Бобини
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
В момента съм със 7-мици. Мислил съм си да пробвам с 8-мици но не знам дали ще има промяна. Но разтоянието без да се намали и да секара в оригинал колкото и студени да са е ъспурдно просто.Yalokin написа:А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Бобини
Yalokin написа:А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?
всъщност си мисля, че с по-топли (дълги) свещи ще е по-добре...
а най-добре ако а/ф сместа ти е малко по-богата... мисля, че това ти е основния проблем а свещите на 0.5 е... патерица...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
О със по топли съвсем не става. Първоначално като атмосверка свещите ми бяха по топли и като надух беше много зле с тях дори и след като им намалих разтоянието. Що се отнася до сместа. Тя си е и в момента мъъъничко по богата.alx написа:Yalokin написа:А вместо да си намаляш гап-а, защо просто не си вземеш едно число по-студени свещи?
всъщност си мисля, че с по-топли (дълги) свещи ще е по-добре...
а най-добре ако а/ф сместа ти е малко по-богата... мисля, че това ти е основния проблем а свещите на 0.5 е... патерица...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Бобини
Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре", но от линковете, които са дадени в темата става ясно, че точно тея бобини на снимките са просто фабрични заменки на ОЕМ-и, с които е излязло там еди какъв си модел на АУДИ, защото точно заводските са давали някакви дефекти. Не че тия червените са много яки, а просто оригиналните от завода са били калпави.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Имам в предвид че като закачиш широколентовата сонда и като замериш и гледаш някви странни показания и предимно колата бедна. Увеличаваш импулса на инжектора и никаква промяна, още увеличаваш и пак никаква промяна. Сменяш свещите и всичко си идва на място. Дано си ме разбрал.turbo написа:Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре"
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Бобини
slavianko написа:Имам в предвид че като закачиш широколентовата сонда и като замериш и гледаш някви странни показания и предимно колата бедна. Увеличаваш импулса на инжектора и никаква промяна, още увеличаваш и пак никаква промяна. Сменяш свещите и всичко си идва на място. Дано си ме разбрал.turbo написа:Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре"
А предварението какво ти е?
При мен обедняваше и от голямо предварение.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Ами в момента нямам никакви грижи. Смесите са си перфектни и почти 2000км колата се държи идеялно.///peter написа:slavianko написа:Имам в предвид че като закачиш широколентовата сонда и като замериш и гледаш някви странни показания и предимно колата бедна. Увеличаваш импулса на инжектора и никаква промяна, още увеличаваш и пак никаква промяна. Сменяш свещите и всичко си идва на място. Дано си ме разбрал.turbo написа:Slavianko, не съм много сигурен какво точно имаш впредвид "не е толкова добре с един кои си свещи, а с един кои си е по-добре"
А предварението какво ти е?
При мен обедняваше и от голямо предварение.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Бобини
Много хора карат по света с Иридиума, но много го свалят и слагат НЖК-то за аще мотори, много англичани слатаг модела з анще мотори, ама баш от тия за 5лв. Иридиума си го препоръчват за атмосферки. Не знам що, ама е така, говоря за англичаните. Реално ще видим и тук какво се случва с Иридума и с нормалното НГК. А иначе, има при дюзите едно съпротивление от 240Ома, което е за свещите, може да го махнеш и тогава даваш повече ток на бубините, но ще зпочне да отчита грешката на диагностика с повишено напрежение на бубините, нямам идея дали това може да направи нещо негативно или само ще ти даде още малко ток на свещите. На Иво сме го махнали по съвет на Лудия, ама да ти кажа, не знам дали е добре или зле.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Ето ти един съвет от лудия към едно приятелче от Русе от преди доста време което по същото време си правеше колата по тая схемаsonny написа:Много хора карат по света с Иридиума, но много го свалят и слагат НЖК-то за аще мотори, много англичани слатаг модела з анще мотори, ама баш от тия за 5лв. Иридиума си го препоръчват за атмосферки. Не знам що, ама е така, говоря за англичаните. Реално ще видим и тук какво се случва с Иридума и с нормалното НГК. А иначе, има при дюзите едно съпротивление от 240Ома, което е за свещите, може да го махнеш и тогава даваш повече ток на бубините, но ще зпочне да отчита грешката на диагностика с повишено напрежение на бубините, нямам идея дали това може да направи нещо негативно или само ще ти даде още малко ток на свещите. На Иво сме го махнали по съвет на Лудия, ама да ти кажа, не знам дали е добре или зле.
компетентен съвет нали Кво пък толкова са разлика от 3-4ммludiagsm написа:зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Бобини
Mойта също понякога пропуска искрата,но само на 100% отворен дросел под товар.
При постепенно ускорение не ми се е случвало.
И аз съм със 7мици нжк,едно число по-студени от стандартните.
Може би със тея 10+ степени на сгъстяване и надув
няма как да минем без тея неща.
При постепенно ускорение не ми се е случвало.
И аз съм със 7мици нжк,едно число по-студени от стандартните.
Може би със тея 10+ степени на сгъстяване и надув
няма как да минем без тея неща.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бобини
Абсолютно съм съгласен с теб. Все пак мисля че с някви други бобини може да се избегне до някъде това прескачане на искрата. Дори вече имам отговор на въпроса точно с какви понеже тея дни пробвахме на колата на мой познат и ефект имаш определено положителен. Нека да стигна и аз до там с моята кола и ще го споделя тук във форума.S-stail написа:Mойта също понякога пропуска искрата,но само на 100% отворен дросел под товар.
При постепенно ускорение не ми се е случвало.
И аз съм със 7мици нжк,едно число по-студени от стандартните.
Може би със тея 10+ степени на сгъстяване и надув
няма как да минем без тея неща.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Бобини
Днес говорих със Сашко Фиксера, тойна неговия глиган е със вагови бобини, каза че са като наще на М50ките, но са малко по-компактни и са му паснали на С38 главата, стават перфектно и за М42 ъпгрейда, така, че се тая дали с наще или с ваговите, най-много да свалим 50грама от всичките
Re: Бобини
Пешо написа:имайте напредвид че като махнете оригиналните лули има опаснос да влезе вода при свещите
Няма опасност да влезне, причините са много, първо има си капаци отгоре, после има си ръбове под капаците, които отклоняват водата, трето самия отвор е задигнат от повърхносттаи прави ръб. Бубините и лулите нямат О-пръстен или нещо подобно за да затворят отвора да не влиза вода. При М42 има, но при М50/52 няма.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани