Шрик Валове
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Шрик Валове
Колеги да попитам някой монтирал ли е такива на м42 и какви са му впечатленията от вървежа.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- IAV
- младши ентусиаст
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Kолата е чипната ако имаш това на предвит,ще се вземе и клапан регулатор на горивото и ще се поосвободят гърнетата,а може и дюзи да се измисли нещо
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
След валовете ще ти трябва задължително да правиш настройки на колата. Или някой да ти напише нов чип или с допълнителна електроника. Най бъгавият вариянт е с някой регулатор на горивото но не те съветвам. Зависи и колко агресивни валове искаш защото ще ти трявбат и други по яки пружини на клапаните че да не стане среща с буталата. Трябва да порабитиш и върху изпускателната генерация за да има ефект. Някви колектори с равни дължини и с по голямо сечение. А за да си стане съвсем като хората трябва и по главата да поработиш. Иначе само от монтирането на някви леки стриит валове без каквото и да било друго просто няма да видиш кой знае каква разлика. И запомни че атмосверният тунинг е скъп и тръдоемък а насреща получаваш малко коне. За да направиш бърза атмосверка си се искат доста знания. Цяла наука си е това вярвай ми Аз се опитах да направя бърза атмосверка. Наринах една камара пари и пак не бях удоволетворен. Накрая реших че с налягане нещата ще си дойдат на мястото и май съм излязъл правvladi_a_i написа:Kолата е чипната ако имаш това на предвит,ще се вземе и клапан регулатор на горивото и ще се поосвободят гърнетата,а може и дюзи да се измисли нещо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Демек говориш за турбо-то е ясно.Говориме за коли които си бяха стокови и си ги тупах доста,но след едно валче и дребни неща-нещата се обръщат на обратно-значи има разлика дори и да не е толкова голяма колкото при турбото
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
отделно че на шрик валовете за М42 са една малко по агресивни от стоковите , по-добре виж такива на CATCAMS
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Въпроса е да има по добър ефект,при положение,че двигатела деяни на тормос
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колега ефект има. Въпроса е в това какъв ефект. Пак ти казвам за да има осезаем ефект си трябват агресивни валове а те вървят задължително с други по яки пружини с една по сериозна настройка на електрониката със доработка по главата и ето ти до тук една добра цифра. Минал съм по тоя път и знам как е. Хвърлих толкова пари да я правя атмосверка колкото сега като я турбинирах а ефекта е да не пресилвам но поне 10-тократно по голямvladi_a_i написа:Въпроса е да има по добър ефект,при положение,че двигатела деяни на тормос
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Поне си запознат ако имаш спомени какви пари ти е излезнало,ако е приблизително това на турбинирането явно не си заслужава.Или другия вариянт е по мощен мотор
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не е приблизително защото атмосверният тунинг е по скъпvladi_a_i написа:Поне си запознат ако имаш спомени какви пари ти е излезнало,ако е приблизително това на турбинирането явно не си заслужава.Или другия вариянт е по мощен мотор
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
То да кажеш ще върви ли, ако и сложа шрик валове е все едно да кажеш колко ще я спъна, ако и сложа гуми.. Тъй както ще върви различно с различните цолажи, така е и с градусите при валовете. Стрийт вала едва ли си струва парите, а спортния ти преебава градския режим.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Колеги дочух за същите валове стандартните,че се изместват с 2градуса на дясно спрямо погледа от пред на двигатела и вървежа ставал много по добър.Това го коментирах с приближени хора на Али.На самите валове поне и аз съм го виждал има по три болта за стягане на зъбното към него и подлежът на изместване.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Сички сме чували, но единствената, която съм виждал правена така палеше от 10- тия път, пушеше като дизел и харчеше като танк
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани