съвет м54б22 към ....

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2083
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

съвет м54б22 към ....

Мнение от nikolae » 26 Яну 2011, 20:04

Здравейте,

Много не съм на ТИ и не съм точно за този форум, но все пак моля за съвет

Имам Е46 2001 год. м54б22 - 170 кс
Колата има ГИ, което го изключваме за разговор по-надолу.
Като цяло мотора си работи хубаво, не харчи много ~10, не масло харчи на 12-13к доливам сумарно литър
Карал съм още две такива коли, едната ми се стори, че върви доста по-слабо от моята, другата същото или всичките толкова могат или сме им свикнали.
Та... искам да направя някакъв лек ъпгрейд така да се каже.
Имам предложение в колата да се сложи /за не много пари/ 2.8 с двата ваноса.
Моя майстор, в който много вярвам, ме уверява че ще работи нормално и на двете горива, ще припка повече и т.н.
Почти всичко си остава от моята колата - комп, жици, колектора, генерация и не знам още какво.
Та накратко:
Вариант 1:блок и глава от м52туб28

Вариант 2:блок и глава от м54б25
Тук може би разликата няма да бъде кой знае каква с моя, но някак си съм склонен на него, че е по-нов като мотор, същата модификация /м54/ и по разни тестове и данни
в интернет е почти като 2.8

Вариант 3:блок и глава от м54б30 - това може и е най-добрия вариант, но всичко е над 1500лв, имал съм предложения и за 3к само за блок и глава, което за мене
са много пари за подобно нещо, как да е

Като цяло имам някакъв вариант да продам колата и доплатя за готова такава, но честно казано не ми се занимава.
Моето е купена с любов, събирани пари, ремонтирана е тук-там, каско +го + гуми са ми близо 2000лв. наново не ми се занимава в целия филм,
тепърва да ремонтира 330 било I, XI, D, XD и т.н.

та някакъв съвет да дадете ?

Благодаря много :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от Делян » 26 Яну 2011, 22:22

От 2.8 или 2.5 със сравнение с твоя не е голяма разликата и според мен не си струва при положение, че мотора ти не е счупен, а искаш повече мощност. Варианта с 3.0 е единственият правилен в случая за да останеш доволен от суапа, т.е. да знаеш за какво си си дал парите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от slavianko » 27 Яну 2011, 0:32

Dpy написа:От 2.8 или 2.5 със сравнение с твоя не е голяма разликата и според мен не си струва при положение, че мотора ти не е счупен, а искаш повече мощност. Варианта с 3.0 е единственият правилен в случая за да останеш доволен от суапа, т.е. да знаеш за какво си си дал парите.
600 кубика за нищо ги нямате начи. Казваш няма да е голяма разликата от 2.2 до 2.8 ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от Делян » 27 Яну 2011, 8:48

23 коня и 600 кубика горница според мен не струват да речем 2000лв. Ти би ли ги дал за такова подобрение на колата си :D Просто казвам, че за да е доволен как си му е реда, "скока" трябва да е малко по-високо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2083
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от nikolae » 27 Яну 2011, 8:54

1000лв ми струва смяната - мотора + монтажа
мотора `98 година над 250к
предполагам ще мога да взема поне 400лв от моя

просто се чудя, това че е по-стар като технология, година и че е на повече км от моя /200к реални/

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2258
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: m20b28
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от K_Ilkov » 27 Яну 2011, 9:43

малко ме съмнява да се включиш в 1000 лева, но ти го пожелавам

м54 ги водят, че са по-икономични, но пък ако имаш оферта за м52б28 читав защо не

Според мен ако правиш суап си заслужава за по-големите мотори щото хамалогията и нервите са едни, а резултатите не съвсем :mhihi:

имай предвид, че по-големия мотор върви и с други работи:

- спирачки ?
- диф ?

Потърси какви са разликите м/у твоята кутия, диф спирачки и тн и тези на мотора за, който се бориш да не стане накрая нещо като нищо :mhihi: .

Успех!
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2083
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от nikolae » 27 Яну 2011, 10:06

1100-1200лв в което влиза
мотора, монтажа, антифриз, масло и филтри

аз по-скоро затова пуснах темата
доколкото знам, няма разлика в окачване, скорости, диф и т.н за 6 цилиндровите е46
или не ?

ако до 1500лв. намеря читав м54б30 мисля, че по-добре на него да се хвърлям

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2258
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: m20b28
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от K_Ilkov » 27 Яну 2011, 10:47

порови в реалоем

на 330 са различни дифовете и полуоските - пред. числа също са различни

кутийте като числа май са еднакви или почти еднакви

спир. дискове също са различни

не че не можеш да минеш само с мотор ама ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от terziev » 27 Дек 2011, 11:43

не виждам смисъл да си разбутваш добре работещатата кола, да дадеш 1000+ лева за някакъв мотор който не го знаеш какъв е, и евентуално да се сдобиеш с 23коня повече мощност
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2258
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: m20b28
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от K_Ilkov » 27 Дек 2011, 12:11

добро включване година по късно :mhihi:
макар, че колегата още не се е суапнал

нали се сещаш, че не са само 23 кс
пропускаш и некви нютони

а, че с 1000 лв едва ли ще стане е друг въпрос
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2083
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от nikolae » 28 Дек 2011, 9:34

Колко време мина наистина :-))

Това си е един вид ъпгрейд на колата + това какъвто е онзи, такъв и моя
малко на късмет е цялата работа.

Ами да все още не съм, преди няколко месеца отказах един мотор за 1500лв (мотор с комп)
конете са около 60, нютоните около 90..
а и Б30 е просто джисток мотор, харесва ми много и за нашето купе е просто супер :-))

Весели празници !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от shopaza » 28 Дек 2011, 21:53

Аз ти казвам като по вещ в нещата.Слагаш М52ТУБ28 и после се почва смукател от Б30 изпускател ремап и почваш наред .30-ковия мотор е мааалко по махнат от Б28.Имам удоволствието да карам доста Б28-ци и 30-ки и заключението ми е че една правена Б28-ца е в пъти по добре от една 30-ка :ok: Ако решиш нещо да взимаш драсни да направиме некоя промоция :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2083
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: съвет м54б22 към ....

Мнение от nikolae » 29 Дек 2011, 0:53

генерацията + изп. ми е от б30, ремапа го имам
остана блока главата и смукателния :P

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook