Кой мотор в купе на Е30...

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Кой мотор е най-подходящ...

М20Б25
15
9%
М50Б25
28
17%
М52Б28
53
32%
М30Б35
25
15%
М42Б18 Турбо
47
28%
 
Общо гласове : 168
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 19 Авг 2009, 16:25

и аз съм с м20б25 като мога да кажа че е 88г и откак е в мене се кара в ограничител само а дори и разхода е добър

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: -

Мнение от kirililiev » 19 Авг 2009, 16:42

White 1913 Power написа:и аз съм с м20б25 като мога да кажа че е 88г и откак е в мене се кара в ограничител само а дори и разхода е добър


на коя писта,при каква температура,колко обиколки подред? :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 19 Авг 2009, 17:07

къде е казано че само на писта се кара в ограничител аз споделям мнение за мотор а ти се правиш на интересен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: -

Мнение от kirililiev » 19 Авг 2009, 17:14

White 1913 Power написа:къде е казано че само на писта се кара в ограничител аз споделям мнение за мотор а ти се правиш на интересен


не се правя на интересен,темата е за мотор подходящ за дрифт в е30,кара се предимно на писти в лютеницата,там натоварването е най голямо,никаде другаде неможеш да държиш само в критични завой след завой,в продължение на 10,20 обиколки при ниска скорост настрани с ограничено охлаждане при температура на околната среда 30-36-38 градуса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 19 Авг 2009, 17:51

прав си просто мойто м20б25 не се кара на писти но се кара само в ограничител което си е натоварване също и съм доволен защото нямам проблеми никакви с него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 19 Авг 2009, 21:15

ОК Кире казваш М50 добре,но ти постави и въпроса относно обслужванвто им,че глава за М20 струва(според теб)300-400 лв. ,а колко струва за М50 (дай боже да не ти се случва,че ей така ще станат очичките :shock: )

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 19 Авг 2009, 21:19

за дваески се намират тикви,а за б25/и от двете разновидности/...а клапани за б28 :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Авг 2009, 22:18

С големите мотори какъвто и фал да стане, все е скъпо. Общо взето...какъвто най-запазен си намериш...макар, че това господ знае как ще установиш :mhihi: Абе пожелавам ти късмет! Лупвай нещо вътре и газ :winky:
BMW only!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 20 Авг 2009, 11:48

Cherenz написа:ОК Кире казваш М50 добре,но ти постави и въпроса относно обслужванвто им,че глава за М20 струва(според теб)300-400 лв. ,а колко струва за М50 (дай боже да не ти се случва,че ей така ще станат очичките :shock: )

M50 за 700-800 лв. ще си купиш целия мотор :) сметни сам колко ще струва главата

и има разлика из града да се кара на ръчка и на писта да се кара на ръчка... в града и да искаш няма как да го държиш постоянно на прекъсвач... а на пистата и да искаш няма как да не го държиш постоянно на прекъсвач :mhihi: също в града се засилваш и охлаждаш... на пистата настрани със средна скорост 50 няма как да го охладиш

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: Русе

Мнение от Oniq_Lud » 20 Авг 2009, 16:33

Cherenz написа:
Zdravkoe30 написа:
///peter написа:
Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...


170 коня на Е30 е слабо така ли? :shock:

И какви са тея меги за 1400лв бре :shock:

не е слаба,но просто много късно идва повер-а :winky:
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота... ;)

Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците :?: :!:
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата ;)

Къде е силата бе :D Мисля че бъркаш сила и пъргавина :mhihi: Щото силата е при S-a :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 20 Авг 2009, 17:35

Oniq_Lud написа:
Cherenz написа:
Zdravkoe30 написа:
///peter написа:
Ogi написа:сам знаеш М20-ката е слаба и не става...


170 коня на Е30 е слабо така ли? :shock:

И какви са тея меги за 1400лв бре :shock:

не е слаба,но просто много късно идва повер-а :winky:
друго си е да ти тръгва от 2000 оборота... ;)

Колеги ако е М20-ката е слаба ми се обадете на тел.0889 826430,с някое силно М50 пък да им сверим часовниците :?: :!:
п.п. Испанчо като гледам Плевен силно те окуражават към М50,но ти си си от Русе ,а знаеш в тоя град каде е силата ;)

Къде е силата бе :D Мисля че бъркаш сила и пъргавина :mhihi: Щото силата е при S-a :P

:gives: Айде още един решил да поспами в темата... Още в първото мнение ПОМОЛИХ да се отнесете сериозно, но има явно хора чели през редовете... Къде видя С-и изобщо в анкетата ?! Ако се бях спрял (=> имах пари за С-и) , мислиш ли, че щях да пускам анкета ?
П.С. Оги , мисля че черния говереше за М50 , ама Б25 , а те не са споменатата от тебе цифра :roll:
В главата ми стана яко каша вече :mhihi: :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Авг 2009, 17:51

е30 и със м50б20 ще се пързаля достатъчно добре,просто трябва да се олекоти.такъв двигател може да се вземе за 400лв вече.като си подготвиш купето и окачването и стигнеш предела на възможностите с този двигател,винаги можеш да го подсилиш или да измислиш вариант за друг.може да няма много сила,но с достатъчно умения можеш да компенсираш либсата и.като овладееш техниката на каране ще разбереш какво ти либсва и ще достигнеш до изводите сам ;) ако заложиш на скъпи неща а не си достатъчно усигурен финансово ще станеш монтьор а не дрифтар,вместо да трупаш умения ще се бориш с техниката и отстраняването на проблемите които неминуемо сапътстват всеки един дрифтар ;) по добре да си скромен и да караш,отколкото да се изхвърлиш и да чакаш части и леф и да си роб на едно скъпо хоби ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 20 Авг 2009, 22:13

Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни :?:
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Мнение от p0wEr » 20 Авг 2009, 22:52

Cherenz написа:Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни :?:
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова :mhihi:
е не секи може да кара турбинирани бегачки ... ;)
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 20 Авг 2009, 23:04

Cherenz написа:Кире,Оги вие кога карахте М 20-ки,че сте толкова компетентни :?:
А ония Лудия да малчи,че ще му скрия някое бутало и тогава ще видим как варви "S"ка ама 5 цилиндрова :mhihi:


преди 12 години закупих първото си бмв с м20двигател карбуратор,след това смених 7,8 подобни мотора от които счупих 4,5 ;) в момента карам сигурно 30-тото си бмв,загубих им бройката вече :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook