Дросели от S50 на м50б25

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BULL3T » 06 Дек 2010, 2:06

Реших да се захвана с тази интересна тунинг изгъзица,поради тротъл респонса,който ще се получи и повечето въздух,който и ще обогатява сместа.

Оказа се обаче,че след много питане,проучване купуване на фланци и кви ли не още истории,нещата пак не са така както си ги мислех. А именно,дроселите не пасват с какъв да е фланец,дюзите не вървят с каква да е електроника,еър бокса от м-ката не влиза в коша заради сервото и предния капак. Абе с две думи "мътна и кървава"!!!

Ще започна с малко снимки и много въпроси с идеята,че все още има хора в този форум които могат да помогнат и имат желанието разбира се.

Като днеска реших да си пойграя с фланеца,който уж е точно за тези дросели,останах в шок и ужас като видях разликите,които на пръв поглед изглеждаха много лесни за преодоляване!!!

Като започнем че, дроселите са други дупки и не стават за слагане на м50тковите:
Изображение
Изображение
Изображение

Продължим с това, че за да паснат дюзите трябва фланец дебел поне 4 см Защото иначе дюзите опират в главата,и трябва да са под наклон,а ако са под наклон не знам как ще се влезат в шпилките на главата и дали въобще ще влизат в тези шпилки и може би фланеца ще трябва да се прави с шпилки специално за дроселите.

Реално погледнато аз виждам друг начин да се използват оригиналните шпилки просто фланеца да стане по-дебел около 3 см,между тези 2 дупки да се пилнат дроселите за да може да влезе гайка и да ги притегне към главата :
Изображение

Отдолу нещата изглеждат добре,дупките долу пасват и отоворите на дроселите пасват точно с тези на главата(фланеца в случая) :
Изображение

Въпросите са следните,понеже съм само на етап да прикрепим дроселите към главата,пък после ще му мисля за електрониката. Дайте някакви идеи как може да се измагари този фланец и дали да пиля дроселите.

Благодаря предварително.

п.п. Без коментари не се занимавай с тва,щото вече дадох достатъчно пари за да се откажа точно тук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от slavianko » 06 Дек 2010, 10:26

Братле защо не ми прочете темата преди да се хванеш да го правиш това ??? Точно тия проблеми съм ги описал там обстойно за да не си чупи главата и някой друг и да прави нещата два пъти. Значи намери я темата и виж точно колко широк трябва да е фланеца че вече говоря по спомен и съм забравил. Отделно шпилки задъжлително трябва нови. Там отворите на дроселите дето си ги дал че се разминават вариянта е да ги прорежеш и с по дебела шайба. На ладата всмукателя мисля че беше фабрично така :mhihi: :mhihi: На едното място мисля слагах някаква втулчица но не се сещам точно как беше и затова всичко записах в темата.
Ама хем ти бях писал скоро на едно ЛС да внимаваш като ги купуваш нещата че да не се получат тия проблеми но ти ми каза че човека бил сигурен и не си ме послушал. Ще направиш нов фланец по дебел колкото трябва и съвсем нови шпилки и ще станат нещата но мисля ще ти избягат към 150лв за труд и материяли. Няма се ядосваш само ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BULL3T » 06 Дек 2010, 11:18

slavianko написа:Братле защо не ми прочете темата преди да се хванеш да го правиш това ??? Точно тия проблеми съм ги описал там обстойно за да не си чупи главата и някой друг и да прави нещата два пъти. Значи намери я темата и виж точно колко широк трябва да е фланеца че вече говоря по спомен и съм забравил. Отделно шпилки задъжлително трябва нови. Там отворите на дроселите дето си ги дал че се разминават вариянта е да ги прорежеш и с по дебела шайба. На ладата всмукателя мисля че беше фабрично така :mhihi: :mhihi: На едното място мисля слагах някаква втулчица но не се сещам точно как беше и затова всичко записах в темата.
Ама хем ти бях писал скоро на едно ЛС да внимаваш като ги купуваш нещата че да не се получат тия проблеми но ти ми каза че човека бил сигурен и не си ме послушал. Ще направиш нов фланец по дебел колкото трябва и съвсем нови шпилки и ще станат нещата но мисля ще ти избягат към 150лв за труд и материяли. Няма се ядосваш само ;)


Ти не се притеснявай,аз човек от който съм го взел,ми е казал че може да го върна ако не става фланеца. Така че не е проблем,въпроса е твойта тема къде е,щото се разтърсих,ама не я намерих. :)
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от slavianko » 06 Дек 2010, 13:31

BULL3T написа:
slavianko написа:Братле защо не ми прочете темата преди да се хванеш да го правиш това ??? Точно тия проблеми съм ги описал там обстойно за да не си чупи главата и някой друг и да прави нещата два пъти. Значи намери я темата и виж точно колко широк трябва да е фланеца че вече говоря по спомен и съм забравил. Отделно шпилки задъжлително трябва нови. Там отворите на дроселите дето си ги дал че се разминават вариянта е да ги прорежеш и с по дебела шайба. На ладата всмукателя мисля че беше фабрично така :mhihi: :mhihi: На едното място мисля слагах някаква втулчица но не се сещам точно как беше и затова всичко записах в темата.
Ама хем ти бях писал скоро на едно ЛС да внимаваш като ги купуваш нещата че да не се получат тия проблеми но ти ми каза че човека бил сигурен и не си ме послушал. Ще направиш нов фланец по дебел колкото трябва и съвсем нови шпилки и ще станат нещата но мисля ще ти избягат към 150лв за труд и материяли. Няма се ядосваш само ;)


Ти не се притеснявай,аз човек от който съм го взел,ми е казал че може да го върна ако не става фланеца. Така че не е проблем,въпроса е твойта тема къде е,щото се разтърсих,ама не я намерих. :)
Аз не се притеснявам. Тя кушията си е за теб щото ако ги върнеш загубеното време си остава но това е друга тема.
Ето я темата :
viewtopic.php?f=11&t=112352&p=1195386&hilit=ITB#p1195386
Ето и няколко съвета от мен по монтажа които щеш не щеш трябва да ги спазиш ;)
Щом фланеца който са ти дали не пасва значи хората които са ти го дали са правили нещата без да са разглобявали по мотора и да пробват. Съответно не знаят и за доста други подробности.
Първата е че освен че инжекторите опират в главата ако фланеца не е по дебел то дроселите опират и във конзолата за масленият филтър. Това е и другата причина заради която и е необходимо точната дебелина.
http://www.picbg.net/img.php?file=6519e42187c0a025.jpg
С по дебелият фланец вече си трябват и изцяло нови шпилки по дълги.
Другото нещо е че пишльока за картерните газови стърчи прекалено и също пречи. При мен се наложи да затапя отвора и да направя друг острани с резба на която завих газаджийски щуцер и на него нанизах маркуча да извеждам изпаренията. При всички случаи и при теб ще се наложи интервенция. Ето за какво говоря:
http://www.picbg.net/img.php?file=dd23b0bb3e9e454e.jpg
Ето и и снимка как реших проблема с разминаването на отворите
http://www.picbg.net/img.php?file=9fe0c831222ea8f3.jpg
Водачите също трябва да се напаснат към фланеца за да може всичко да се фискира накрая. Ако пък не искаш да прорязваш така отворите за шпилките на самите дросели има вариянт но е доста по сложен и скъп. Нещо подобно също ще реши проблема и ще можеш да си ползваш и твоите шпилки. Невярвам обаче да се вкараш в такъв филм
http://www.picbg.net/img.php?file=5de12a132707d362.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=071a30f34d487393.JPG

Не съм виждал фланеца който са ти дали но предполагам че също ще трябва да се напасва към главата и към дроселите. Все пак това е атмосверен тунинг и тия неща са от огроооооооомно значене. Не трябва да има никакво съпротивление и всеки преход от главата към фланеца и от фланеца към дроселите трябва да се пипне със салийката и после да блесне от лъскане. Тия неща искат доста труд време и нерви и са задължителни защото както ти казах при атмосвернит тунинг са много важни и накрая да не се окаче че коалата вървяла по малко от преди тунинга. Трябват после и гарнитурки от фланеца към дроселите. Ако пък ти се занимава ако ще правиш втори фланец можеш да направиш канали и там да вкараш фабричните гумени оплътнения които са на всмукателният колектор. Ако не и там правиш гарнитурки. Аз не обичам много силикона и затова си ги направих и тях. Също трябва да се пипнат и отворите на дроселите за инжекторите и да се направят като продъжение на самият фланец. Това също става със подходящи инстументи за да стане качественно. На мен ми се наложи да си ги купя и да си взема и набор от салийки с които да го направя. И при теб ще е наложително. Дано също да са ти дали и ТПС със дроселите защото и фабричният на М50-то става но трябва да се обърне посоката. Също необходима ти е и рейката за вакума. Предполагам са ти я дали в комплекта. Отделно и съединенията за моторчето за празният ход ще трябва да се намесиш и върху тях. Общо взето това са основните неща за които се сещам. Така написани не са много но са доста пипниви, трудоемки и изискват повече концентрация, нерви и най вече време.
успех и дано съм ти бил полезен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BULL3T » 07 Дек 2010, 1:05

Ти както винаги си полезен и безкрайно отзивчив,за което ти благодаря от все сърце. Като имам път до твоя град ще ти се обадя за по една бира и да си полафим.

Ще ти разгледам темата и ще пиша пак ако измисля нещо или имам въпроси.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от slavianko » 07 Дек 2010, 9:05

BULL3T написа:Ти както винаги си полезен и безкрайно отзивчив,за което ти благодаря от все сърце. Като имам път до твоя град ще ти се обадя за по една бира и да си полафим.

Ще ти разгледам темата и ще пиша пак ако измисля нещо или имам въпроси.
Това с бирата е задължително условие при евентуално посещение в Русе ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 964
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BABHOMED » 31 Яну 2014, 4:45

Намерих нещо интересно като идея за слагането на ITB към М50
За съжаление резолюцията на снимките е малка !
Мисля,че по този начин монтажа се улеснява адски много въпроса е колко е ефективен този метод.Да отбележа,че така се изолират дроселите от главата и загряването им е много по-малко :) 2в1
Изображение
Изображение
Изображение
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1235
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от maxpower » 31 Яну 2014, 9:05

Само дето колектора е от м52 на снимките и дроселчетата за от мотор предполагам, но все пак идеята ми харесва поне на мен, за 20ка ще е перфектен :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от slavianko » 31 Яну 2014, 18:06

maxpower написа:Само дето колектора е от м52 на снимките и дроселчетата за от мотор предполагам, но все пак идеята ми харесва поне на мен, за 20ка ще е перфектен :mrgreen:
ползвали са от м52 защото рънарите са по обли. Пък колко е добра идеята не съм убеден. После ще трябва и въздухонаборник да се прави.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 964
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BABHOMED » 31 Яну 2014, 19:31

Добре някой има ли представа от къде мога да си купя готов фланец за М50 към ITB от алуминии,а от полиуретан ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от slavianko » 31 Яну 2014, 22:36

BABHOMED написа:Добре някой има ли представа от къде мога да си купя готов фланец за М50 към ITB от алуминии,а от полиуретан ?

Шегуваш се нали :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 964
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BABHOMED » 31 Яну 2014, 23:50

Стига бе бях мярнал преди време такова нещо но не помня наистина къде,беше купешко :)
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от slavianko » 01 Фев 2014, 1:15

BABHOMED написа:Стига бе бях мярнал преди време такова нещо но не помня наистина къде,беше купешко :)

Голям оптимист си честно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 964
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от BABHOMED » 01 Фев 2014, 1:26

Смятам да помисля върху нещо такова
Използването на подобен фланец (адаптер) който ще измести инжекторите на вън от портовете няма ли да действа негативно на смесообразуването.
Изображение
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: Дросели от S50 на м50б25

Мнение от biko » 04 Фев 2014, 15:46

Няма да повярваш колко много
само най-добрите умират млади

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook