vanos elimination kit за с50б32

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от Дилян Пенчев » 28 Май 2010, 13:41

Колата запали с оригиналната електроника, важното е датчика на всмукателния вал да чете ГМП на 1-ви цилиндър щото иначе не пали (не може да определи кога къде да впръсква и да дава искра).
Като почне да чете остават активни грешки за липсата на клапаните на ваноса - 4 броя и за датчика на изпускателният вал който определя кога кой вал на къде да мърда.
Мотора работи празен ход като бегачка с валове с доста по-богата смес, но държи устойчив празен ход (оборотите на клатят), до 2800 оборота не работи равномерно като карането с равномерна газ е приключение (по скоро трябва или без газ или с много газ), над 2800 оборота идва лудницата :twisted:
Реже се като мотор до 7400 оборота!

Това е при валове закотвени на белези! След като Ангел и сложи генерация сигурно ще се пробват и други варианти :lol:

Ваноса работи главно на празен ход, до 2800 оборота и на преходните режими! На Педал ту дъ Метал слага валовете на белези!
Ваноса играе роля и за ограничителя на максимална скорост (250 км/ч).
Като са наред всички неща ще се пробва и дали има и друга пречка освен ваноса за развиване на скорости над 250 км/ч :D
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от vicho » 28 Май 2010, 14:02

Дилян Пенчев написа:...

Ваноса работи главно на празен ход, до 2800 оборота и на преходните режими! На Педал ту дъ Метал слага валовете на белези!
Ваноса играе роля и за ограничителя на максимална скорост (250 км/ч).
Като са наред всички неща ще се пробва и дали има и друга пречка освен ваноса за развиване на скорости над 250 км/ч :D


малко встрани от М3, но все пак за Ваноса

--> значи ли това, че и на другите Ваносови мотори системата не играе над 2800 оборота :dunno:

при мен се получава следното, от доста време карам колата с Vanos Jamming (грешка номер "не-помня"), от скоро (около 2-3 месеца) колата глъхне, обикновенно на 2500 оборота, на 3-та предавка, като качвам баир и й е тежко, случва се и около 2000 рпм, след няколко давания на газ и превключване на предавките, глъхненето го няма, също това глъхнене отсъства във високите обороти, т.е. не се е случвало над 3000 - никога, това значи ли, че тогава ваноса не работи и се предполага, че си на "пълната газ"

моля за кратко обяснение, мерси :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от lowdriver » 29 Май 2010, 10:47

b2 написа:Точно на Vanos картата е най-неразбираема поне за мен..

Спокойно, и за младежа, дет я е пуснал, също е неразбираема :mhihi:
Ето как реално трябва да изглежда тази карта :
Изображение

Половината от картите, които си показал, са грешно изобразени, другата половина
са налучкани. Аз не бих им се доверил. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от bum_bum » 29 Май 2010, 12:03

Абе ако не сте първите със сигурност сте едни от малкото с махнат ванос на ежедневка.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от b2 » 29 Май 2010, 14:10

lowdriver написа:
b2 написа:Точно на Vanos картата е най-неразбираема поне за мен..

Спокойно, и за младежа, дет я е пуснал, също е неразбираема :mhihi:
Ето как реално трябва да изглежда тази карта :
Изображение

Половината от картите, които си показал, са грешно изобразени, другата половина
са налучкани. Аз не бих им се доверил. ;)


Ясно.. явно начина по който се интерпретират суровите данни е от основно значение. Така вече има смисъл :)
Y е ясно, че са оборотите.
X би трябвало да e натоварването, а Z ли е позицията на вала? В градуси ли е? И за кой вал става въпрос? Две отделни карти ли са?
Имаш ли и другите?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от lowdriver » 31 Май 2010, 11:59

Ами, основните неща си ги хванал. :)
По Z стойностите тук са представени в десетичен вид (dec), използват се коефициенти за превръщането
им в действителната величина.
Ако не се бъркам, тази карта се отнася за „управление” на изпускателния вал при „студен” двигател
(не отговарям категорично, тъй като с МСС50 съм се занимавал твърде малко). И да, картите за двата
вала са отделни.
С по-горния си пост по-скоро целях да припомня, че не трябва всичко, извадено от чуждите форуми
и/или Интернет, да се приема за чиста монета (само защото иде от „чужбина”),а пък в частност
инфото в тази материя трябва да се прекара през тензух, за да може да се отсее някаква що-годе
полезна информация. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от TOM » 01 Юни 2010, 23:19

lowdriver написа:....С по-горния си пост по-скоро целях да припомня, че не трябва всичко, извадено от чуждите форуми
и/или Интернет, да се приема за чиста монета (само защото иде от „чужбина”),а пък в частност
инфото в тази материя трябва да се прекара през тензух, за да може да се отсее някаква що-годе
полезна информация. ;)
8)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от nikoror » 01 Юни 2010, 23:46

само да добавя, че линка с дино графиката е напълно не по темата, защото 2 реда по-надолу пише това:

"Just so people arent misled by the numbers, this is a dry-sumped race motor with a built bottomend and rebuild interval of <100hrs. Though I know your point was not the numbers. Evosport pretty much has a plug-n-play AEM solution for S54 swaps. If I was considering doing this I would call them before buying anything."

и пише за изпускателен колектор и пълна генерация и всмукателниа колектор от CSL и т.н.

че с афтърмаркет (не заводска) електроника мотора може да се направи да работи като хората мисля, че е ясно на всички. сериозни мотори без ванос е имало последните 20 години мноооого. идеята беше на сток електрониката да се махне ванос-а и тогава да се види ефекта
;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от b2 » 02 Юни 2010, 9:05

lowdriver абсолютно съгласен съм с теб. Затова и с всичко което поствам споменавам източник, където всеки заинтересован може да прочете цялата тема и контекста, в който е дадено. Така може евентуално да се заформи някаква градивна дискусия в БМВ форума носеща полезна информация, различна от емотиконки..

nikoror дино-графиката я постнах просто за да покаже, че и с постоянно зацепени разпределителни валове на подобен мотор графиката при WOT няма огромни дупки и спадове. Електрониката ако ще и извънземна да е в общи линии управлява инжекторите, бобините и периферия, а валовете не мърдат - както е и в случая с автора на темата. От тук нататък е въпрос на AFR и аванс, които предполагам е възможно да се наместят и с тунинговане на сименса - тук има по-запознати на тази тема..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: vanos elimination kit за с50б32

Мнение от nikoror » 02 Юни 2010, 15:09

това, което аз казвам е, че мотори без ванос (или каквато и да е било друга форма на променливо газоразпределение било то на фазите или на лифта), които имат добра крива на въртящия момент има много, но точно този пуснатия няма нищо общо с това, което е по темата. промяната на аванса и на смесите има ефект на кривата на момента, а като добавим и всмукателния и изпускателния колектор става съвсем друга работа.

ако колегата има пълен контрол над електрониката (независимо заводска или не) нещата стават други, но не мисля, че това е случая.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook