Кой мотор в купе на Е30...

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Кой мотор е най-подходящ...

М20Б25
15
9%
М50Б25
28
17%
М52Б28
53
32%
М30Б35
25
15%
М42Б18 Турбо
47
28%
 
Общо гласове : 168
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 18 Авг 2009, 21:18

Слушай батко ти Remus и няма да сгрешиш, а колкото до главите за Б25 Кире не знаете каде да търсите,а и да не говорим,че М50Б20 цял кютюк варви по 400-500 лв. барабар с кутий жици и пр.(ама то на толкова пари защото и за скрап не ги искат),аааааааааа и да не говорим колко бързо се разгръщат,тен хващам :weed:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Re: Кой мотор в купе на Е30...

Мнение от n.kostadinov » 18 Авг 2009, 22:26

uCnaHeTcA написа:Преди да съм написал, каквото и да е, искам да уточня, че нито имам 30ска, нито мотор под ръка... Но имам нещо впредвид, така че... Та... Кой мотор е най-подходящ да се сложи в Е30 , понеже чета, чета и всеки казва различно за тези мотори... Колата ще се използва предимно за дрифт... Съпоставям мотори на приблизително еднаква цена... Дълго се чудех, дали да сложа и М42Б18 турбо в анкетата, но ако изпадне Е30 с М42Б18 , то сумата да се турбинира е горе-долу еднаква с това да се сложи друг мотор от изброените... Нека обобщим нещата в тази тема и мисля, че би била полезна на доста колеги... Извинявам се, ако има нещо :roll:
П.С. Моля за сериозно отношение към темата :yes:
П.С.2 Ще помоля също така, тези които гласуват, да напишат по няколко реда, защо точно този мотор... Предимства, недостатъци и т.н. ...
П.С.3 Благодаря

а как реши че да се турбинира едно м42 излиза колкото да си сложиш м50 :?:
аз съм гласувал за м20б25 от горе изброените двигатели тъй като имаш по-голяма база за развитие(ако решиш някой ден да турбинираш де),пък си е и по-здравичък от м50-тата,разбира се има и по-добри двигатели започващи с буквичката С ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 19 Авг 2009, 1:54

REMUS написа:
uCnaHeTcA написа:Ето за такива разяснения говорих :bowdown: Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията :roll: Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име :D ) ... :shock: Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... :D Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус :roll: Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - :roll: Или съм в грешка :roll:
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране :roll:

Ти явно си си избрал мотор и само искаш някой да каже че става.
М50 не е удачен вариант за дрифт, няма мощност, няма достатъчно торк и така нататък, за турбиниране също е рехав, буталцата са му като произведение на ювелирното изкуство, това нещо като го натовариш да дрифти и го надуеш за да има мощност, ще роди на второто мероприятие. Нали говорим за дрифт а не за въртене на гуми по светофарите? Ако е за свитофарни дрифтове е прекрасен, но за истински дрефт не става.

Не , не съм си избрал мотор, именно за тва пуснах и анкетата... Няма смисъл да се лигавя...
Н.Костадинов , ми гледам М52Б28 (добър...) в Продава , за 3000, 3000 и нещо... Според теб колко пък ще струва това турбиниране на М42то... Само не излитаи :D
За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах :roll: ... Сега остана да остане само 1 ... :roll:
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема :bowdown:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 19 Авг 2009, 8:47

uCnaHeTcA написа:За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах :roll: ... Сега остана да остане само 1 ... :roll:
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема :bowdown:


ако имаш достатъчно пари най-добре V8 и си питаш гъзъ... няма да турбинираш... ще имаш сила в излишък и т.н.
за 4-5к спокойно можеш да си купиш една е34-ка и да си прехвърлиш каквото ти трябва... за целта обаче ще ти трябва човек който знае какво прави и не претупва нещата...
:winky:

uCnaHeTcA написа:Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус :roll: Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - :roll: Или съм в грешка :roll:

ми аз доколкото знам вануса и преди турбиниране и след турбиниране все е в минус :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Мнение от n.kostadinov » 19 Авг 2009, 9:18

аре кат си много запознат искам да видя как ще турбинираш едно м42 с 3000лв,не казвам че струва кой знае колко много ама все пак работата не е само да му ръгнеш на маторя едно инхалаторче,един кулер и да си караш и да си свиркаш.има си доста работи които се пипват и всяко едно нещо е пари и накрая като теглиш чертата се получава една добра сума пари ;) да не говорим че само една мега е около 1400лв с настрйката и в такъв случай пък е просто абсурдно да се вместиш с 3-те хил.лв :!: ако искаш се обади мога да ти кажа за едно м40 какви пари излиза да се турбинира ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Мнение от n.kostadinov » 19 Авг 2009, 9:24

и атмосферния вариант с 2.8 или пък направо един V8 си е добър,ама си е друго турбо колата 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: e30 340i
Детайли за колата: Жълта...

Мнение от Zdravkoe30 » 19 Авг 2009, 11:00

Ogi написа:
uCnaHeTcA написа:За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах :roll: ... Сега остана да остане само 1 ... :roll:
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема :bowdown:


ако имаш достатъчно пари най-добре V8 и си питаш гъзъ... няма да турбинираш... ще имаш сила в излишък и т.н.
за 4-5к спокойно можеш да си купиш една е34-ка и да си прехвърлиш каквото ти трябва... за целта обаче ще ти трябва човек който знае какво прави и не претупва нещата...
:winky:

uCnaHeTcA написа:Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус :roll: Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - :roll: Или съм в грешка :roll:

ми аз доколкото знам вануса и преди турбиниране и след турбиниране все е в минус :mhihi:

Истината е в м60б40 :mhihi:
Оги за 4,5к е малко на кантар да го сложи... :winky: 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: e30 340i
Детайли за колата: Жълта...

Мнение от Zdravkoe30 » 19 Авг 2009, 11:02

uCnaHeTcA написа:
REMUS написа:
uCnaHeTcA написа:Ето за такива разяснения говорих :bowdown: Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията :roll: Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име :D ) ... :shock: Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... :D Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус :roll: Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - :roll: Или съм в грешка :roll:
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране :roll:

Ти явно си си избрал мотор и само искаш някой да каже че става.
М50 не е удачен вариант за дрифт, няма мощност, няма достатъчно торк и така нататък, за турбиниране също е рехав, буталцата са му като произведение на ювелирното изкуство, това нещо като го натовариш да дрифти и го надуеш за да има мощност, ще роди на второто мероприятие. Нали говорим за дрифт а не за въртене на гуми по светофарите? Ако е за свитофарни дрифтове е прекрасен, но за истински дрефт не става.

Не , не съм си избрал мотор, именно за тва пуснах и анкетата... Няма смисъл да се лигавя...
Н.Костадинов , ми гледам М52Б28 (добър...) в Продава , за 3000, 3000 и нещо... Според теб колко пък ще струва това турбиниране на М42то... Само не излитаи :D
За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах :roll: ... Сега остана да остане само 1 ... :roll:
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема :bowdown:

ами ако питаш мене,надуй м20-ката,според мен ще издържи (МНОГО)повече от м50 8)
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 19 Авг 2009, 11:26

Zdravkoe30 написа:ами ако питаш мене,надуй м20-ката,според мен ще издържи (МНОГО)повече от м50 8)


абе май само аз схванах кво точно иска Испанчето :roll:
човека иска да си вземе една е30-ка... да и сложи мотор достатъчно силен за да се научи... доколкото го познавам от форума тепърва навлиза в тези среди и иска да сглоби кола с която да се учи... и евентуално някой ден като се научи с не много труд да и вдигне мощноста ако се наложи...
сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
за тва ще ти предложа друго
взимаш М52б28... радваш му се учиш се кефиш се... пък някой ден ако си се зарибил достатъчно ще го смениш отново :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Авг 2009, 12:21

Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...


170 коня на Е30 е слабо така ли? :shock:

И какви са тея меги за 1400лв бре :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: e30 340i
Детайли за колата: Жълта...

Мнение от Zdravkoe30 » 19 Авг 2009, 14:45

n.kostadinov написа:аре кат си много запознат искам да видя как ще турбинираш едно м42 с 3000лв,не казвам че струва кой знае колко много ама все пак работата не е само да му ръгнеш на маторя едно инхалаторче,един кулер и да си караш и да си свиркаш.има си доста работи които се пипват и всяко едно нещо е пари и накрая като теглиш чертата се получава една добра сума пари ;) да не говорим че само една мега е около 1400лв с настрйката и в такъв случай пък е просто абсурдно да се вместиш с 3-те хил.лв :!: ако искаш се обади мога да ти кажа за едно м40 какви пари излиза да се турбинира ;)

за това ли един от дрифтинга продаваше мега за 300лв. ... щото нови са по 1400... :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: e30 340i
Детайли за колата: Жълта...

Мнение от Zdravkoe30 » 19 Авг 2009, 14:47

///peter написа:
Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...


170 коня на Е30 е слабо така ли? :shock:

И какви са тея меги за 1400лв бре :shock:

не е слаба,но просто много късно идва повер-а :winky:
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота... ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 19 Авг 2009, 15:17

Zdravkoe30 написа:
///peter написа:
Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...


170 коня на Е30 е слабо така ли? :shock:

И какви са тея меги за 1400лв бре :shock:

не е слаба,но просто много късно идва повер-а :winky:
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота... ;)

Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците :?: :!:
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Авг 2009, 15:41

Cherenz написа: Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците :?: :!:
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата ;)


Моля, не придърпвайте само към Вашата черга М20Б25 :mhihi:
Аз също съм за този мотор, търпи ужасни изстъпления ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Авг 2009, 16:18

///peter написа:
Cherenz написа: Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците :?: :!:
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата ;)


Моля, не придърпвайте само към Вашата черга М20Б25 :mhihi:
Аз също съм за този мотор, търпи ужасни изстъпления ;)


еми аз пък съм с м50б20,вече 80 000 в лютеницата с чип и ограничител на 7200,повечето време се кара на прекъсвач,като го взех беше на 450 000,мотора е от първите,90година без ванус,в момента е в добра кондиция и мърка.много от познатите ми бяха с м20,при зверско каране само проблеми,пукнати глави,изтропали лагери и износени легла на разпределителния вала,.ако вземем стокови мотори за извращения м50 е много по добър от м20,на същата база е но либсват детските болести на стария,охлаждането е по добро,винтилиран е и се развърта по различен начин.за турбо,м50 пак е по добрия вариант,просто е по скъпо да се направи.за дрифт не трябва само въртящ момент,трябват обороти и плавно разпределение на въртящия момент и мощността.наскоро карах ис на 1,5 бара в е30,доста тестове направихме на пистата във варна,при полужение че е ефтин мотор с ковани карантии и турбо буталата струват 600 долара автоматически идеята за дърт мотор с един вал изчезна от главата ми,за винаги.за здравина и килограми на там изобщо няма да говорим ;) все пак всеки сам решава за себе си,ква кола и къв мотор да прави.при полужение че има м50 и м42 на килограм за без пари не виждам смисъл от стари железа,не че са лоши просто някак не ме кефи идеята ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook