Турбо конверсия

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 18 Дек 2006, 18:35

:shock:страхотиа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 09 Юни 2007, 20:13

след толкова обстойна философия :) не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига :) и колко долу горе ще излезне като цена всичко :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: ...

Мнение от Nightmare » 10 Юни 2007, 13:14

vaskovasilev написа:след толкова обстойна философия :) не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига :) и колко долу горе ще излезне като цена всичко :uups:
:shock:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Юни 2007, 13:47

много добро 1во мнение :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 10 Юни 2007, 14:00

шсе помни като седемте чудеса на света :mhihi:
what a helluva ride

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 10 Юни 2007, 14:18

след толкова обстойна философия не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига и колко долу горе ще излезне като цена всичко

мани бегай нестаа нищо от тва турбо :mhihi: :mhihi: :mhihi:
не си е работа
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 05 Авг 2007, 13:24

А разликата между М42 и М43 някой знай ли я?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 05 Авг 2007, 13:57

8V и 16V . 101коня на 140.
:OT: тая култова тема май трябва да се поразчисти
Последна промяна mitak_o на 05 Авг 2007, 13:58, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Авг 2007, 13:58

mitak_o написа:8V и 16V . 101коня на 140.

има и M43B18 ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: aksakovo

АБЕ СТИГА ТОРМОЗИХТЕ ЧОВЕКА

Мнение от vanko_8 » 20 Сеп 2007, 22:41

МЕРСИ МНОГО за примера че точно си избрал 318ис . мисля да приложа схемата за действие обаче ще ми отнеме към 2-3 години за пари изобщо не споменавам. предполагам че това ще е най- нахъсаното бмв във аксаково :D пък що не и във варна. просто се чудя какво правиш още тука аз ако съм на тебе подавам молба веднага за отбора във Ф1
голфа са го създали да прави път на BMW-ta

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

re

Мнение от ivko » 22 Дек 2007, 22:57

Всичко добре, ама няма ли някой да спомене нещо за м43б18...дали има хляб в него :roll:

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Re: ...

Мнение от bavareca_86 » 25 Дек 2007, 15:14

vaskovasilev написа:след толкова обстойна философия :) не разбрах с какво ще ми се подобри колата ако си сложа турбо , вдига ли конете не ги ли вдига :) и колко долу горе ще излезне като цена всичко :uups:

:mhihi: :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 12 Яну 2008, 20:28

След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 12 Яну 2008, 20:29

След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 12 Яну 2008, 20:30

След като прочетох началото на темата и отговорите,които бяха дадени,ми хрумна следния въпрос.Във форума има хора,които разбират за какво става дума,а също така са правили нещата със завиден успех.Не е ли възможно,да се направи нещо като таблица,в която да се попълни: за кои двигатели,при кои желани налягания,какви турбокомпресори от някои по-полярни модели може да се ползват.Тези от дизеловите автомобили май няма да са много удачни,т.е. няма ли да работят с по-ниско к.п.д. при оборотите,които развиват нашите бензиови мотори?Както разбрах,колега от форума ползва турбо от камион.Кои модели турбини ще са подходящи за двигателите на BMW?Имам познати,които се занимават с ремонт и възстановяване на турбини.Те често купуват турбини от морги в Европа (има много нови,но катастрофирали коли,чийто турбини са изцяло запазени).Може ли нещо от тях да се ползва при колите ни?
Има турбини от Голф-ове 1.8;Опел 2.3 Дизел;Дедри или Фиат-и;от Ауди (т.е. пак VW).От старите Голф-ове 2 излизат и страшно запазени турбини (Те са почти вечни.След 450-500 000км искат само почистване на нагара и са като нови,а не като новите,които след 150-180 000км вече са заминали на 90%).Старото си е по-яко!Дали обаче няма да се оувърспинват при оборотите на бензинките?Та ако може да стане подобна таблица с вече изпитани и правени неща,мисля че ще е полезна за много хора.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook