М52Б28 със смукателен колектор от М50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: М52Б28 със смукателен колектор от М50

Мнение от kirililiev » 16 Дек 2009, 20:48

Soul_Fly написа:Всъщност нещата са точно обратното на това което си написал :winky:
Никой не слага валове и дросели без да чипоса ЕКУ-то, или поне ако иска да има реален ефект от валовете е задължително чипосването защото горивната смес обеднява и екуто не може да се справи с горивните смеси :winky:
Ето тук е даден отговора на въпроса как да се премахне загубата в ниските обороти само трябва да се чете :winky: но като глдам в този форум се набляга на "компетнтните мнения" на хора с повече от 2 зими на сняг :driving: и водещо е дразненето и оплюването :ok:
:arrow: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874
ако автора на темата има въпроси може да ми пише на ЛС :yes:


първо за газоразпределителните системи - знаете как работят - променят геометрията на смукателният колектор за по-ефикасно пълнене на цилиндрите с въздух и образуване на по-добра горивна смес. не става дума за системи като VTEC, VVT или ваносите - а за тези, които работят само с колекторите, а не с валовете.

принципът е следният - през малък отвор въздухът преминава с голяма скорост, но с нисък дебит. при голям диаметър на отвора въздухът преминава с ниска скорост, но с голям дебит. за ниски обороти на двигателя трябват смукателни колектори с малък диаметър - те дават качествено пълнене на двигателя, висока скорост на въздушният поток, добро и бързо пълнене на цилиндрите с въздух, добро разпрашаване на горивната смес. при високи обороти, където има нужда от голям дебит на въздуха - трябват по-голям отвор, през който да се пълни двигателя. тесните колектори задушават двигателя на високи, широките го удавят на ниски. затова се правят такива газоразпределителни системи, които променят параметрите на смукателната система - на дадени обороти превключват в друга система за пълнене.

смятам че вече ти е станало ясно какво точно имам предвид.

http://drifting-bg.com/forum/viewtopic. ... 6b1e95c255

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook