въпрос към знаещите

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 19 Юни 2010, 13:50

значи въпроса е следния.
разполагам с двигател м50б20 без ванус,смятам да увелича хода на мотора посредством поставяне на вал от м52б28 като ползвам моите бутала.интересува ме какви биели трябва да ползвам,имам такива от м52б28 но не съм сигурен дали ще стана преди да отворя мотора.нека някой запознат да ме светне по въпроса за този вид конверсия,за да съм подготвен и да няма изненади в процеса на работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: въпрос към знаещите

Мнение от Nightmare » 19 Юни 2010, 18:19

viewtopic.php?f=62&t=106190&hilit=%D0%B7%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5+%D1%81

Тази тема предполагам я знаеш? Ако не поразгледай :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 20 Юни 2010, 11:17

Nightmare написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=62&t=106190&hilit=%D0%B7%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5+%D1%81

Тази тема предполагам я знаеш? Ако не поразгледай :yes:

знам я тази тема,в нея няма одговор на моя въпрос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: въпрос към знаещите

Мнение от mladfen » 20 Юни 2010, 23:04

На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 20 Юни 2010, 23:09

mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша


благодаря много :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: въпрос към знаещите

Мнение от BULL3T » 21 Юни 2010, 1:42

Мисля че Кирето няма да се разсърди ако му ползвам темата и попитам,как стоят нещата при б25? Всмисъл,ако направя тази интервенция,как мога да я направя първо и какво ще постигна(Кире интересно ми е и ти каква идея имаш) ?

Мерси предварително. :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: въпрос към знаещите

Мнение от slavianko » 23 Юни 2010, 18:22

Кире знаеш че имам кол. вал и биели от Б25 ако ти потрябват такива кажи и ще измислим нещо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 25 Юни 2010, 12:15

Изображение

вала вече е при мен,остава само да се наканя да почна с разфасоването :D
специални благодарности на Славян за помоща :bchug:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: въпрос към знаещите

Мнение от Ogi » 25 Юни 2010, 14:30

Стига я прави тая 20-ска... ще вземе да се развърви пък знаеш че с по слаба кола се дрифти по лесно :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.п. успех в начинанието :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: въпрос към знаещите

Мнение от slavianko » 26 Юни 2010, 11:31

mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 26 Юни 2010, 13:36

Ogi написа:Стига я прави тая 20-ска... ще вземе да се развърви пък знаеш че с по слаба кола се дрифти по лесно :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.п. успех в начинанието :winky:


абе поне като твойта да тръгне,че са мноо зор,няма сила за великия завой на кебапчетата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: въпрос към знаещите

Мнение от mladfen » 26 Юни 2010, 20:00

slavianko написа:
mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.
Незнам какво не разбра от написаното или просто реши да .........? :dunno:
Непрочете ли, писал съм че за него варианта е да е с бутала от ваносов мотор и неговите си биели.
А и с Кирил съм се чул вече, казах ме си каквото има и така......
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 26 Юни 2010, 20:28

споко хора,няма смисъл от спорове,и двамата ви уважавам много,говорихме и доста ми помогнахте във взимането на решението ми относно този мотор.избрах по лесния вариант с вал от 2,5 и по корави биели от м20,спрях се на малко по особен вариант за вдигане на конете и смятам да заложа на евтини и лесно намиращи се части.вече разполагам дори с още един вал от 2,5 мотор,биелите идват в понеделник,може за по нататъчни експерименти да сменя и бутала,но това е далеч във времето и още е рано да се обсъжда.веднага след като сглобя и тествам ще пусна подробно описание на всичко но,на този етап имам доста по належащи неща да правя и сигурно поне още 20 дена няма да мога да се заема с тоя мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: въпрос към знаещите

Мнение от slavianko » 26 Юни 2010, 20:33

mladfen написа:
slavianko написа:
mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.
Незнам какво не разбра от написаното или просто реши да .........? :dunno:
Непрочете ли, писал съм че за него варианта е да е с бутала от ваносов мотор и неговите си биели.
А и с Кирил съм се чул вече, казах ме си каквото има и така......
Кире ние не се караме ве нали все пак затова е темата да си спорим а и така в спора се раждат идеите. А междувременно той колегата и на мен ми звънна та решихме спора директно. Добре че има хора като него за което евала :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: въпрос към знаещите

Мнение от kirililiev » 26 Юни 2010, 21:24

slavianko написа:
mladfen написа:
slavianko написа:
mladfen написа:На твоя мотор буталата са с по-дълга "пола", тоест самото бутало ти е по-висако от това на вануса
Биелите ти са 135мм, а за да сложиш колянов вал 84мм с твойте бутала ти трябват биели 125мм които БМВ незнам да слагат някъде
Варианта ти е да си с твойте си биели но бутала от ванус моторите/М50 или М52/
Всичко това е правено и работи, че даже тук имаме и една 20-ска ванус М50 дето стана на 2,8 с отворен цилиндър на 84мм
На ЛС ти пускам телефона ми че ме мързи да пиша
Разтоянието от средата на буталният болт до челото на буталото на М50 В20 без ванос е 42.8мм а на М50 В20 с ванос е 31.64мм. Разликата е е по малко от 1 десета. Ако е с оригиналните си биели как според теб ще се компенсира по големият ход на вала и буталата да не гледат над блока кво се случва ? Проста сметка е вала на 20-ката е с ход 66мм а на тдс-совият по спомен беше 82.8. Та това са над 8мм нагоре. Като давате подобни отговори не се ли замисляте че някой може да го вземе това за чиста монета и да се наръга яко в купуване на части и като сложи карантиите и да си блъска главата.
Незнам какво не разбра от написаното или просто реши да .........? :dunno:
Непрочете ли, писал съм че за него варианта е да е с бутала от ваносов мотор и неговите си биели.
А и с Кирил съм се чул вече, казах ме си каквото има и така......
Кире ние не се караме ве нали все пак затова е темата да си спорим а и така в спора се раждат идеите. А междувременно той колегата и на мен ми звънна та решихме спора директно. Добре че има хора като него за което евала :yes:


:yes:

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook