M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ка3ака
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.11.2002
- Местоположение: Orlando FL
- Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i
M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса
Надявам се някой да го е правил това скоро че съм се обесил в кабели и не знам за какво става въпрос
искам да питам само кои от кабелите на 328IC могат да се използват при инсталиране на ес52Б30 мотор в него ,до сега не съм правил такива трансплантации и не съм много в час ако някои може да удари едно рамо ще съм много благодарен !виждам че кръглите букси до кутията с бушоните са същите и на двете коли ... но не смея да ги свържа преди да съм сигурен
искам да питам само кои от кабелите на 328IC могат да се използват при инсталиране на ес52Б30 мотор в него ,до сега не съм правил такива трансплантации и не съм много в час ако някои може да удари едно рамо ще съм много благодарен !виждам че кръглите букси до кутията с бушоните са същите и на двете коли ... но не смея да ги свържа преди да съм сигурен
Последна промяна ка3ака на 11 Окт 2009, 2:23, променена общо 1 път
- georgymk
- младши ентусиаст
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
ка3ака написа:Надявам се някой да го е правил това скоро че съм се обесил в кабели и не знам за какво става въпрос
искам да питам само кои от кабелите на 328IC могат да се използват при инсталиране на ес52Б30 мотор в него ,до сега не съм правил такива трансплантации и не съм много в час ако някои може да удари едно рамо ще съм много благодарен !виждам че кръглите букси до кутията с бушоните са същите и на двете коли ... но не смея да ги свържа преди да съм сигурен
Не знам колега,бащата сега говори че ще слага "присадка" на двигателя на реното (невада 21)но твоито явно е различно...
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
Би трябвало всичко да е плъг енд плей като се има в предвид почти еднавата концепция на двата двигателя
Спокойно свързвай буксите, трябва след това синхронизация на твоя EWS с новото ЕКУ и си готов
Спокойно свързвай буксите, трябва след това синхронизация на твоя EWS с новото ЕКУ и си готов
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- ка3ака
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.11.2002
- Местоположение: Orlando FL
- Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
мерси много това исках да чуя
колкото до EWS моето е EWSII и не съм много запознат със синхронизацията като цяло и плюс това ecu-то ми има софтуер на DINAN не искам да го прецакам някак си
колкото до EWS моето е EWSII и не съм много запознат със синхронизацията като цяло и плюс това ecu-то ми има софтуер на DINAN не искам да го прецакам някак си
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
Докато не синхронизираш ЕWS и ЕКУ този двигател няма запали
По-добре вземи от колата донор освен двг с ЕКУ и неговия си EWS с транспондерите от ключовете
По-добре вземи от колата донор освен двг с ЕКУ и неговия си EWS с транспондерите от ключовете
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- ка3ака
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.11.2002
- Местоположение: Orlando FL
- Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
аз ги имам и двете цели коли все още нищо не съм продал нито от м3ката нито от кабриото за всеки случай ако потрябва някоя част
а някои знае ли колко трябва да бъде луфта в маховика ???
свалих кутията и видях че маховика е двоен и има луфт не зная колко точно трябва да бъде
и се чудя да купувам ли нов или да държа стария които има около 1,5 см луфт
а някои знае ли колко трябва да бъде луфта в маховика ???
свалих кутията и видях че маховика е двоен и има луфт не зная колко точно трябва да бъде
и се чудя да купувам ли нов или да държа стария които има около 1,5 см луфт
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
ка3ака написа:аз ги имам и двете цели коли все още нищо не съм продал нито от м3ката нито от кабриото за всеки случай ако потрябва някоя част
а някои знае ли колко трябва да бъде луфта в маховика ???
свалих кутията и видях че маховика е двоен и има луфт не зная колко точно трябва да бъде
и се чудя да купувам ли нов или да държа стария които има около 1,5 см луфт
ако след това пружините в него започват да създават съпротивление ( и нищо не щрака) си карай спокойно и аз се бях филмирал с около 12мм луфт, но на колата изобщо нищо не се усеща
А какво е това С52Б30 суап-нал си ОБД1 на С52Б32ката или е С50Б30 ? Иначе С50Б30 към М52Б20 (с ОБД1) е плъг н плей, С52ката трябва да е плъг н плей към Б52ка с ОБД2, ако правиш междинен вариант вече си погледни схемите, че не знам там как е.
П.С. Кви са тея синхронизации на ЕВС-и? за да работи нормално ползваш от една кола ЕКУ, ЕВС, ЧИП в ключа, не можеш да "синхронизираш" ЕКУ от една кола с евс модул от друга.
П.С.2 За да няма обърквания говорим за УСА моделите нали?
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
Yalokin написа:.....не можеш да "синхронизираш" ЕКУ от една кола с евс модул от друга.
Не колега, могат да се синхронизирват като КарСофт-та се справя отлично с това
И друго - бъркаш S50 със S52
S50В30 и S50В32 са за европа, а S52В30 е за щатите и визуално е почти 1:1 с М52
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
mladfen написа:Yalokin написа:.....не можеш да "синхронизираш" ЕКУ от една кола с евс модул от друга.
Не колега, могат да се синхронизирват като КарСофт-та се справя отлично с това
И друго - бъркаш S50 със S52
S50В30 и S50В32 са за европа, а S52В30 е за щатите и визуално е почти 1:1 с М52
Колега хайде за щатите да са С50Б30 и С52Б32, а за "синхронизациите" не е толкова просто, но има кой да го обясни стига да има желание
- ка3ака
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.11.2002
- Местоположение: Orlando FL
- Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
за УСА ства въпрос
ето идеалната тема да обясниш за синхронизацията,има кои да чете има и кой да го приложи това
между другото колата в която слагам С52М30 мотора е ОБД2 а самият той е от ОБД1 кола нещо по инсталацията сменям ли ?
ето идеалната тема да обясниш за синхронизацията,има кои да чете има и кой да го приложи това
между другото колата в която слагам С52М30 мотора е ОБД2 а самият той е от ОБД1 кола нещо по инсталацията сменям ли ?
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
След като разполагаш и с колата-донор, няма смисъл да го обяснява в тази тема, той е написал всичко
по-важно, касаещо зададените въпроси:
Сиреч взимаш от М3-ката ЕВС модула и го свързваш на мястото на настоящия, същото правиш и с чипа
в ключа. За всичко останало използваш електрически схеми, няма как.
А едно резонно решение е да пуснеш тема тук - http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=208
или просто да използваш тяхната търсачка, тъй като подобна конверсия е доста разпространена в Щатите.
И още веднъж - този двигател се води S50B30US, не S52! S52 е само във вариант B32
Успех!
по-важно, касаещо зададените въпроси:
Yalokin написа:Иначе С50Б30 към М52Б20 (с ОБД1) е плъг н плей...
...за да работи нормално ползваш от една кола ЕКУ, ЕВС, ЧИП в ключа...
Сиреч взимаш от М3-ката ЕВС модула и го свързваш на мястото на настоящия, същото правиш и с чипа
в ключа. За всичко останало използваш електрически схеми, няма как.
А едно резонно решение е да пуснеш тема тук - http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=208
или просто да използваш тяхната търсачка, тъй като подобна конверсия е доста разпространена в Щатите.
И още веднъж - този двигател се води S50B30US, не S52! S52 е само във вариант B32
Успех!
Driver's Racing Team
- Кудьопейзан
- Мнения: 10
- Регистриран на: 30.08.2009
- Кара: Москвич 408и с двигател от ЗиЛ
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
Младенка ти правил ли си го това синхронозиране със Карсофт 6.5 ?
Scrap team extreme
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса
Кудьопейзан написа:Младенка ти правил ли си го това синхронозиране със Карсофт 6.5 ?
Пиши ми на едно ЛС какво имаш в предвид и да го направим
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- ка3ака
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.11.2002
- Местоположение: Orlando FL
- Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i
Re: M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса
Meрси за информацията тази седмица ще ми доиде съединителя и маховика и след това пускам двигателя в колата ще пиша какво е станало
колкото до http://forums.bimmerforums.com и там съм пуснал тема
п.с не знаех че мотора е С50Б30
колкото до http://forums.bimmerforums.com и там съм пуснал тема
п.с не знаех че мотора е С50Б30
- valeri_t
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 28.03.2009
- Местоположение: София-Unterfucking-София
- Кара: МИГ-29
- Мечтае да кара: Тва на снимката с пълно бойно снаражение, по жълтите павета
- Детайли за колата: Ниска, спортна, с вдигащи се фарове, от тия дето изгасват бавно. Машина едет глаза боятся!
Re: M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса
колега аз ги правих сьщите игри, само 4е при мен запо4нах от м50 б20 бош система без евс. минах на м52б28 сьс сименс и евс. кьдето резнах 1 кабел и закачих евс. и сега последно метнах 3литровата м3ка като емковия мотор беш 94 то лето без евс. и запали без да пипам нищо... проблема доиде после когато почна да ми трупа грешки и да тресе на малки обороти... оказа се че иска информация точно от тази жичка с каква скорост се движи колата и вече вси4ко е на ред... при теб е малко по различно но не би трябвало да има6 голямо затруднение, не му се плаши да го пробваш след размяната в основните куплунги са спазени + и - така че смело освен да не запали др. няма какво да стане...
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани