М42 със и без генерация....

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от SuPeR_FLY » 02 Мар 2011, 0:46

Там е проблема, че си мислиш, че си успял да я настроиш оптимално, а в действителност това са си предположения само, а пък за майстори дето името им започва с БАЙ не са ми никакъв критерий :mhihi: :mhihi: А за генерацията ти говорех за Е36-цата, а не за Е30-ката ама по принцип на ис-ката квото и да й сложиш ще се чува изпърдяно ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от slavianko » 02 Мар 2011, 15:56

Изтръгни всичкият ''рак'' наречен заводска генерация от колекторите до края. Сложи си една права тръба ф63 с колкото може по малко надки и накрая едно отворено гърне със същият диаметър. Там където ще надиш тръбите не ползвай никакви други надки освен тая /тръба в тръба/ за да няма съпротивление и без никакви заварки След това задължително иди да си донастроиш мегата и ще видиш резултата. Всички останали проби са чисто и просто загуба на време повярвай ми
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 02 Мар 2011, 18:44

slavianko написа:

Тва мога да го пробвам, но все си мисля че тоя матор ще си иска да си е позапушен откъм генерация :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от Делян » 02 Мар 2011, 18:57

Значи е баси индивидуала, против на всички физични закони :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от slavianko » 02 Мар 2011, 19:33

VaLy0 написа:
slavianko написа:

Тва мога да го пробвам, но все си мисля че тоя матор ще си иска да си е позапушен откъм генерация :roll:
Това е все едно да те карат да бягаш и като вдишваш да го правиш през една голяма слгамка а като издишваш през по малка ;) И да искаш да постигнеш резултати
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 02 Мар 2011, 19:40

slavianko написа:Това е все едно да те карат да бягаш и като вдишваш да го правиш през една голяма слгамка а като издишваш през по малка ;) И да искаш да постигнеш резултати

:mhihi: :mhihi: :mhihi: по пътя на логиката е така, ама ти можеш ли да обясниш защо като е със запушено гърне върви повече отколкото с отвореното с два изхода :roll: аз щото не мога и затова малко се дърпам и неща да давам пари за нови тръби и гърнета щото ако нищо не стане..... тея пари не ги копая :mhihi:
Ако някой ми даде разумно обяснение- това това това, така така така и затова става така........... е тогава ще сменя всичко, ама само на догадки не ми се рискува ;)
Аз имам някво обяснение ама си е лично мое и едва ли някой ще му се стори реално :mhihi: ......
това задно заводско гърне уж запушено, ако по някакъв начин при преминаване на газовете през него тъй като то е завъртяно вътре с няколко тръби- се получава някакво завихряне и засилване на скоростта на газовете демек по бързо излизане и по този начин като излизат по бързо ще засмукват пък идващите газове и това да е неговия ефект, а когато го няма- да го няма и това завихряне или засмукване и газовете да излизат по бавно през останалите тръби и гърнета съответно да тормозят мотора и както каза славянко да не може да издиша ;)
Надявам се го обясних правилно и ме разберете, ако изобщо има няква лооо гииии кааа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от slavianko » 02 Мар 2011, 20:57

VaLy0 написа:
slavianko написа:това задно заводско гърне уж запушено, ако по някакъв начин при преминаване на газовете през него тъй като то е завъртяно вътре с няколко тръби- се получава някакво завихряне и засилване на скоростта на газовете демек по бързо излизане и по този начин като излизат по бързо ще засмукват пък идващите газове и това да е неговия ефект, а когато го няма- да го няма и това завихряне или засмукване и газовете да излизат по бавно през останалите тръби и гърнета съответно да тормозят мотора и както каза славянко да не може да издиша ;)
Надявам се го обясних правилно и ме разберете, ако изобщо има няква лооо гииии кааа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Аз поне те разбрах. И има логика в това твое мислене. Нали уж баш спортните гърнета са на тоя принцип и затова даваш една камара пари. Но съвсем не вярвам че оригиналното гърне ще изпълнява подобна функция. Примерно повечето спортни гърнета са директно проходни. Демек една права тръба с дупки в нея но забелязал ли си че дупките са така направени че да завъртят газовете подобно на нарезите на цевта при оръжията. Това е уж с цел да увлича. Отделно съм виждал някой гърнета от тоя тип които накрая са леко и плавно стеснени за да засилят скороста на газовете и така да се получи уж пак някакво увличане. На повечето пистови мотори май са така. Сега до колко е ефективно това и дали изобщо действа и идея си нямам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от bum_bum » 02 Мар 2011, 21:11

Тия с "ушичките" и нарезите по посока на газовете викат, че не са добър вариант. Просто перфорирана тръба с изолатор е най-добре.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E30 и X5

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от ikonkata » 02 Мар 2011, 23:16

VaLy0 написа:
bum_bum написа:А без никакво крайно пробвал ли си как е?

Ами бях махнал задното гърне с тръбата и малкото гърненце чак до средното гърне, нали там по принцип е оригиналната снадка и резултата беше същия- не вървеше ;)
Един познат имаше компот пак с М42 и задното му гърне също беше отворено само накрайника беше нещо като елипса и тоя компот докато вървеше беше най-бързия- имаше чип ако това има значение, но аз пък съм с Мега и ако зависи от настройка лесно мога да променя нещо :|

вальо компота беше с доста назлобен чип /като за последно :mhihi: / генерацията от две проходни гърнета и нищо друго излишно като завои и стеснения на тръбите и ... с 3,91 отзад това му помагаше най-много да се движи.
мини някой вечер след бачкане през сервиза да метна едно око щото трябва да има логично обяснение хем да скивам докъде си я докарал хем да видиш мойте 2 ис-ки в един блок :mhihi:

п.п. митак тука малко не си прав това ''бай'' и ''чичо мишо'' му го лепнахме двамата с росен със сеата :mhihi: но повярвай ми не бих го сложил в класа на гаражните майстори въпеки че е заклет голфаджия :mhihi: има доста потенциал момчето просто не си имал допирни точки с него по технически въпроси ;)
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от ge_a » 04 Мар 2011, 0:07

VaLy0 написа:Някой няква идея още :roll:
ge_a тъй като и той кара такъв мотор да сподели как е при него ;)

Ми аз съвети избягвам да давам, мога само да споделя как е при мен, а резултата при мен е повече от задоволителен доста хора са се убедили в това.
Та при мен тръбите са на 55 мм, първо има проходно средно гърне, след това има изтърбушен катализатор, и след това е крайното гърне което също е проходно, което обаче е истински Ремус, което според мен също е от значение, имам и наблюдения по въпроса, ама ако ми остане време ще пиша, че в последно време се нямам време да пиша и чета ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 04 Мар 2011, 12:01

ge_a написа:Та при мен тръбите са на 55 мм, първо има проходно средно гърне, след това има изтърбушен катализатор, и след това е крайното гърне което също е проходно, което обаче е истински Ремус, което според мен също е от значение, имам и наблюдения по въпроса, ама ако ми остане време ще пиша, че в последно време се нямам време да пиша и чета ;)

Тоя изтърбушен катализатор не е ли по-добре да се махне, нали създава допълнителен гаден звук 8)
Тея гърнета можеш ли да кажеш или покажеш на снимки какво представляват?
Иначе чакам да кажеш нещо за наблюденията ;)
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E30 и X5

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от ikonkata » 04 Мар 2011, 20:49

вальо я се похвали колко ти е спортно "спортното" гърне :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 04 Мар 2011, 22:15

ikonkata написа:вальо я се похвали колко ти е спортно "спортното" гърне :mhihi:

Утре ще му направя снимки и ще ги кача да видят и другите :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E30 и X5

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от ikonkata » 05 Мар 2011, 1:09

а така най-добре че ти с тва гърне изби физичните закони бе :mhihi:
замисли се за такива като мойте не е трудно да се направи пък и излиза по евтино от тея ментаци "спортните" от кварталния магазин
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от bum_bum » 05 Мар 2011, 10:32

Има готова такава надупчена тръба от Крафт, не си струва заниманието да дупчиш толкова.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook