буталата -норм гарнитура и сток вал (засега):)
човече направо цепи6 мрака с тези знаниа си за Ф1
Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...
Понеже
Макар да е стара,темата е абсолютно добра и актуална и поради това не виждам защо трябва така да се орязва накрая и да се изпада в раздуване на локуми!Мисля,че е много по добре ако просто се довърши!!
Tова което ме интересува е,че вече стана ясно мисля,че всичко около МАF и MAP и кое как може да се използва и че нещата са относителни и все пак според ECU-то,до тук добре!Обач,предимството на МАF е това,че не му трябва нищо друго за да измери масата на постъпващия въздух,за разлика от MAP-а,които трябва да вземе предвид други датчици и така да се залагат изчисления в stock ECU-то.Недостатъците на МАФ са това,че е по чувствителен и до колкото разбрах трябва да бъде с различни характеристики за всяка една кола.Добре ако нямаш парички да си купиш някои пиггъбацк или ново ЕCU,които да ти смята информацията която постъпва от MAP,по-добре МАF,нали???Еми то хубоу ама в крайна сметка цялата работа опира до едно чисто и просто нещо,защо никъде не се споменава за некви параметри на МАF,нямали некви широкообхватни МАF-ове???,от една страна,а от другата се стига до ЕCU,което пак си има некав лимит и сдве думи,пак как да му разберем лимита!!!Все пак ако тръгнеш да правиш некво серионо цонверсйонче би трябвало да вземеш тези неща предвид и да се застраховаш,като вземеш една идея по-голямо нещо,както е в случея с инжекторите!И поради това искам да обърна внимание и на друг моменте,като си говорим за конверсии и лимити,мисля че трябва да се обърне внимание на железата.А именно,искаме да направим нещо по сериозно и искаме да го направим до края,добре де ама кой железа до къде ще издържат,и по точно как да го разберем???То е ясно че ако си в budget най-добре е сменя всичко ама ако не си,нали трябва да ги сметнеш???
Респект за всички които помогнаха за създаването на тази тема,наистина мисля че е уникална и пример какви би трябвало да бъдат всички теми!!!
Tова което ме интересува е,че вече стана ясно мисля,че всичко около МАF и MAP и кое как може да се използва и че нещата са относителни и все пак според ECU-то,до тук добре!Обач,предимството на МАF е това,че не му трябва нищо друго за да измери масата на постъпващия въздух,за разлика от MAP-а,които трябва да вземе предвид други датчици и така да се залагат изчисления в stock ECU-то.Недостатъците на МАФ са това,че е по чувствителен и до колкото разбрах трябва да бъде с различни характеристики за всяка една кола.Добре ако нямаш парички да си купиш някои пиггъбацк или ново ЕCU,които да ти смята информацията която постъпва от MAP,по-добре МАF,нали???Еми то хубоу ама в крайна сметка цялата работа опира до едно чисто и просто нещо,защо никъде не се споменава за некви параметри на МАF,нямали некви широкообхватни МАF-ове???,от една страна,а от другата се стига до ЕCU,което пак си има некав лимит и сдве думи,пак как да му разберем лимита!!!Все пак ако тръгнеш да правиш некво серионо цонверсйонче би трябвало да вземеш тези неща предвид и да се застраховаш,като вземеш една идея по-голямо нещо,както е в случея с инжекторите!И поради това искам да обърна внимание и на друг моменте,като си говорим за конверсии и лимити,мисля че трябва да се обърне внимание на железата.А именно,искаме да направим нещо по сериозно и искаме да го направим до края,добре де ама кой железа до къде ще издържат,и по точно как да го разберем???То е ясно че ако си в budget най-добре е сменя всичко ама ако не си,нали трябва да ги сметнеш???
Респект за всички които помогнаха за създаването на тази тема,наистина мисля че е уникална и пример какви би трябвало да бъдат всички теми!!!
Sledvai Celta
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Някой може ли каже нещо за М30-ките или те сами говорят за себе си
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Понеже
Paradoxex написа:Добре ако нямаш парички да си купиш някои пиггъбацк или ново ЕCU,които да ти смята информацията която постъпва от MAP,по-добре МАF,нали???Еми то хубоу ама в крайна сметка цялата работа опира до едно чисто и просто нещо,защо никъде не се споменава за некви параметри на МАF,нямали некви широкообхватни МАF-ове???,от една страна,а от другата се стига до ЕCU,което пак си има некав лимит и сдве думи,пак как да му разберем лимита!!!
Всъщност, отговорите на тези и останалите въпроси, които задаваш ги има по-напред в темата...
Прочети мненията отново и ще видиш, че е така.
П.С. Сигнала от МАФ-а е в граници от 0-5в (5.12в), което обаче не значи, че при всеки двигател
при отчитане на максимално количество въздух ще "удря" тавана от 5 в.
zAcK, с този въпрос отклони темата в съвсем различна светлина...
Driver's Racing Team
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Понеже
Paradoxex написа: zAcK, с този въпрос отклони темата в съвсем различна светлина...
Извинявам се, че съм офтопик. Ама тая тема началото и е двигател какви резерви има. Та викам някой да земе да напише нещо и за тоя. Ама ще си търся и нетя Тоя Гугъла се ще каже нещо
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
е да де!!!
То мен това ми стана ясно,ама ако МАФ-а е малак на едно турбо на 1 бар 6те литне,нали?Та от тука как да се разбере,кои МАФ на колко издаржа??? А другото,четох темата 10 пати сигурно и така и не могах да намеря отговор на това-смяташ си турбото,смяташ си инжектори,електрониката ти е наред,правиш си сместа и почваш да надуваш,ама се получават доста коне и от там как да се разбере дали карантиите ще издаржат и колко???Според мен би трябвало,всяко едно бутало или вал или каквото и там да е било да си има определен капацитет,как да се разбере това???
Sledvai Celta
ок
Извинявам се че може би сам напалнил темата с ненужни топици,но просто забравих,че сам в форум на BMW,а то за това вси4ко си го пише,ама аз исках да обарна като цяло внимание на колите!!!
Sledvai Celta
- nikol78
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани