Кой мотор в купе на Е30...
Модератор: bum_bum
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
p0wEr написа:е то нестава само в форума с анкети тряя питаш и батките с дрифтачките кои мотор е по-добър за дрифт и т.н. масово се използват М50Б25 и М52Б28
Е анджек де... В сладур.цом ли да я пусна Там ли са батките Масово се използват тия мотори , изброени в анкетата... За това съм я и пуснал... Да се обобщят нещата за тях и да се разграничат самите мотори... Кой с алуминиев блок , който представлява минус за еди кво си , с кой мотор дрифта е по-труден , с кой главоблъсканицата ще е най-голяма и кви ли още не въпроси мога да изредя... Но съм оставил 1-2 главни въпроса , анкета с моторите и оставям батките да говорят кое е най-добре... Просто съвет и т.н. ... Знам, че има хора минали през тези филми ... и тези филми са гледАли... Та.... Гледам доста хора гласуват, никой не се обосновава....
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
uCnaHeTcA написа:p0wEr написа:е то нестава само в форума с анкети тряя питаш и батките с дрифтачките кои мотор е по-добър за дрифт и т.н. масово се използват М50Б25 и М52Б28
Е анджек де... В сладур.цом ли да я пусна Там ли са батките Масово се използват тия мотори , изброени в анкетата... За това съм я и пуснал... Да се обобщят нещата за тях и да се разграничат самите мотори... Кой с алуминиев блок , който представлява минус за еди кво си , с кой мотор дрифта е по-труден , с кой главоблъсканицата ще е най-голяма и кви ли още не въпроси мога да изредя... Но съм оставил 1-2 главни въпроса , анкета с моторите и оставям батките да говорят кое е най-добре... Просто съвет и т.н. ... Знам, че има хора минали през тези филми ... и тези филми са гледАли... Та.... Гледам доста хора гласуват, никой не се обосновава....
кво има да се обосновава някой,то анкетата говори сама за себе си
квито и атмосверки да сложиш в анкетата те нямат нищо общо с турбо мотора къфто и да е той
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
kirililiev написа:...
Да де, но има и фенове на атмосферните мотори аз примерно веднага гласувах за М30Б35 - за мен това е мотора за Е30. А и какво ми пречи чисто теоретично след някоя година да му бодна една турбинка пак казвам чисто теоретично
Si non confectus, non reficiat.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Zagy написа:kirililiev написа:...
Да де, но има и фенове на атмосферните мотори аз примерно веднага гласувах за М30Б35 - за мен това е мотора за Е30. А и какво ми пречи чисто теоретично след някоя година да му бодна една турбинка пак казвам чисто теоретично
тежък,бавноразвъртащ се и не върви колко е30 си карал с тоз мотор??хората не случайно се насочват към леки мотори,лесно се прави баланса и няма излишни килограми,по хубо сложи някой алуминиев осмак.
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
аз пък расъждавам по друг начин... ако ще е турбо то нека да е на м50б25
иначе... зависи какви са ти плановете... ако искаш да се развиваш и да навлезеш сериозно в спорта и някой ден да излезеш на европейска писта тази турбо йеска няма да ти стигне... за това по-добре си сложи М50б25... за нашите писти ще ти е достатъчна... някой ден ако ти се докара при батките в европа монтираш турбина и си готов
иначе... зависи какви са ти плановете... ако искаш да се развиваш и да навлезеш сериозно в спорта и някой ден да излезеш на европейска писта тази турбо йеска няма да ти стигне... за това по-добре си сложи М50б25... за нашите писти ще ти е достатъчна... някой ден ако ти се докара при батките в европа монтираш турбина и си готов
От тези всичките изброените нито един не ме кефи
Вариянтите са два:
или нещо стандартно над 300 коня (нещо от сорта на с51 или с38), за да не се троши много
или нещо над 2.5 литра турбинирано, но не мисля че м50 е удачен вариянт. В този случай ще има трошене и поправяне.
Сещам се и за трети вариянт-нещо от друга марка, стандартно с турбо над 250 коня и разбира се над 2.5 литра Примерно Нисан или Супра
И четвърти жокер, да купиш моята кола за едни дебели пари
Вариянтите са два:
или нещо стандартно над 300 коня (нещо от сорта на с51 или с38), за да не се троши много
или нещо над 2.5 литра турбинирано, но не мисля че м50 е удачен вариянт. В този случай ще има трошене и поправяне.
Сещам се и за трети вариянт-нещо от друга марка, стандартно с турбо над 250 коня и разбира се над 2.5 литра Примерно Нисан или Супра
И четвърти жокер, да купиш моята кола за едни дебели пари
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
REMUS написа:От тези всичките изброените нито един не ме кефи
Вариянтите са два:
или нещо стандартно над 300 коня (нещо от сорта на с51 или с38), за да не се троши много
или нещо над 2.5 литра турбинирано, но не мисля че м50 е удачен вариянт. В този случай ще има трошене и поправяне.
Сещам се и за трети вариянт-нещо от друга марка, стандартно с турбо над 250 коня и разбира се над 2.5 литра Примерно Нисан или Супра
И четвърти жокер, да купиш моята кола за едни дебели пари
е то най-добре направо да слага един М5 мотор и да излита... ама момчето си има няква разумна сума с която мисли да пазарува... не вярвам бюджета му да надхвърля 2к за мотор...
според мен оптималното е да вземе М50Б25 понеже е най здрав от изброените (освен йеската) и след време ако реши че му трябва още сила... една турбина и чеше
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
REMUS написа:Е то това след време ще е на първото каране на Калояново. И тогава допълнителни разходи и ще му излезе златно Да не говорим че м50 далеч не е най-подходящия за турбиниране мотор. От всички извроени и наблюденията ми, смея да твърдя че м30б35 е най-малкото зло от всички въпреки огромното си тегло
за здравината съм съгласен... железен мотор и с това всичките му плюсове свършват... а сега да изредим минусите... тежък, за вкарването му трябва да си преправи целия кош... частите му са ненамираеми... ако се счупи може да си търси части с месеци... абе не е като да няма минуси
Ето за такива разяснения говорих Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име ) ... Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - Или съм в грешка
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Най-добе М20Б25 малко пари за вал и биели да го раздуеш до 2,7 и един МегаСмъртник и си готов,за твоите умения е по-вече от задоволителен и идеален за монтаж,без каквито и да е спънки,а като ти омръзне(или пък ти стане маломощен) слагай турбини,компресори или каквот се сетиш там
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Cherenz написа:Най-добе М20Б25 малко пари за вал и биели да го раздуеш до 2,7 и един МегаСмъртник и си готов,за твоите умения е по-вече от задоволителен и идеален за монтаж,без каквито и да е спънки,а като ти омръзне(или пък ти стане маломощен) слагай турбини,компресори или каквот се сетиш там
само че забравяш факта за частите,два месеца търсихме читава глава за такъв мотор и не намерихме,като кажеш м20 б25 и ти казват няма или 350,400 лв главата,за сведение м50б20 в идеално състояние има за 400 лв и можеш да трошиш на воля без да имаш едно на ум да търсиш читави части.
kirililiev написа:Cherenz написа:Най-добе М20Б25 малко пари за вал и биели да го раздуеш до 2,7 и един МегаСмъртник и си готов,за твоите умения е по-вече от задоволителен и идеален за монтаж,без каквито и да е спънки,а като ти омръзне(или пък ти стане маломощен) слагай турбини,компресори или каквот се сетиш там
само че забравяш факта за частите,два месеца търсихме читава глава за такъв мотор и не намерихме,като кажеш м20 б25 и ти казват няма или 350,400 лв главата,за сведение м50б20 в идеално състояние има за 400 лв и можеш да трошиш на воля без да имаш едно на ум да търсиш читави части.
Е аз предпочетох да си купя цял мотор за 800лв отколкото глава за 400
uCnaHeTcA написа:Ето за такива разяснения говорих Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име ) ... Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - Или съм в грешка
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране
Ти явно си си избрал мотор и само искаш някой да каже че става.
М50 не е удачен вариант за дрифт, няма мощност, няма достатъчно торк и така нататък, за турбиниране също е рехав, буталцата са му като произведение на ювелирното изкуство, това нещо като го натовариш да дрифти и го надуеш за да има мощност, ще роди на второто мероприятие. Нали говорим за дрифт а не за въртене на гуми по светофарите? Ако е за свитофарни дрифтове е прекрасен, но за истински дрефт не става.
Ogi написа:REMUS написа:Е то това след време ще е на първото каране на Калояново. И тогава допълнителни разходи и ще му излезе златно Да не говорим че м50 далеч не е най-подходящия за турбиниране мотор. От всички извроени и наблюденията ми, смея да твърдя че м30б35 е най-малкото зло от всички въпреки огромното си тегло
за здравината съм съгласен... железен мотор и с това всичките му плюсове свършват... а сега да изредим минусите... тежък, за вкарването му трябва да си преправи целия кош... частите му са ненамираеми... ако се счупи може да си търси части с месеци... абе не е като да няма минуси
По-тежък е от м50 с 7кг.
305Nm при 4000rpm за м30 срещу 246Nm при 4200 за м50
Забележи на следващото Калояново как се държи колата на Цанко в сравнение с тези на Искрен, Алекс и т.н.
Аз изказвам моето мнение от моята гледна точка и за мен м50 не е мотор за дрифт в оригинал! Той е просто компромис!
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани