Кой мотор в купе на Е30...
Модератор: bum_bum
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Слушай батко ти Remus и няма да сгрешиш, а колкото до главите за Б25 Кире не знаете каде да търсите,а и да не говорим,че М50Б20 цял кютюк варви по 400-500 лв. барабар с кутий жици и пр.(ама то на толкова пари защото и за скрап не ги искат),аааааааааа и да не говорим колко бързо се разгръщат,тен хващам
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
Re: Кой мотор в купе на Е30...
uCnaHeTcA написа:Преди да съм написал, каквото и да е, искам да уточня, че нито имам 30ска, нито мотор под ръка... Но имам нещо впредвид, така че... Та... Кой мотор е най-подходящ да се сложи в Е30 , понеже чета, чета и всеки казва различно за тези мотори... Колата ще се използва предимно за дрифт... Съпоставям мотори на приблизително еднаква цена... Дълго се чудех, дали да сложа и М42Б18 турбо в анкетата, но ако изпадне Е30 с М42Б18 , то сумата да се турбинира е горе-долу еднаква с това да се сложи друг мотор от изброените... Нека обобщим нещата в тази тема и мисля, че би била полезна на доста колеги... Извинявам се, ако има нещо
П.С. Моля за сериозно отношение към темата
П.С.2 Ще помоля също така, тези които гласуват, да напишат по няколко реда, защо точно този мотор... Предимства, недостатъци и т.н. ...
П.С.3 Благодаря
а как реши че да се турбинира едно м42 излиза колкото да си сложиш м50
аз съм гласувал за м20б25 от горе изброените двигатели тъй като имаш по-голяма база за развитие(ако решиш някой ден да турбинираш де),пък си е и по-здравичък от м50-тата,разбира се има и по-добри двигатели започващи с буквичката С
REMUS написа:uCnaHeTcA написа:Ето за такива разяснения говорих Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име ) ... Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - Или съм в грешка
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране
Ти явно си си избрал мотор и само искаш някой да каже че става.
М50 не е удачен вариант за дрифт, няма мощност, няма достатъчно торк и така нататък, за турбиниране също е рехав, буталцата са му като произведение на ювелирното изкуство, това нещо като го натовариш да дрифти и го надуеш за да има мощност, ще роди на второто мероприятие. Нали говорим за дрифт а не за въртене на гуми по светофарите? Ако е за свитофарни дрифтове е прекрасен, но за истински дрефт не става.
Не , не съм си избрал мотор, именно за тва пуснах и анкетата... Няма смисъл да се лигавя...
Н.Костадинов , ми гледам М52Б28 (добър...) в Продава , за 3000, 3000 и нещо... Според теб колко пък ще струва това турбиниране на М42то... Само не излитаи
За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах ... Сега остана да остане само 1 ...
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
uCnaHeTcA написа:За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах ... Сега остана да остане само 1 ...
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема
ако имаш достатъчно пари най-добре V8 и си питаш гъзъ... няма да турбинираш... ще имаш сила в излишък и т.н.
за 4-5к спокойно можеш да си купиш една е34-ка и да си прехвърлиш каквото ти трябва... за целта обаче ще ти трябва човек който знае какво прави и не претупва нещата...
uCnaHeTcA написа:Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - Или съм в грешка
ми аз доколкото знам вануса и преди турбиниране и след турбиниране все е в минус
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
аре кат си много запознат искам да видя как ще турбинираш едно м42 с 3000лв,не казвам че струва кой знае колко много ама все пак работата не е само да му ръгнеш на маторя едно инхалаторче,един кулер и да си караш и да си свиркаш.има си доста работи които се пипват и всяко едно нещо е пари и накрая като теглиш чертата се получава една добра сума пари да не говорим че само една мега е около 1400лв с настрйката и в такъв случай пък е просто абсурдно да се вместиш с 3-те хил.лв ако искаш се обади мога да ти кажа за едно м40 какви пари излиза да се турбинира
- Zdravkoe30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340i
- Детайли за колата: Жълта...
Ogi написа:uCnaHeTcA написа:За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах ... Сега остана да остане само 1 ...
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема
ако имаш достатъчно пари най-добре V8 и си питаш гъзъ... няма да турбинираш... ще имаш сила в излишък и т.н.
за 4-5к спокойно можеш да си купиш една е34-ка и да си прехвърлиш каквото ти трябва... за целта обаче ще ти трябва човек който знае какво прави и не претупва нещата...
uCnaHeTcA написа:Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - Или съм в грешка
ми аз доколкото знам вануса и преди турбиниране и след турбиниране все е в минус
Истината е в м60б40
Оги за 4,5к е малко на кантар да го сложи...
- Zdravkoe30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340i
- Детайли за колата: Жълта...
uCnaHeTcA написа:REMUS написа:uCnaHeTcA написа:Ето за такива разяснения говорих Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име ) ... Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - Или съм в грешка
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране
Ти явно си си избрал мотор и само искаш някой да каже че става.
М50 не е удачен вариант за дрифт, няма мощност, няма достатъчно торк и така нататък, за турбиниране също е рехав, буталцата са му като произведение на ювелирното изкуство, това нещо като го натовариш да дрифти и го надуеш за да има мощност, ще роди на второто мероприятие. Нали говорим за дрифт а не за въртене на гуми по светофарите? Ако е за свитофарни дрифтове е прекрасен, но за истински дрефт не става.
Не , не съм си избрал мотор, именно за тва пуснах и анкетата... Няма смисъл да се лигавя...
Н.Костадинов , ми гледам М52Б28 (добър...) в Продава , за 3000, 3000 и нещо... Според теб колко пък ще струва това турбиниране на М42то... Само не излитаи
За сега лагерите са два...
1) М20Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
2) М50Б25 , пък за голямата сцена + Турбо
Правилно ли разбрах ... Сега остана да остане само 1 ...
П.С. Отново благодаря на всички , за изгубеното Ви време по моята тема
ами ако питаш мене,надуй м20-ката,според мен ще издържи (МНОГО)повече от м50
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Zdravkoe30 написа:ами ако питаш мене,надуй м20-ката,според мен ще издържи (МНОГО)повече от м50
абе май само аз схванах кво точно иска Испанчето
човека иска да си вземе една е30-ка... да и сложи мотор достатъчно силен за да се научи... доколкото го познавам от форума тепърва навлиза в тези среди и иска да сглоби кола с която да се учи... и евентуално някой ден като се научи с не много труд да и вдигне мощноста ако се наложи...
сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
за тва ще ти предложа друго
взимаш М52б28... радваш му се учиш се кефиш се... пък някой ден ако си се зарибил достатъчно ще го смениш отново
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
- Zdravkoe30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340i
- Детайли за колата: Жълта...
n.kostadinov написа:аре кат си много запознат искам да видя как ще турбинираш едно м42 с 3000лв,не казвам че струва кой знае колко много ама все пак работата не е само да му ръгнеш на маторя едно инхалаторче,един кулер и да си караш и да си свиркаш.има си доста работи които се пипват и всяко едно нещо е пари и накрая като теглиш чертата се получава една добра сума пари да не говорим че само една мега е около 1400лв с настрйката и в такъв случай пък е просто абсурдно да се вместиш с 3-те хил.лв ако искаш се обади мога да ти кажа за едно м40 какви пари излиза да се турбинира
за това ли един от дрифтинга продаваше мега за 300лв. ... щото нови са по 1400...
- Zdravkoe30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340i
- Детайли за колата: Жълта...
///peter написа:Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
не е слаба,но просто много късно идва повер-а
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота...
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Zdravkoe30 написа:///peter написа:Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...
170 коня на Е30 е слабо така ли?
И какви са тея меги за 1400лв бре
не е слаба,но просто много късно идва повер-а
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота...
Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Cherenz написа: Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
Моля, не придърпвайте само към Вашата черга М20Б25
Аз също съм за този мотор, търпи ужасни изстъпления
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///peter написа:Cherenz написа: Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата
Моля, не придърпвайте само към Вашата черга М20Б25
Аз също съм за този мотор, търпи ужасни изстъпления
еми аз пък съм с м50б20,вече 80 000 в лютеницата с чип и ограничител на 7200,повечето време се кара на прекъсвач,като го взех беше на 450 000,мотора е от първите,90година без ванус,в момента е в добра кондиция и мърка.много от познатите ми бяха с м20,при зверско каране само проблеми,пукнати глави,изтропали лагери и износени легла на разпределителния вала,.ако вземем стокови мотори за извращения м50 е много по добър от м20,на същата база е но либсват детските болести на стария,охлаждането е по добро,винтилиран е и се развърта по различен начин.за турбо,м50 пак е по добрия вариант,просто е по скъпо да се направи.за дрифт не трябва само въртящ момент,трябват обороти и плавно разпределение на въртящия момент и мощността.наскоро карах ис на 1,5 бара в е30,доста тестове направихме на пистата във варна,при полужение че е ефтин мотор с ковани карантии и турбо буталата струват 600 долара автоматически идеята за дърт мотор с един вал изчезна от главата ми,за винаги.за здравина и килограми на там изобщо няма да говорим все пак всеки сам решава за себе си,ква кола и къв мотор да прави.при полужение че има м50 и м42 на килограм за без пари не виждам смисъл от стари железа,не че са лоши просто някак не ме кефи идеята
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани