М42 със и без генерация....

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 28 Фев 2011, 15:00

Случая при мен е следния- колата е Е36- от както направих М42-то 2.0л с мегаскуирт, бях с отворено задно гърне(вход 55мм и два изхода май около 60мм)(звука беше много хубав), катализатора махнат и на негово място гърне, след него до задния мост има малко гърненце което е заводско и по този начин- сравнение правя само с Голфове и Сеати с ABF мотор-150hp- бях 3-4 коли зад тях, след това сложих заводското задно гърне, което си е позапушено и нищо друго не съм пипал и се озовавам с 1 кола и повече пред тях, там мисълта ми е защо става така?! Принципно бегачки и други коли им отварят генерациите, изкарват ги даже още след колекторите и навънка, а при мене точно обратно става-с отворена генерация спира да върви. Дали с някаква настройка на електрониката може да се компенсира до известна степен или от нещо друго зависи :roll: просто искам да го сложа това гърне пак за да се чува добре или основно да се преработи генерацията, но да е отпушена и да има звук, сега се чува само рев от въздушния филтър щото и смукателя ми е преработен с много къс ход-тва е малко стара снимка още мотора когато беше в е30 да се види смукателя какъв е ;)
Изображение
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от bum_bum » 28 Фев 2011, 15:14

Освен да ти е кофти всмукателния колектор друга причина не се сещам, колкото по-малко тръби и гърнета след мотора, толкова по-добре би трябвало да му е.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 28 Фев 2011, 15:19

bum_bum написа:Освен да ти е кофти всмукателния колектор друга причина не се сещам, колкото по-малко тръби и гърнета след мотора, толкова по-добре би трябвало да му е.

Би трябвало ама не е..... преди време си спомням на 30-ката още си беше със заводския смукател и взех от един колега гърнето и ситуацията беше същата при мен- със заводско гърне при това от М40 вървеше повече от това отвореното, а при него той е с М40 мотор като сложи моето гърне неговата пък тръгна повече! Всеки мотор е различен. Но каква е причината :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от vankatagsi » 28 Фев 2011, 15:45

Аз съм чувал от Али ,че при бмв голямо значение имат гърнетата и генерацията. Ако се сложи хоум-мейд генерация без да е премислена добре се получава обратен ефект. Същия случай имаше едно момче с е36 м52б20, той сложи илиенско гърне и колата повече от 190 не искаше да вдигне. Върна оригиналното и си вървеше както преди. Логиката незнам каква е но е факт. Затова аз лично съм против тези "спортни" генерации правени от всякакви гаражни майстори.
Сподели от конверсията към 2.0л усети ли голяма разлика спрямо сток ис или 20-ка. Валове има ли колата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 28 Фев 2011, 17:38

vankatagsi написа:

Валове няма, разлика усетих голяма-просто няма нищо общо със сток варианта, а 20-ките вече са в миналото :mhihi:
но не това сега е тема за разсъждение, нещо друго още някой ако знае по темата :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от vankatagsi » 28 Фев 2011, 18:29

Еми след като колата ти върви повече с оригиналното гърне си го остави него или намери такова от М3 , S14 или пък се поинтересувай от гърне на утвърдена тунинг компания, вярно по-скъпо ще е ама сам виждаш гърнетата за по 50лв какъв ефект имат, пък както вече казах това не е само при тебе. Една генерация/гърне за да е ефективна трябва да бъде сметната правилно, а не просто да се забият по големи тръби.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 28 Фев 2011, 21:40

И кой може да я направи или да я сметне, а това за оригиналното гърне...... не го искам, искам да се чува колата че се движи :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2148
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: Passat

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от b2 » 28 Фев 2011, 23:40

ти искаш ама комшиите ти дали искат.. при положение и че няма ефект не ги тормози :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 01 Мар 2011, 17:25

Някой няква идея още :roll:
ge_a тъй като и той кара такъв мотор да сподели как е при него ;)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от bum_bum » 01 Мар 2011, 17:28

А без никакво крайно пробвал ли си как е?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 01 Мар 2011, 19:01

bum_bum написа:А без никакво крайно пробвал ли си как е?

Ами бях махнал задното гърне с тръбата и малкото гърненце чак до средното гърне, нали там по принцип е оригиналната снадка и резултата беше същия- не вървеше ;)
Един познат имаше компот пак с М42 и задното му гърне също беше отворено само накрайника беше нещо като елипса и тоя компот докато вървеше беше най-бързия- имаше чип ако това има значение, но аз пък съм с Мега и ако зависи от настройка лесно мога да променя нещо :|
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от bum_bum » 01 Мар 2011, 21:56

:dunno: по мойте разбирания колкото по-малко тръби толкова по-добре би трябвало да е и тия глупости за пулсове и обратни налягания не им вярвам много ама явно не е баш така.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 01 Мар 2011, 22:01

И аз не им вярвах и то по простата причина че състезателите тука по нашия балкан, и не само те, дето правят национални състезания нямат грам гърнета и едвам се стои покрай тях и на тях явно не им пречи, но при някои от нашите коли не е така и още не мога да си обясня защо :confused:
ИзображениеБъРзИя ///

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от SuPeR_FLY » 01 Мар 2011, 22:10

Защо вместо да даваш пари за измислени генерации, пари за бензин да си настройваш колата на летището и други простотии не отидеш при някой, който си разбира от работата да ти направи хубава настройка на мегата и да не се занимаваш с глупости :dunno: Ако пък толкова искаш генерация доста добър вариант е от М50В25 без катализатор, аз като сложих на 20-ката такава останах доста доволен и звука е доста добре, а не реве като бога да ти надува главата ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М42 със и без генерация....

Мнение от VaLy0 » 02 Мар 2011, 0:00

SuPeR_FLY написа:Защо вместо да даваш пари за измислени генерации, пари за бензин да си настройваш колата на летището и други простотии не отидеш при някой, който си разбира от работата да ти направи хубава настройка на мегата и да не се занимаваш с глупости :dunno: Ако пък толкова искаш генерация доста добър вариант е от М50В25 без катализатор, аз като сложих на 20-ката такава останах доста доволен и звука е доста добре, а не реве като бога да ти надува главата ;)

Не искам да ходя някой да я настройва по простата причина че исках аз да се науча и да знам как става и така и стана, аз съм си я настроил и върви на макс! Има какво още да се нагласи но то е за по нормалното каране иначе за вървене мисля че повече от това няма как щом и бай Мишо се учуди че толкова върви :mhihi:
А за генерацията хубуу ама твоя мотор е М20 и няма нищо общо с моя и тая генерация не ми се вярва че ще е добре и откъм звук и откъм вървене. Най-лошото е че за да пробваш нещо то трябва да го има да го сложиш да пробваш и ако не стане да го върнеш, а тъй ше дам на някой 200 че и пойче пари за цялата генерация от М50 ше я сложа и ако не стаа.... изгарям, стаа тъпо.
За тва исках хора които са пробвали които са карали такъв мотор да кажат кой е най-добрия вариант ;)
иначе благодаря все пак за идеята ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook