Шрик Валове

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Шрик Валове

Мнение от vladi_a_i » 21 Авг 2009, 22:19

Колеги да попитам някой монтирал ли е такива на м42 и какви са му впечатленията от вървежа.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 22 Авг 2009, 13:12

ще ти трябва чип за тях ако не върви комплект,иначе разликата е осезаема!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 22 Авг 2009, 17:48

Kолата е чипната ако имаш това на предвит,ще се вземе и клапан регулатор на горивото и ще се поосвободят гърнетата,а може и дюзи да се измисли нещо
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 22 Авг 2009, 20:57

vladi_a_i написа:Kолата е чипната ако имаш това на предвит,ще се вземе и клапан регулатор на горивото и ще се поосвободят гърнетата,а може и дюзи да се измисли нещо
След валовете ще ти трябва задължително да правиш настройки на колата. Или някой да ти напише нов чип или с допълнителна електроника. Най бъгавият вариянт е с някой регулатор на горивото но не те съветвам. Зависи и колко агресивни валове искаш защото ще ти трявбат и други по яки пружини на клапаните че да не стане среща с буталата. Трябва да порабитиш и върху изпускателната генерация за да има ефект. Някви колектори с равни дължини и с по голямо сечение. А за да си стане съвсем като хората трябва и по главата да поработиш. Иначе само от монтирането на някви леки стриит валове без каквото и да било друго просто няма да видиш кой знае каква разлика. И запомни че атмосверният тунинг е скъп и тръдоемък а насреща получаваш малко коне. За да направиш бърза атмосверка си се искат доста знания. Цяла наука си е това вярвай ми ;) Аз се опитах да направя бърза атмосверка. Наринах една камара пари и пак не бях удоволетворен. Накрая реших че с налягане нещата ще си дойдат на мястото и май съм излязъл правИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 22 Авг 2009, 21:19

Демек говориш за турбо-то е ясно.Говориме за коли които си бяха стокови и си ги тупах доста,но след едно валче и дребни неща-нещата се обръщат на обратно-значи има разлика дори и да не е толкова голяма колкото при турбото
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 22 Авг 2009, 21:59

отделно че на шрик валовете за М42 са една малко по агресивни от стоковите :confused: , по-добре виж такива на CATCAMS
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 22 Авг 2009, 22:17

Въпроса е да има по добър ефект,при положение,че двигатела деяни на тормос
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 23 Авг 2009, 5:03

vladi_a_i написа:Въпроса е да има по добър ефект,при положение,че двигатела деяни на тормос
Колега ефект има. Въпроса е в това какъв ефект. Пак ти казвам за да има осезаем ефект си трябват агресивни валове а те вървят задължително с други по яки пружини с една по сериозна настройка на електрониката със доработка по главата и ето ти до тук една добра цифра. Минал съм по тоя път и знам как е. Хвърлих толкова пари да я правя атмосверка колкото сега като я турбинирах а ефекта е да не пресилвам но поне 10-тократно по голям :winky:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 23 Авг 2009, 13:58

Поне си запознат ако имаш спомени какви пари ти е излезнало,ако е приблизително това на турбинирането явно не си заслужава.Или другия вариянт е по мощен мотор
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 23 Авг 2009, 18:04

vladi_a_i написа:Поне си запознат ако имаш спомени какви пари ти е излезнало,ако е приблизително това на турбинирането явно не си заслужава.Или другия вариянт е по мощен мотор
Не е приблизително защото атмосверният тунинг е по скъп ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 23 Авг 2009, 21:31

То да кажеш ще върви ли, ако и сложа шрик валове е все едно да кажеш колко ще я спъна, ако и сложа гуми.. Тъй както ще върви различно с различните цолажи, така е и с градусите при валовете. Стрийт вала едва ли си струва парите, а спортния ти преебава градския режим.
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 23 Авг 2009, 23:22

Значи захващането не си струва-така ли да го разбирам :?:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 23 Авг 2009, 23:49

Твърдо ние
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 24 Авг 2009, 15:42

Колеги дочух за същите валове стандартните,че се изместват с 2градуса на дясно спрямо погледа от пред на двигатела и вървежа ставал много по добър.Това го коментирах с приближени хора на Али.На самите валове поне и аз съм го виждал има по три болта за стягане на зъбното към него и подлежът на изместване.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 24 Авг 2009, 16:00

Сички сме чували, но единствената, която съм виждал правена така палеше от 10- тия път, пушеше като дизел и харчеше като танк ;)
Изображение

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook