D2 Brake Kit -

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 26 Авг 2009, 21:09

стават ама ти трябват без борд и голямо ет + фланец. Идеята е че има бутала и отвъншната страна и трябва да има достатъчно място за апарата мейду диска и спиците на джантата
Изображение
Изображение

мойте са ет44 + 30мм фланци
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: Русе

Мнение от Oniq_Lud » 26 Авг 2009, 21:16

Мда ,17ки 8ж с ет38 отпред и минимум 20мм фланец инъче не !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 1+, Xhp stage 3, X-delete

Мнение от kapitanat » 26 Авг 2009, 21:32

аз не съм в България сега , а колата ми е в гаража , май че покупката ще я отложа за когато се върна , че да съм честен за джантите ми освен, че са 17 ки друго незнам :uups: , доста лайкско от моя страна , като се вземе предвид всичко правено по колата , но просто не ми е било дерт до сега , офф сет а се измерваше от монтажната повърхност ( там където стъпва в/у главината ) до вътрешния ръб ? Или се бъркам ?
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Авг 2009, 21:52

Явор написа:я разгледай пак първата снимка .. :winky:


Онзи ден Сони ме кара да гледам на една кола кво не и е наред и 10 мин се дзера и гледам сичко си ОК.. а тя нямала спирачен диск, бил паднал :shock: Ти очакваш да направа разлика между предно и задно кололо :mrgreen:
Тва със 18- ките май нема яд ако са с ЕТ за 36- ца, ная ора си карат така май. И аз съм със 17 веке и няма грижа, въпреки, че моя апарат май е по-малък от тоз тупан като го гледам де.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Авг 2009, 11:22

Ба не знам за вас, ама аз успях да нарина диск 332 барабар с апарата в 16ка джанта, па ебале го 8)

ПС А в 17ка влиза до 343мм пробвано е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 27 Авг 2009, 12:07

Тя твойта 16- ка с ЕТ за камион и 400мм диск ше събере :mrgreen: Проблемацията идва май при джантите с голямо ЕТ, самия диск се събира ма нема място за апарата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 27 Авг 2009, 12:38

Друго се замислям аз като гледам размерите на дисковете. Оригинално на БМВ предните и задните са кажи-речи еднакъв диаметър.
Е36 320- 286/280
е36 М3 315/312
Е46 330и/д 325/320
Е46 328 300/294..
При конверсията от е46 на е36 препоръчват 325/294 за да се запази баланса на спирачното усилие, само, че е видно, че размерите не са като ги правят от БМВ.. още по-голяма е разликата при Д2 обаче, 330/286. Не мога да се светна ква е идеята при тунинговани спирачки да се прави задницата по-слаба.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Авг 2009, 21:30

като правиш тия сравненя, дай да видим, за задните, кои са вентилирани и кои не и ще се види. ;)

Оназ 16ка е с ЕТ15 :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 27 Авг 2009, 22:26

D2 препоръчват дискове с еднакъв диаметър отпред и отзад, за да се запази отношението 7:3.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19399
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Авг 2009, 23:27

ти тва на кой го казваш :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4153
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 28 Авг 2009, 7:56

sonny написа:като правиш тия сравненя, дай да видим, за задните, кои са вентилирани и кои не и ще се види. ;)

Оназ 16ка е с ЕТ15 :roll:


286/280 и задни и преди вентилирани :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 28 Авг 2009, 8:04

Сичките са вентилирани от тия, дето ги писах.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 28 Авг 2009, 9:02

На стандартните (оригиналните) задни дискове въпреки големия диаметър има голяма мъртва площ, ако мога така да я нарека. На е36 м3, е34 м5, е39 540, които имат уж по големи задни дискове от моделите с по малки мотори, спирачната площ е същата, просто дисковете са вентилирани и има това празно място за което говорех.

А предните трябва да държат повече от задните като се кара на писта и прочие, че се използвали за да се слага тежеста на колата на предните гуми за сцепление при влизане в завой. А и на улицата е подобна картинката, че ако задницата изправи предницата а трябва да завиеш...

Така съм чувал от майстори :mhihi:, аз не карам на такива места...
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Фокусник
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 12.10.2009
Местоположение: "Дружба" София
Пол: Мъж
Кара: на тройки още от ученик!
Мечтае да кара: без да "прави"

Re: D2 Brake Kit -

Мнение от shmundi87 » 05 Фев 2012, 20:40

Kолеги,скоро си взех Д2 предни дискове,апарати и накладки(пълен комплект) и сега съм пълен с въпроси! :mhihi:
Значи за начало мисля да сложа предните спирачки отзад оригиналния диск 286мм винтилиран и апарата,но едвали ще запазя баланса на спирачките(диска на д2-то ми е 330мм) обаче не мисля да слагам по-голям диск отзад просто защото колата се подготвя за дрифт и ми се иска да си остана отзад на 15" джанта с цел по-лесно намиране на гуми,взел съм спирачна помпа от Е36 М заедно със сервото!
Ще загубя ли баланса,каква спирачна течност да си взема и откъде,ще имам ли проблеми с оригиналните маркучи или да си търся метални??? :dunno:
Ти си от мъжете които ce прибират от работа,пият една боза,смачкват някоя хлебарка,ударя си чи**я и въздъхвaт-'' омръзна ми този живот-алкохол,убийства и секс...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: D2 Brake Kit -

Мнение от Sharo » 05 Фев 2012, 22:00

shmundi87 написа:Kолеги,скоро си взех Д2 предни дискове,апарати и накладки(пълен комплект) и сега съм пълен с въпроси! :mhihi:
Значи за начало мисля да сложа предните спирачки отзад оригиналния диск 286мм винтилиран и апарата,но едвали ще запазя баланса на спирачките(диска на д2-то ми е 330мм) обаче не мисля да слагам по-голям диск отзад просто защото колата се подготвя за дрифт и ми се иска да си остана отзад на 15" джанта с цел по-лесно намиране на гуми,взел съм спирачна помпа от Е36 М заедно със сервото!
Ще загубя ли баланса,каква спирачна течност да си взема и откъде,ще имам ли проблеми с оригиналните маркучи или да си търся метални??? :dunno:


то за дрифт си ти трябват по-сериозни задни спирачки .. предните почти не се ползват по наще писти спрямо задните
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook