бензинов регулатор?

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.11.2007

бензинов регулатор?

Мнение от stanimir_stoilov » 23 Авг 2009, 9:33

как ажеба работи той,понеже сложих м50б25 с бензинова помпа потопяема от м40б16 в е30ката и мисля че не му достига гориво,мога ли да компенсирам загубата с регулатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Авг 2009, 18:09

Регулатора не усилва налягането или дебита на помпата. На въпроса ти отговарям с твърдо не. Не си играй и си вземи друга помпа че да не строшиш мотора
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 23 Авг 2009, 21:28

Е та тя помпата на 16 ката треби да има достатъчен дебит ... ( освен ако не е овехтяла нещо :D ) с такава помпа хората карат 200 + коня турбинирани автомобили кадето се предполага по голяма консумация

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Мнение от n.kostadinov » 23 Авг 2009, 23:32

SammY написа:Е та тя помпата на 16 ката треби да има достатъчен дебит ... ( освен ако не е овехтяла нещо :D ) с такава помпа хората карат 200 + коня турбинирани автомобили кадето се предполага по голяма консумация

тая глупост кой ти я каза :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 24 Авг 2009, 16:09

n.kostadinov написа:
SammY написа:Е та тя помпата на 16 ката треби да има достатъчен дебит ... ( освен ако не е овехтяла нещо :D ) с такава помпа хората карат 200 + коня турбинирани автомобили кадето се предполага по голяма консумация

тая глупост кой ти я каза :mhihi:

Един като тебе де кара м40 турбо :help: Пък и така пишат хората по форумите :D
п.п И въпросния гамен си кара така на 0,6 мисля ,че беше и няма дерт от недохранване ( освен да е сменена с по моштна преди )
п.п2 М/у другото са е сабрал е30 с м30б35 пак с такава помпа ама още не е палено ,че иска и турбинка да му ръга ( за тва и аз мисла че няма да храни като набие турбото) :D

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Авг 2009, 21:29

слагаш външна помпа с по як дебит и си Ти
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 25 Авг 2009, 0:05

SammY написа:
n.kostadinov написа:
SammY написа:Е та тя помпата на 16 ката треби да има достатъчен дебит ... ( освен ако не е овехтяла нещо :D ) с такава помпа хората карат 200 + коня турбинирани автомобили кадето се предполага по голяма консумация

тая глупост кой ти я каза :mhihi:

Един като тебе де кара м40 турбо :help: Пък и така пишат хората по форумите :D
п.п И въпросния гамен си кара така на 0,6 мисля ,че беше и няма дерт от недохранване ( освен да е сменена с по моштна преди )
п.п2 М/у другото са е сабрал е30 с м30б35 пак с такава помпа ама още не е палено ,че иска и турбинка да му ръга ( за тва и аз мисла че няма да храни като набие турбото) :D


ис-а нашия се кара на 1,6 със 850кубика дюзи,с оригиналната помпа е ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от stanimir_stoilov » 25 Авг 2009, 6:42

Явор написа:слагаш външна помпа с по як дебит и си Ти

а от какво мога да сложа с по як дебит :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Авг 2009, 19:06

stanimir_stoilov написа:
Явор написа:слагаш външна помпа с по як дебит и си Ти

а от какво мога да сложа с по як дебит :roll:
Вземи си някой bosch 909 или 910 и си ти. За по 200лв са нови
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от stanimir_stoilov » 25 Авг 2009, 19:42

а тази от 316ката потопяемата няма ли да я спира леко тая на бош поо веригата?за каква кола се води този бош :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Авг 2009, 20:33

stanimir_stoilov написа:а тази от 316ката потопяемата няма ли да я спира леко тая на бош поо веригата?за каква кола се води този бош :roll:
Махаш едната и слагаш другата. Аз пък в момента съм и с двете но съм и с кеч танк. Оригиналната работи без да е под налягане и служи само да качи до кеч танка а бошовската е вързана след него и така. Има теми във форума потърси и ще ти стане ясно как. А и в моята тема за проекта ми скоро постнах и снимки как съм го направил. Хвърли и там едно око ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 25 Авг 2009, 23:14

Като стана въпрос за помпи... На тези двете последните какъв им е случаят:

http://www.heed-auto.com/index.php?opti ... &Itemid=57

... и защо разликата с по-горните е толкова голяма... :?:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook