316и с изпукателен колектор от 318ис

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от to6i_Racing » 22 Май 2010, 18:48

Здравейте професори! :mhihi:
изпадна ми изпускателен колектор от БМВ Е36 318ис
колектора е 4.2.1 (оригинален) с Ф 40/45/55
а на 316-ката си е най обикновен колектор Ф40 което е доста малко

16-ката има спортен филтар К&Н (конус),спортно гърне Bastuck с избушен катализатор и др....

дайте някакво мнение дали ще има някакъв ефект от колектора на ИС-а?
и някой ако е правил такава операция да сподели впечатленията си

Подрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от ///M Power » 22 Май 2010, 19:00

Слагай имаше една 16-ка с ИСкови колектори , вървеше прилично :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от vld » 23 Май 2010, 21:02

А я кажете пасва ли точно на главата на М43 ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от bum_bum » 23 Май 2010, 21:19

Май не
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от vld » 24 Май 2010, 13:35

Чел съм , че за да стане на М40-кова глава се преправя колектора от М42, но как седи въпроса при М43?
Някой ако го е правил нека сподели?
Така и така имам да правя генерацията, ако не е невъзможно бих го направил, да се поотпуши малко във високите компактчето :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от bum_bum » 24 Май 2010, 18:09

То и в ниските ще се отпуши доста добре ако го сложиш тоя колектор.
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от ge_a » 25 Май 2010, 12:59

М40 и М43 колекторите са еднакви, При М42 колектора е като при М50(в смисъл като форма), най-лесния вариянт е да се изреже фланец(за М40,М43) на лазер (или някоя подобна машина), след това да се отстрани фланеца от М42-ковия колектор и да се завари за вече направения М40/М43-ков фланец, като за целта е добре да го прави кадърен майстор заварчик и да е хванат фланеца за нещо сериозно, зада не се усука по време на заваряването, другия вариат е с преходни фланци, ама това ми се вижда голяма играчка а и е много вероятно да не остане място (да отине много в встрани) където да се сложи ;)

Успех !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от biko » 30 Май 2010, 23:23

bum_bum написа:То и в ниските ще се отпуши доста добре ако го сложиш тоя колектор.

Колега в гршка си при мене стана обратното избягаха ми ниските но пък на високите се отрязва прилично
сега съм взел един друг изпускател да пробвам но той не е от БМВ (ОЕМ) ми е от тунинг фирма
4-2-1 е за високи обороти 4-1 е за въртящ момент в ниски затова малолитражка с разплетен изпускател е голяма рядкост
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от bum_bum » 31 Май 2010, 8:54

Според мен въртящия момент или конете идват от дебелината и дължината на рънърите най-вече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от biko » 31 Май 2010, 21:17

bum_bum написа:Според мен въртящия момент или конете идват от дебелината и дължината на рънърите най-вече.

и така е и не е така за изпускателната генерация е написано много и е доста голяма сметка
на приятел му сложихме в компакта 2.8 мотор с някаква измислена генерация с голям рестриктор на нея (запушена)
и имаше бесни ниски но на големите на Оги 323-ката го бореше оправихме му цялата генерация на 70мм с цел покъсно турбиниране и колата побесня в високите обороти за сметка на ниските.Пробвахме и с разплетен колектор и с оригинала разлика осезаема докато не се стигна до това Изображение а то винаги се стига до това :twisted:
сори за спама в на колегата темата
само най-добрите умират млади

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: 316и с изпукателен колектор от 318ис

Мнение от Dido_stz » 07 Юни 2010, 16:19

предишния ми мотор беше М43В18, пилихме главата, КН филтър, чип и такива изпукателни колектори от ИС. Колекторите пасват, само трябва да се направят едни ушички за захващане към блока, защото те не съвпадат. Като се наложи се вижда какво точно трябва да се направи. С тази комбинация до 120-130 320-ки ги правих на смешни ;)
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook