Бобини

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.08.2007

Re: Бобини

Мнение от Yalokin » 28 Сеп 2009, 11:50

А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 28 Сеп 2009, 13:31

Yalokin написа:А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?
В момента съм със 7-мици. Мислил съм си да пробвам с 8-мици но не знам дали ще има промяна. Но разтоянието без да се намали и да секара в оригинал колкото и студени да са е ъспурдно просто.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Бобини

Мнение от alx » 28 Сеп 2009, 19:03

Yalokin написа:А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?


всъщност си мисля, че с по-топли (дълги) свещи ще е по-добре...

а най-добре ако а/ф сместа ти е малко по-богата... мисля, че това ти е основния проблем а свещите на 0.5 е... патерица...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 29 Сеп 2009, 14:04

alx написа:
Yalokin написа:А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?


всъщност си мисля, че с по-топли (дълги) свещи ще е по-добре...

а най-добре ако а/ф сместа ти е малко по-богата... мисля, че това ти е основния проблем а свещите на 0.5 е... патерица...
О със по топли съвсем не става. Първоначално като атмосверка свещите ми бяха по топли и като надух беше много зле с тях дори и след като им намалих разтоянието. Що се отнася до сместа. Тя си е и в момента мъъъничко по богата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Бобини

Мнение от turbo » 29 Сеп 2009, 14:47

Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре", но от линковете, които са дадени в темата става ясно, че точно тея бобини на снимките са просто фабрични заменки на ОЕМ-и, с които е излязло там еди какъв си модел на АУДИ, защото точно заводските са давали някакви дефекти. Не че тия червените са много яки, а просто оригиналните от завода са били калпави.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 29 Сеп 2009, 16:17

turbo написа:Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре"
Имам в предвид че като закачиш широколентовата сонда и като замериш и гледаш някви странни показания и предимно колата бедна. Увеличаваш импулса на инжектора и никаква промяна, още увеличаваш и пак никаква промяна. Сменяш свещите и всичко си идва на място. Дано си ме разбрал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Бобини

Мнение от ///peter » 07 Окт 2009, 9:03

slavianko написа:
turbo написа:Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре"
Имам в предвид че като закачиш широколентовата сонда и като замериш и гледаш някви странни показания и предимно колата бедна. Увеличаваш импулса на инжектора и никаква промяна, още увеличаваш и пак никаква промяна. Сменяш свещите и всичко си идва на място. Дано си ме разбрал.


А предварението какво ти е?
При мен обедняваше и от голямо предварение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 07 Окт 2009, 9:46

///peter написа:
slavianko написа:
turbo написа:Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре"
Имам в предвид че като закачиш широколентовата сонда и като замериш и гледаш някви странни показания и предимно колата бедна. Увеличаваш импулса на инжектора и никаква промяна, още увеличаваш и пак никаква промяна. Сменяш свещите и всичко си идва на място. Дано си ме разбрал.


А предварението какво ти е?
При мен обедняваше и от голямо предварение.
Ами в момента нямам никакви грижи. Смесите са си перфектни и почти 2000км колата се държи идеялно.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Бобини

Мнение от sonny » 13 Окт 2009, 11:45

Много хора карат по света с Иридиума, но много го свалят и слагат НЖК-то за аще мотори, много англичани слатаг модела з анще мотори, ама баш от тия за 5лв. Иридиума си го препоръчват за атмосферки. Не знам що, ама е така, говоря за англичаните. Реално ще видим и тук какво се случва с Иридума и с нормалното НГК. А иначе, има при дюзите едно съпротивление от 240Ома, което е за свещите, може да го махнеш и тогава даваш повече ток на бубините, но ще зпочне да отчита грешката на диагностика с повишено напрежение на бубините, нямам идея дали това може да направи нещо негативно или само ще ти даде още малко ток на свещите. На Иво сме го махнали по съвет на Лудия, ама да ти кажа, не знам дали е добре или зле.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 13 Окт 2009, 14:55

sonny написа:Много хора карат по света с Иридиума, но много го свалят и слагат НЖК-то за аще мотори, много англичани слатаг модела з анще мотори, ама баш от тия за 5лв. Иридиума си го препоръчват за атмосферки. Не знам що, ама е така, говоря за англичаните. Реално ще видим и тук какво се случва с Иридума и с нормалното НГК. А иначе, има при дюзите едно съпротивление от 240Ома, което е за свещите, може да го махнеш и тогава даваш повече ток на бубините, но ще зпочне да отчита грешката на диагностика с повишено напрежение на бубините, нямам идея дали това може да направи нещо негативно или само ще ти даде още малко ток на свещите. На Иво сме го махнали по съвет на Лудия, ама да ти кажа, не знам дали е добре или зле.
Ето ти един съвет от лудия към едно приятелче от Русе от преди доста време което по същото време си правеше колата по тая схема
ludiagsm написа:зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм
компетентен съвет нали :mhihi: :mhihi: Кво пък толкова са разлика от 3-4мм
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Бобини

Мнение от S-stail » 13 Окт 2009, 19:44

Mойта също понякога пропуска искрата,но само на 100% отворен дросел под товар.
При постепенно ускорение не ми се е случвало.
И аз съм със 7мици нжк,едно число по-студени от стандартните.

Може би със тея 10+ степени на сгъстяване и надув
няма как да минем без тея неща.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Бобини

Мнение от slavianko » 13 Окт 2009, 20:06

S-stail написа:Mойта също понякога пропуска искрата,но само на 100% отворен дросел под товар.
При постепенно ускорение не ми се е случвало.
И аз съм със 7мици нжк,едно число по-студени от стандартните.

Може би със тея 10+ степени на сгъстяване и надув
няма как да минем без тея неща.
:yes:Абсолютно съм съгласен с теб. Все пак мисля че с някви други бобини може да се избегне до някъде това прескачане на искрата. Дори вече имам отговор на въпроса точно с какви понеже тея дни пробвахме на колата на мой познат и ефект имаш определено положителен. Нека да стигна и аз до там с моята кола и ще го споделя тук във форума.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Бобини

Мнение от sonny » 14 Окт 2009, 0:37

Днес говорих със Сашко Фиксера, тойна неговия глиган е със вагови бобини, каза че са като наще на М50ките, но са малко по-компактни и са му паснали на С38 главата, стават перфектно и за М42 ъпгрейда, така, че се тая дали с наще или с ваговите, най-много да свалим 50грама от всичките :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Re: Бобини

Мнение от Пешо » 14 Окт 2009, 17:39

имайте напредвид че като махнете оригиналните лули има опаснос да влезе вода при свещите ;)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Бобини

Мнение от sonny » 14 Окт 2009, 22:32

Пешо написа:имайте напредвид че като махнете оригиналните лули има опаснос да влезе вода при свещите ;)

Няма опасност да влезне, причините са много, първо има си капаци отгоре, после има си ръбове под капаците, които отклоняват водата, трето самия отвор е задигнат от повърхносттаи прави ръб. Бубините и лулите нямат О-пръстен или нещо подобно за да затворят отвора да не влиза вода. При М42 има, но при М50/52 няма.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook