323 от 170 на 192кс
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: 323 от 170 на 192кс
Soul_Fly написа:тва дет си го замислил малко няма смисал ако питаш мен по принцип тя 323ката върви колкото м50б25
Аз бих и сложил смукатели от м50б25, изпускателна генереция от м52б28 един чип и си ти няма смисал да се вкарваш в филма с смяна на електроника и то към таква мислена доста години преди твоята
генерацията от м52б28 е много спъната.....
с две думи - блокът, главата и карантиите на 323 и 325 са едни и същи
разликите са:
смукателен колектор (трябва ти от м50б25) взимай го направо с дроселовата клапа
изпускателен колектор + цялата генерация (пак от м50б25 или м52б25)
кутия на въздушния филтър (от м50б25 защото няма рестриктор)
някакъв чип за твойта електроника
ми това е като цяло....успех
- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Re: 323 от 170 на 192кс
oxam написа:Soul_Fly написа:тва дет си го замислил малко няма смисал ако питаш мен по принцип тя 323ката върви колкото м50б25
Аз бих и сложил смукатели от м50б25, изпускателна генереция от м52б28 един чип и си ти няма смисал да се вкарваш в филма с смяна на електроника и то към таква мислена доста години преди твоята
с
генерацията от м52б28 е много спъната.....
с две думи - блокът, главата и карантиите на 323 и 325 са едни и същи
разликите са:
смукателен колектор (трябва ти от м50б25) взимай го направо с дроселовата клапа
изпускателен колектор + цялата генерация (пак от м50б25 или м52б25)
кутия на въздушния филтър (от м50б25 защото няма рестриктор)
някакъв чип за твойта електроника
ми това е като цяло....успех
Остава да намеря 323 комби с М-пакет в Лондон
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: 323 от 170 на 192кс
e36_Fanatik написа:oxam написа:Soul_Fly написа:тва дет си го замислил малко няма смисал ако питаш мен по принцип тя 323ката върви колкото м50б25
Аз бих и сложил смукатели от м50б25, изпускателна генереция от м52б28 един чип и си ти няма смисал да се вкарваш в филма с смяна на електроника и то към таква мислена доста години преди твоята
с
генерацията от м52б28 е много спъната.....
с две думи - блокът, главата и карантиите на 323 и 325 са едни и същи
разликите са:
смукателен колектор (трябва ти от м50б25) взимай го направо с дроселовата клапа
изпускателен колектор + цялата генерация (пак от м50б25 или м52б25)
кутия на въздушния филтър (от м50б25 защото няма рестриктор)
някакъв чип за твойта електроника
ми това е като цяло....успех
Остава да намеря 323 комби с М-пакет в Лондон
а защо ти е 323? вземи направо 328 а и по-често се срещат с м-пакет
- gotcha
- младши ентусиаст
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Re: 323 от 170 на 192кс
oxam написа:цялата генерация (пак от м50б25 или м52б25)
Колега тези 2 генерации нямат нищо общо, първата е с двойни тръби, а втората единична... няма логика генерацията на 28-цата, която е двойна да е по-зле от на 323-ката, която е единична
28-цата има една клапа на ауспуха, която затвяра едната двойка, това предполагам спъва малко вървежа с цел по-малко замърсяване..
Mens sana in corpore sano
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 323 от 170 на 192кс
gotcha написа:oxam написа:28-цата има една клапа на ауспуха, която затвяра едната двойка, това предполагам спъва малко вървежа с цел по-малко замърсяване..
Въпросната клапа изобщо даже не спъва...дори в ниските като е затворена колата е малко по жива
Отваря след около 3000обр./мин.Иначе си стои затворена докато загрее двигателя до неговата оптимална работна температура.
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- mladi
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Re: 323 от 170 на 192кс
gotcha написа:Колекторите са различни, също така 28-цата е с двойна генерация, а 23-ката е с единична като на 20-ската. Ако имаш мерак можеш да я направиш на 28-ца... блока е същия поне
Разлика има и в биелите -
M52B25 140mm
M52B28 135mm
Не знам колко е достоверна информацията, но ако е вярна вала на 28-цата е бая по-дълбок
Може да се мине и на бош електроника, както направи бум-бум...
В крайна сметка излиза, че май само на англичаните им е оферта да прават от М52Б25 > М52Б28 щото си излиза дебелко
В това колега е скрита лимонката според мен за изцеждане на повече коне на 323-ка!Друг е въпроса ,кой може да помага с направата и кой го е правил в Бг.!?Но както в темата на Лудиа-гсм се описва как става от 320-ка мотор на 325-ца така и тук трябва да се опише!Дано някой ,който го е правил това с м52б25 да каже ,ако може някои подробности,които не се знаят все още!Успех на колегата с 23-ката и да пише как е след евентуалният тунинг с кое -как е станало/сменил...итн.Как мислите:дроселовата клапа на м50б25 по-голяма ли е от м52б25...че не се сещам
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
- mladi
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Re: 323 от 170 на 192кс
Само дето колегата ясно се интерсува как да изкара повече коне от м52б25 и по точно да докара конете на м50б25 Те разликите са му ясни ама на мен не ми е ясно ,защо вместо да се ядете по темите не кажете нещо по същество!?Сори,че се отплеснах от темата но нека става ясно за какво е пусната и какво иска авторът и да постигне с нея!Soul_Fly написа:само дето колегата се интересува за разликите между м50б25 и м52б25
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
Re: 323 от 170 на 192кс
Щот като кажа нещо съществено след това се изписват 10 поста глупости и предположения от "разбирачи" и се усира цялата картинка ако ме разбираш прочети темата отначало и виж в колко от мненията има вярна информация и спорят за елементарни неща като например колко тръби е генерацията на 328цата а никои не си прави труда да отвори realoem.com и да помисли "дали пък не пиша глупости???"
- mladi
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Re: 323 от 170 на 192кс
Soul_Fly написа:Щот като кажа нещо съществено след това се изписват 10 поста глупости и предположения от "разбирачи" и се усира цялата картинка ако ме разбираш прочети темата отначало и виж в колко от мненията има вярна информация и спорят за елементарни неща като например колко тръби е генерацията на 328цата а никои не си прави труда да отвори realoem.com и да помисли "дали пък не пиша глупости???"
Ти колега започна с твоите глупости...първо с никаква връзка ,към темата се обърна към мен-виж заглавието!!!В първият си пост си доловил за какво става въпрос-евала за мнението но после нещо се мъчиш да се пъчиш,ааайййде със здраве бъди и не се сърди ,просто избягвай такива мнения като 2-те си по-нагоре,щото нямат ама никакъв смисъл Нали за това е тоя пуст форум бе колега/ги ,който не знае,неможе,не разбира...а иска да му се помогне точно от тук а не да ходи да рови през 100000...сайта и то доста често на чужди езици и пак нищо да не намери!То тогава никой да не пита,никой да не споделя...еми за какво е форума тогава?Верно,че има и глупави питанки но те трябва да се разграничават Айде стига сме цапали темата на човека ,ако имаш да ми кажеш нещо давай на ЛС.
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: 323 от 170 на 192кс
абе 323 е с м52б25 маторец пак малкоз апушен на входа и изхода инак нямат разлики а дросела е еднакъв на 20/25/28 м52-ките поне по моя съдя
а иначе бмв е39 523 - м52б25 е39 525 м54б25
е36 325 - м50б25
е36 323 - м52б25
колегите добре те съветват да земаш колекторите от м50б25 ( от б20 са по малки ) те са по прави от тези на м52
което води до различни сили в кривата на въртящия момент
от там дето говорят за загуба на силичка в ниски и приток на сили във високи обороти с м50-ковия смукател
приемам критика всякаква
а само за инфото мисля че дори няма разлика между еку на м52 б20 и б25 при все че са с еднакви газоразпределителни валове само 28-ците може да имат разлика щото нали са и с различни валове .. май
а иначе бмв е39 523 - м52б25 е39 525 м54б25
е36 325 - м50б25
е36 323 - м52б25
колегите добре те съветват да земаш колекторите от м50б25 ( от б20 са по малки ) те са по прави от тези на м52
което води до различни сили в кривата на въртящия момент
от там дето говорят за загуба на силичка в ниски и приток на сили във високи обороти с м50-ковия смукател
приемам критика всякаква
а само за инфото мисля че дори няма разлика между еку на м52 б20 и б25 при все че са с еднакви газоразпределителни валове само 28-ците може да имат разлика щото нали са и с различни валове .. май
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани