Бутала ис.

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бутала ис.

Мнение от slavianko » 28 Сеп 2009, 13:44

xpl0d написа:Готин шейк става - вал от ТДС бутала от ИС. Само биелите не разбрах за какъв двигател ги взе?
performance. Ковани
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Бутала ис.

Мнение от ТУРБО » 01 Окт 2009, 8:15

xpl0d написа:Готин шейк става - вал от ТДС бутала от ИС. Само биелите не разбрах за какъв двигател ги взе?

Като гледам размера е като на м20б25(то и на м50 май са 135мм,но от м20 са по здрави)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бутала ис.

Мнение от slavianko » 01 Окт 2009, 16:10

ТУРБО написа:
xpl0d написа:Готин шейк става - вал от ТДС бутала от ИС. Само биелите не разбрах за какъв двигател ги взе?

Като гледам размера е като на м20б25(то и на м50 май са 135мм,но от м20 са по здрави)

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 29046t.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Бутала ис.

Мнение от ТУРБО » 01 Окт 2009, 18:11

slavianko написа:
ТУРБО написа:
xpl0d написа:Готин шейк става - вал от ТДС бутала от ИС. Само биелите не разбрах за какъв двигател ги взе?

Като гледам размера е като на м20б25(то и на м50 май са 135мм,но от м20 са по здрави)

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 29046t.jpg

:clap:
Изображение

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Re: Бутала ис.

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 07 Окт 2009, 17:54

slavianko написа:Понеже вече съм си набавил кованият вал от ТДС с ход 82.8мм за разлика от оригиналният на М50 В25-тицата 75мм

Се да те питам за тоя вал дизеловия, как ше е на 6500 и нагоре оборота?(верно,че е тъп въпроса :mhihi: )
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бутала ис.

Мнение от slavianko » 07 Окт 2009, 18:05

МРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:
slavianko написа:Понеже вече съм си набавил кованият вал от ТДС с ход 82.8мм за разлика от оригиналният на М50 В25-тицата 75мм

Се да те питам за тоя вал дизеловия, как ше е на 6500 и нагоре оборота?(верно,че е тъп въпроса :mhihi: )
Еми ще е нещо като с вала на М52 В28-мицата. А и мен лично изобщо ама изобщо не ме интересува как ще се държи над 6500 щото и не мисля да ги подминавам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook