M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 25.11.2002
Местоположение: Orlando FL
Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i

M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от ка3ака » 04 Окт 2009, 18:50

Надявам се някой да го е правил това скоро че съм се обесил в кабели и не знам за какво става въпрос :shock:
искам да питам само кои от кабелите на 328IC могат да се използват при инсталиране на ес52Б30 мотор в него ,до сега не съм правил такива трансплантации и не съм много в час ако някои може да удари едно рамо ще съм много благодарен !виждам че кръглите букси до кутията с бушоните са същите и на двете коли ... но не смея да ги свържа преди да съм сигурен
Последна промяна ка3ака на 11 Окт 2009, 2:23, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 21.07.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: кракомобил
Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от georgymk » 04 Окт 2009, 20:37

ка3ака написа:Надявам се някой да го е правил това скоро че съм се обесил в кабели и не знам за какво става въпрос :shock:
искам да питам само кои от кабелите на 328IC могат да се използват при инсталиране на ес52Б30 мотор в него ,до сега не съм правил такива трансплантации и не съм много в час ако някои може да удари едно рамо ще съм много благодарен !виждам че кръглите букси до кутията с бушоните са същите и на двете коли ... но не смея да ги свържа преди да съм сигурен

Не знам колега,бащата сега говори че ще слага "присадка" на двигателя на реното (невада 21)но твоито явно е различно...
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от mladfen » 04 Окт 2009, 21:18

Би трябвало всичко да е плъг енд плей като се има в предвид почти еднавата концепция на двата двигателя
Спокойно свързвай буксите, трябва след това синхронизация на твоя EWS с новото ЕКУ и си готов
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 25.11.2002
Местоположение: Orlando FL
Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от ка3ака » 04 Окт 2009, 21:39

мерси много това исках да чуя
колкото до EWS моето е EWSII и не съм много запознат със синхронизацията като цяло и плюс това ecu-то ми има софтуер на DINAN не искам да го прецакам някак си
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от mladfen » 05 Окт 2009, 22:39

Докато не синхронизираш ЕWS и ЕКУ този двигател няма запали
По-добре вземи от колата донор освен двг с ЕКУ и неговия си EWS с транспондерите от ключовете
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 25.11.2002
Местоположение: Orlando FL
Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от ка3ака » 06 Окт 2009, 3:43

аз ги имам и двете цели коли все още нищо не съм продал нито от м3ката нито от кабриото за всеки случай ако потрябва някоя част :)

а някои знае ли колко трябва да бъде луфта в маховика ???
свалих кутията и видях че маховика е двоен и има луфт не зная колко точно трябва да бъде
и се чудя да купувам ли нов или да държа стария които има около 1,5 см луфт
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.08.2007

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от Yalokin » 06 Окт 2009, 14:06

ка3ака написа:аз ги имам и двете цели коли все още нищо не съм продал нито от м3ката нито от кабриото за всеки случай ако потрябва някоя част :)

а някои знае ли колко трябва да бъде луфта в маховика ???
свалих кутията и видях че маховика е двоен и има луфт не зная колко точно трябва да бъде
и се чудя да купувам ли нов или да държа стария които има около 1,5 см луфт

ако след това пружините в него започват да създават съпротивление ( и нищо не щрака) си карай спокойно и аз се бях филмирал с около 12мм луфт, но на колата изобщо нищо не се усеща ;)
А какво е това С52Б30 суап-нал си ОБД1 на С52Б32ката или е С50Б30 ? Иначе С50Б30 към М52Б20 (с ОБД1) е плъг н плей, С52ката трябва да е плъг н плей към Б52ка с ОБД2, ако правиш междинен вариант вече си погледни схемите, че не знам там как е.
П.С. Кви са тея синхронизации на ЕВС-и? за да работи нормално ползваш от една кола ЕКУ, ЕВС, ЧИП в ключа, не можеш да "синхронизираш" ЕКУ от една кола с евс модул от друга.
П.С.2 За да няма обърквания говорим за УСА моделите нали?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от mladfen » 06 Окт 2009, 22:19

Yalokin написа:.....не можеш да "синхронизираш" ЕКУ от една кола с евс модул от друга.

Не колега, могат да се синхронизирват като КарСофт-та се справя отлично с това :winky:
И друго - бъркаш S50 със S52
S50В30 и S50В32 са за европа, а S52В30 е за щатите и визуално е почти 1:1 с М52
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.08.2007

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от Yalokin » 07 Окт 2009, 10:27

mladfen написа:
Yalokin написа:.....не можеш да "синхронизираш" ЕКУ от една кола с евс модул от друга.

Не колега, могат да се синхронизирват като КарСофт-та се справя отлично с това :winky:
И друго - бъркаш S50 със S52
S50В30 и S50В32 са за европа, а S52В30 е за щатите и визуално е почти 1:1 с М52

Колега хайде за щатите да са С50Б30 и С52Б32, а за "синхронизациите" не е толкова просто, но има кой да го обясни стига да има желание :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 25.11.2002
Местоположение: Orlando FL
Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от ка3ака » 08 Окт 2009, 23:48

за УСА ства въпрос
ето идеалната тема да обясниш за синхронизацията,има кои да чете има и кой да го приложи това :)

между другото колата в която слагам С52М30 мотора е ОБД2 а самият той е от ОБД1 кола нещо по инсталацията сменям ли ?
:shock:
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от lowdriver » 09 Окт 2009, 14:03

След като разполагаш и с колата-донор, няма смисъл да го обяснява в тази тема, той е написал всичко
по-важно, касаещо зададените въпроси:
Yalokin написа:Иначе С50Б30 към М52Б20 (с ОБД1) е плъг н плей...
...за да работи нормално ползваш от една кола ЕКУ, ЕВС, ЧИП в ключа...

Сиреч взимаш от М3-ката ЕВС модула и го свързваш на мястото на настоящия, същото правиш и с чипа
в ключа. За всичко останало използваш електрически схеми, няма как.
А едно резонно решение е да пуснеш тема тук - http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=208
или просто да използваш тяхната търсачка, тъй като подобна конверсия е доста разпространена в Щатите.
И още веднъж - този двигател се води S50B30US, не S52! S52 е само във вариант B32
Успех!
Изображение
Driver's Racing Team


Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.08.2009
Кара: Москвич 408и с двигател от ЗиЛ

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от Кудьопейзан » 09 Окт 2009, 21:35

Младенка ти правил ли си го това синхронозиране със Карсофт 6.5 ?
Scrap team extreme

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: M52B28 към S52B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от mladfen » 10 Окт 2009, 20:57

Кудьопейзан написа:Младенка ти правил ли си го това синхронозиране със Карсофт 6.5 ?

Пиши ми на едно ЛС какво имаш в предвид и да го направим ;)
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 25.11.2002
Местоположение: Orlando FL
Кара: Е36 М3 Е46 М3 F10 535i

Re: M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от ка3ака » 11 Окт 2009, 2:27

Meрси за информацията тази седмица ще ми доиде съединителя и маховика и след това пускам двигателя в колата ще пиша какво е станало

колкото до http://forums.bimmerforums.com и там съм пуснал тема

п.с не знаех че мотора е С50Б30
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.03.2009
Местоположение: София-Unterfucking-София
Кара: МИГ-29
Мечтае да кара: Тва на снимката с пълно бойно снаражение, по жълтите павета
Детайли за колата: Ниска, спортна, с вдигащи се фарове, от тия дето изгасват бавно. Машина едет глаза боятся!

Re: M52B28 към S50B30 присаждане няколко въпроса

Мнение от valeri_t » 14 Окт 2009, 17:24

колега аз ги правих сьщите игри, само 4е при мен запо4нах от м50 б20 бош система без евс. минах на м52б28 сьс сименс и евс. кьдето резнах 1 кабел и закачих евс. и сега последно метнах 3литровата м3ка като емковия мотор беш 94 то лето без евс. и запали без да пипам нищо... проблема доиде после когато почна да ми трупа грешки и да тресе на малки обороти... оказа се че иска информация точно от тази жичка с каква скорост се движи колата и вече вси4ко е на ред... при теб е малко по различно но не би трябвало да има6 голямо затруднение, не му се плаши да го пробваш след размяната в основните куплунги са спазени + и - така че смело освен да не запали др. няма какво да стане...

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook