М42 със и без генерация....

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от bum_bum » 11 Май 2011, 11:38

Има ги готови, тва е баси къртовския труд да го дупчиш на ръка :shock:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от Делян » 11 Май 2011, 15:38

Що бре, не е кой знае какво, мен като ми правиха средното по тоя начин,тръбата я дупчиха с оксижен по същият начин, стана за 10-ина мин.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от K_Ilkov » 11 Май 2011, 17:33

ikonkata написа:с настолна бормашина , бургията се охлажда с кисело мляко / ако е от супра тръбата /

сори за спама ама не се сдържах - колко % и овче или краве? :mhihi:

евала за положения труд и резултата, иначе :clap:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от tuningfena » 11 Май 2011, 22:38

:mhihi: що да не е биволско , иначе и аз съм за идеята
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от ikonkata » 11 Май 2011, 23:01

K_Ilkov написа:
ikonkata написа:с настолна бормашина , бургията се охлажда с кисело мляко / ако е от супра тръбата /

сори за спама ама не се сдържах - колко % и овче или краве? :mhihi:

евала за положения труд и резултата, иначе :clap:

хаха може с по малкия процент че по евтино пък си отиват няколко кофички :mhihi:

bum_bum написа:Има ги готови, тва е баси къртовския труд да го дупчиш на ръка :shock:
Изображение

е ела в сливен и си намери такава дупчена и да е от супра...да не мислиш че много съм умирал да дупча :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 21 Май 2011, 11:56

А ако е нарязана с флекса с тънък диск на дълги линии, не по дължина на тръбата а малко настрани няма ли да е същия ефекта и по лесно ще стане ;)
ИзображениеБъРзИя ///

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от tuningfena » 21 Май 2011, 12:32

да и така става , но с дупки е малко по добре
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от KriK4eTo » 22 Май 2011, 0:03

По-темата за крайното гърне, по Плевенско имахме една бърза ИС-ка която беше с оригинален Г-пауър крайно гърне за М42. Без него не вървеше така добре и странното е че до около 3000-3500 си беше много тиха, а след това звука се променяше коренно(ставаше по-шумна сякаш се отваря някаква клапа) и газовете изпадаха в някакъв резонанс, поне по звука така го оприличавам. Колата беше с тръба 55мм от колектора до гърнето. Другото което ми е направило впечатление е, че Владо мантата на състезателната след един удар на крайното гърне(което мисля че беше отворено) при едно каране в Хасково, установи че не му върви колата както преди. След като го възстанови се оказа че му е изпаднала блендата която си е бил направил преди и от която му е вървяла колата, та ряза разни ламаринки и прави експерименти докато докара точния размер. Мотора е Опел 2,0ХЕ на дросели и мега, както и генерацията е подобна на ИС-вата, така че мисля че е сходен за сравнение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 22 Май 2011, 20:29

KriK4eTo написа:....След като го възстанови се оказа че му е изпаднала блендата която си е бил направил преди и от която му е вървяла колата, та ряза разни ламаринки и прави експерименти докато докара точния размер. Мотора е Опел 2,0ХЕ на дросели и мега, както и генерацията е подобна на ИС-вата, така че мисля че е сходен за сравнение.

Ква е тая бленда :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от KriK4eTo » 22 Май 2011, 23:26

Бленда ще рече някаква преграда която да намали сечението на изходящата тръба от която излизат газовете в атмосферата. Поне аз си мисля че е това. Не съм се интересувал много задълбочено, ако намериш нещо онлайн относно това и споделиш какво си открил аз лично ще съм ти благодарен. Възможно е и аз да намеря нещо и ако го направя ще го пусна в темата. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 23 Май 2011, 9:12

KriK4eTo написа:Бленда ще рече някаква преграда която да намали сечението на изходящата тръба от която излизат газовете в атмосферата. Поне аз си мисля че е това. Не съм се интересувал много задълбочено, ако намериш нещо онлайн относно това и споделиш какво си открил аз лично ще съм ти благодарен. Възможно е и аз да намеря нещо и ако го направя ще го пусна в темата. :yes:

Значи пак се връщаме на това, че трябва да е запушена за да върви ;)
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от KriK4eTo » 23 Май 2011, 15:16

Намерих нещо което до някъде може да е от полза http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=22832. Някой по-назад в темата мисля беше споменал нещо иронично за кривонделестите изпускателни "системи" на нашите родни състезателни автомобили, които в крайна сметка се оказва по поста от линка че са целево направени по този начин. :mhihi:
Ако това което е написано в линка е достоверно, измери си смесите след новата изпускателна система и кажи дали ти е обедняла и съответно като коригираш, ако е ни кажи дали е тръгнала да върви повече ;)

П.П. Оп намерих нещо за изчисляване на разликите в мощността от различните дължини на отделните части от изпускателната система за състезателен мотор http://mech-ing.com/journal/Archive/201 ... _PUNOV.pdf :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 04 Авг 2011, 23:15

Малко да вметна..... с вече нова генерация от М50Б20 на 60мм преправена в началото да пасне на колектора на ИС-а, след това 80см тръба на 63мм щото с двата леки завоя става на 60мм след огъването и от там нататък ускорително гърне- веднага след него заводското проходно(резонаторно) но модифицирано и накрая някво "тунинг" гърне за задно :mhihi: от тея като на хондите подобно 8)
и резултата е повече от задоволителен!
Звука вече няма нищо общо с онзи пърдящия отвращителен познат за всички ИС-и, а вървежа е повече от очаквания :driving:
С леки настройки на Мегата- щото малко обедня на високите, вече е наистина вървежна! И най-чудното е че и разхода падна дори и невероятно да е :smoke:
ИзображениеБъРзИя ///

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook