Въпрос за турбо К26 и рестриктор

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Въпрос за турбо К26 и рестриктор

Мнение от valentino » 20 Авг 2009, 21:37

Въпроса е най-вече към монтиралите такъв модел турбо ККК К26-необходим ли е рестриктор и ако да,какво трябва да е налягането след рестриктора?
Питам понеже направих рестриктор с отвор 1 мм.На студено налягането след рестриктора е 3 бара.На топло при празен ход е около 0,3-0,4 бара,а като се вдигнат оборотите стига до 2 бара.Интересува ме дали да разширя отвора или да махам целия рестриктор?
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 21 Авг 2009, 9:10

С к24-ка съм и рестриктор ми се явява болтчето на входящото масло на турбината - 3мм и на топла кола имам 1 -1,5 бара преди болтчето :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 22 Авг 2009, 14:27

С тоя 3мм отвор си направо като без рестриктор.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 23 Авг 2009, 9:26

Ми турбината оригинално си беше така и реших да пробвам. Иначе в магазините за хидравлика има дроселчета с игла, слагаш им един тройник с манометър и си настройваш желаното налягане. Четох някъде спецификаций на Гарет и пишеше маслото на входа да не е повече от 2 бара, за тва ти давам идеята за дроселчето, щото ако си с някой Льоман с тоя рестриктор на 1мм, на студено ще ти работи турбината доста на сухо. Та идеята е сменяш маслото с друг вискозитет и настроиваш или се сменя сезона и пак хвърляш един поглед и си спокоен, като барокорекцията е :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 23 Авг 2009, 21:52

Не съм с Льоман.С 20W50 на Валволин съм.Маслото е минерално-пише че става и за атмосферни и за турбоколи.
Имам манометър след рестриктора и съм измерил с него наляганията които написах по-горе.С това масло налягането е по-голямо на студено(3 бара след рестриктора,на топло 2 бара),което за мен е нормално.По принцип си карам колата с този вид масло(зимата не се кара-имам друга кола,а тази седи в гараж),така че като нагодя рестриктора няма да има нужда от регулируем.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 23 Авг 2009, 23:05

Oilpressure at idle should be atleast 0,7 bar
and 2,0 bar under load.

(i was not able too find any maximum oilpressure numbers)

Oilflow are 0,7 L/Min on a T3

(Source: GIK Turbo`s Catalog)
Ще се радвам ако вземеш и дебита предвид и споделиш knowhow-тo , че аз не съм се заигравал чак толкова много, за сега :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 25 Авг 2009, 21:01

Налягането се мери лесно,но нямам с какво да измеря дебита.
Може би ще разширя малко отворчето и засега ще остане така.
Megasquirt & Megaview user

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook