е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от ivan. » 20 Ное 2009, 0:38

Колега ,моите уважения и признания спрямо знанията ти в твоята област :yes:
Нито се чувствам ,така както го описваш по-горе,относно здравината на дизела,аз съм я тествал 10год.,май ти трябва да наваксваш да се доказваш ;)
Ама ми е чудно -защо без да ти е ясно какво е правилно подържан дизел ,пишеш глупости,също,че и има 20-ка без ремонт на около 500 000 км със заводска компресия,караш ме да се чудя кой ли е с комплекси.
Аз никога няма да взема плюя ,като не ми е ясно-интересно ми е вие за какво го правите :roll:
По-горе ти писа,че за кратко време си замазал два дизела ,аз не съм съгласен и затова ти предложих оферта-тдс на 400 000 със заварена глава(за да ти е по-лесно).........и всичко е в твоите ръце ,просто напиши предполагаеми километри(в които можеш да го счупиш) и пак ти определи залога.
За пистите -идвам само да гледам,доста слаб дрифтйор съм.
Ама за 400метра ще трябва още доста да олекотяваш ,за да биеш дизела ми;)
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от kirililiev » 20 Ное 2009, 8:00

ще си позволя само за глупостта със заводската компресия да ти одговоря,за 10 към 1 я дават 14,3 за 10,5 към едно,колко е?нали си експерт,сам ще се сетиш ;)

Степен на_____ Р, Начално _____ Р, Гранично
сгъстяване_______ Bar _______________Bar

6,0 --------------->7,7 <----------------5,4
6,5 --------------->8,5 <----------------6,0
7,0 --------------->9,3 <----------------6,5
7,5 --------------->10,1 <----------------7,1
8,0 --------------->10,9 <----------------7,6
8,5 --------------->11,7 <----------------8,2
9,0 --------------->12,6 <----------------8,8
9,5 --------------->13,4 <----------------9,4
10 --------------->14,3 <----------------10,0
16 --------------->25,1 <----------------17,6
17 --------------->27,0 <----------------18,9
18 --------------->28,9 <----------------20,2
19 --------------->30,8 <----------------21,6
20 --------------->32,8 <----------------22,9
21 --------------->34,7 <----------------24,3
22 --------------->36,7 <----------------25,7


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от ivan. » 20 Ное 2009, 21:06

Никакъв експерт не съм.
Нито оспорвам здравината на колата ти или мотора й.
Просто се чудя как се съгласяваш,че от 1.9тди излизат повече коне от тдс или че е по-здрав.
Защо във всяка тема за дизел даваш мнения и говориш за нещо,което според мен ти е повече от понятно,а в постовете си някак го изкривяваш.
Повярвай ми,че труда,който си хвърлил по твоята кола(което го уважавам) ако се хвърли по един скапан(според теб) дизел-то той ще те бие по всичко
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от kirililiev » 21 Ное 2009, 15:00

ivan. написа: ако се хвърли по един скапан(според теб) дизел-то той ще те бие по всичко


стига говори глупости,най малкото тдс-а е мотор с принудително пълнене и е 2500 кубика,въпреки това е страшно неефективен,ти имаш ли представа на същия надув един м50б25 който е със същите кубици как върви?? как да вложа леф в мотор който е с толкова тежки карантии при полужение че ми трябват над 7000 оборота??най застреляния 1,8 бензин с турбо върви и дъжи 100 пъти повече и от най напомпания тдс,ако не си разбрал до сега истината е в бензиновите мотори на бмв,най умрелия ис 1,8 с малко разреждане и турбо държи на 400 коня- http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c ако ми кажеш как да си направя тдс 400 коня и колко по ефтино ще ми излезе от бензиновия,заклевам се веднага вземам тдс и започвам да се кланям на великия дизел :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: останалото отново ще го считам за празни приказки :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от ivan. » 22 Ное 2009, 14:36

В това,че имаме различни виждания и предпочитания,не трябва да има нищо лошо.
Колега надявам се,че няма нищо лично в спора ни :bchug:
Само ми кажи за колко време(или км) си способен да счупиш тдс на 400 000 км.
Колата е с ел.перка за охлаждане,по-малка шайба за водната помпа,усилена скоростна кутия(автомат),скоро и стегната по-малка турбина(в следствие,на което влиза в турборежим от под 1000 оборота ,автомата работи като с двоен съединител;) )
За всичко това съм вложил под 1000 лв.
Не ми е трябвало нито електроника,нито по-големи дузи.
Теста ми беше скоро и един ,но тдс (без никакъв пушек)направи точка на б25-цата ,като завърша и изпипам нещата ще го опиша подробно в темата ми за би-турбо тдс.
Просто в този мотор има доста капацитет,а най-много ми харесва,че електрониката не забива до 2.5 надув.........както и да е ....мисълта ми е ,че с минимални средства става доста приятна и икономична кола за каране(спрямо стоковата)
Казваш , че мотора е неефективен-манията ти е за пистата (това го разбирам) и там не е място за дизел :yes: ,но за ежедневна употреба е друго,именно тук мисля,че са нашите различия в мислене ,цели или изказване на мнения.
Ако подледнеш нещата от моята гледна точка,както се опитвам да направя аз,ще разбереш,защо си мисля ,че м50б20 или 25 са коли за каране ,а не за драг(може би за дрифт стават),страхотни мотори ,високооборотни със завиден потенциал и ако попаднат в подходящата кола съм сигурен,че и на пистата ще се представят добре.Именно за това си мисля,че ги олекотявате.........ама тук съм доста некомпетентен и такова е и изказването ми :oops:
За 1000 лв как би подобрил б50 :roll:
Сега надявам се ме разбираш и те моля съвсем колегиално да не оставиш нас ''дизелите'' във форума да си коренсподираме спокойно и ако автора на темата е сериозен и я чете още(което ме съмнява поради нашия глупав и излишен спор),нека пише ако е почнал нещо и докаде е стигнал....все пак съвети и споделен опит за много ценно нещо.
По-скоро помогни с някой съвет,отколкото да се подиграваш :dunno:
Всичко по-горе го написъх с добри чувства и ще се радвам да се срещнем на някоя писта
ти с подготвена бензинка,а аз с дизел ,подготвен но за друга цел ;)
И 400 коня може да стане,ама не бих предприел пътуване повече от 10 км
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от kirililiev » 22 Ное 2009, 18:23

ivan. написа:В това,че имаме различни виждания и предпочитания,не трябва да има нищо лошо.
Колега надявам се,че няма нищо лично в спора ни :bchug:
Само ми кажи за колко време(или км) си способен да счупиш тдс на 400 000 км.
Колата е с ел.перка за охлаждане,по-малка шайба за водната помпа,усилена скоростна кутия(автомат),скоро и стегната по-малка турбина(в следствие,на което влиза в турборежим от под 1000 оборота ,автомата работи като с двоен съединител;) )
За всичко това съм вложил под 1000 лв.
Не ми е трябвало нито електроника,нито по-големи дузи.
Теста ми беше скоро и един ,но тдс (без никакъв пушек)направи точка на б25-цата ,като завърша и изпипам нещата ще го опиша подробно в темата ми за би-турбо тдс.
Просто в този мотор има доста капацитет,а най-много ми харесва,че електрониката не забива до 2.5 надув.........както и да е ....мисълта ми е ,че с минимални средства става доста приятна и икономична кола за каране(спрямо стоковата)
Казваш , че мотора е неефективен-манията ти е за пистата (това го разбирам) и там не е място за дизел :yes: ,но за ежедневна употреба е друго,именно тук мисля,че са нашите различия в мислене ,цели или изказване на мнения.
Ако подледнеш нещата от моята гледна точка,както се опитвам да направя аз,ще разбереш,защо си мисля ,че м50б20 или 25 са коли за каране ,а не за драг(може би за дрифт стават),страхотни мотори ,високооборотни със завиден потенциал и ако попаднат в подходящата кола съм сигурен,че и на пистата ще се представят добре.Именно за това си мисля,че ги олекотявате.........ама тук съм доста некомпетентен и такова е и изказването ми :oops:
За 1000 лв как би подобрил б50 :roll:
Сега надявам се ме разбираш и те моля съвсем колегиално да не оставиш нас ''дизелите'' във форума да си коренсподираме спокойно и ако автора на темата е сериозен и я чете още(което ме съмнява поради нашия глупав и излишен спор),нека пише ако е почнал нещо и докаде е стигнал....все пак съвети и споделен опит за много ценно нещо.
По-скоро помогни с някой съвет,отколкото да се подиграваш :dunno:
Всичко по-горе го написъх с добри чувства и ще се радвам да се срещнем на някоя писта
ти с подготвена бензинка,а аз с дизел ,подготвен но за друга цел ;)
И 400 коня може да стане,ама не бих предприел пътуване повече от 10 км


съгласен съм с теб за за повечето неща,никога не съм казвал че тдс на бмв е лош мотор,има си предимствата и недостатъците,просто винаги съм имал в предвид че не е рентабилен за спортни цели и не държи на адски издевателства както бензиновия мотор-нерентабилно е просто и непрактично,поради тази причина не съм фен на всякакви адски тунинги на точно този дизел.просто всеки втори си купува такава кола и първия въпрос е как да я напомпи без да си дава елементарна сметка че неможе да си позволи самата подръжка а камо ли последствията които могат да се случат след това.моя критерий за издражливост е доста различен от на повечето хора които не се занимават със спортно шофиране,за мен карането в червеното е ежедневие и километрите които навъртам с един мотор нямат нищо общо със настъпването на някоя светофарна гонка,с някой старт на 400 метра или магистрално каране с 200 ;) караме с ниска скорост,почти без охлаждане от насрещен поток,на заварка в лютеницата,на калояново 4 сесии по 10 обиколки на 36 градуса температура на околната среда са си изпитание,всяка седмица почти три години сме така и това за мен е тест несравним с нищо друго,няма как да се постигне при никакви други условия.със слаб мотор на тежко купе единствения начин да караш е на 101% от възможностите му.ще се радвам да се видим на някоя писта да си покараме и да полафим,жалко че скоро смятам да сменям мотора и няма да има възможност за тестове с умрялата двайска,време е да порасне малко че изкривих ламарината вече да го мачкам тоз педал на гастта и нищо да не става :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от ivan. » 22 Ное 2009, 19:13

I пак не ми каза ,за колко времеможе да счупиш тдс и какъв залог предлагаш :mhihi:
а защо ли сменяш мотора :wave:
Това в кръга на шегата ;)
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от kirililiev » 22 Ное 2009, 19:36

ivan. написа:I пак не ми каза ,за колко времеможе да счупиш тдс и какъв залог предлагаш :mhihi:
а защо ли сменяш мотора :wave:
Това в кръга на шегата ;)


първо не залагам :idea:
второ,не ми се спори вече за безмислени неща,смятам че приключихме темата :bchug:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: е36 2,5 тд 115 коня силов тунинг

Мнение от ivan. » 22 Ное 2009, 19:39

kirililiev написа:
ivan. написа:I пак не ми каза ,за колко времеможе да счупиш тдс и какъв залог предлагаш :mhihi:
а защо ли сменяш мотора :wave:
Това в кръга на шегата ;)


първо не залагам :idea:
второ,не ми се спори вече за безмислени неща,смятам че приключихме темата :bchug:

:bchug: спираме,до като още не търпят модераторите
Жив и здрав да си
Изображение
by ''kompleksa''

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook