Кой мотор в купе на Е30...

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Кой мотор е най-подходящ...

М20Б25
15
9%
М50Б25
28
17%
М52Б28
53
32%
М30Б35
25
15%
М42Б18 Турбо
47
28%
 
Общо гласове : 168
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 18 Авг 2009, 2:30

p0wEr написа:е то нестава само в форума с анкети тряя питаш и батките с дрифтачките кои мотор е по-добър за дрифт и т.н. ;) масово се използват М50Б25 и М52Б28 :twisted:

Е анджек де... В сладур.цом ли да я пусна :mhihi: Там ли са батките :mhihi: :winky: Масово се използват тия мотори , изброени в анкетата... За това съм я и пуснал... Да се обобщят нещата за тях и да се разграничат самите мотори... Кой с алуминиев блок , който представлява минус за еди кво си , с кой мотор дрифта е по-труден , с кой главоблъсканицата ще е най-голяма и кви ли още не въпроси мога да изредя... Но съм оставил 1-2 главни въпроса , анкета с моторите и оставям батките да говорят кое е най-добре... Просто съвет и т.н. ... Знам, че има хора минали през тези филми ... и тези филми са гледАли... Та.... :help: Гледам доста хора гласуват, никой не се обосновава.... :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Авг 2009, 8:19

uCnaHeTcA написа:
p0wEr написа:е то нестава само в форума с анкети тряя питаш и батките с дрифтачките кои мотор е по-добър за дрифт и т.н. ;) масово се използват М50Б25 и М52Б28 :twisted:

Е анджек де... В сладур.цом ли да я пусна :mhihi: Там ли са батките :mhihi: :winky: Масово се използват тия мотори , изброени в анкетата... За това съм я и пуснал... Да се обобщят нещата за тях и да се разграничат самите мотори... Кой с алуминиев блок , който представлява минус за еди кво си , с кой мотор дрифта е по-труден , с кой главоблъсканицата ще е най-голяма и кви ли още не въпроси мога да изредя... Но съм оставил 1-2 главни въпроса , анкета с моторите и оставям батките да говорят кое е най-добре... Просто съвет и т.н. ... Знам, че има хора минали през тези филми ... и тези филми са гледАли... Та.... :help: Гледам доста хора гласуват, никой не се обосновава.... :help:


кво има да се обосновава някой,то анкетата говори сама за себе си ;)
квито и атмосверки да сложиш в анкетата те нямат нищо общо с турбо мотора къфто и да е той ;)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 18 Авг 2009, 8:38

kirililiev написа:...


Да де, но има и фенове на атмосферните мотори :winky: аз примерно веднага гласувах за М30Б35 - за мен това е мотора за Е30. А и какво ми пречи чисто теоретично след някоя година да му бодна една турбинка :twisted: пак казвам чисто теоретично :D
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Авг 2009, 8:50

Zagy написа:
kirililiev написа:...


Да де, но има и фенове на атмосферните мотори :winky: аз примерно веднага гласувах за М30Б35 - за мен това е мотора за Е30. А и какво ми пречи чисто теоретично след някоя година да му бодна една турбинка :twisted: пак казвам чисто теоретично :D


тежък,бавноразвъртащ се и не върви ;) колко е30 си карал с тоз мотор??хората не случайно се насочват към леки мотори,лесно се прави баланса и няма излишни килограми,по хубо сложи някой алуминиев осмак.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 18 Авг 2009, 8:58

аз пък расъждавам по друг начин... ако ще е турбо то нека да е на м50б25 :D
иначе... зависи какви са ти плановете... ако искаш да се развиваш и да навлезеш сериозно в спорта и някой ден да излезеш на европейска писта тази турбо йеска няма да ти стигне... за това по-добре си сложи М50б25... за нашите писти ще ти е достатъчна... някой ден ако ти се докара при батките в европа монтираш турбина и си готов :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 18 Авг 2009, 15:13

От тези всичките изброените нито един не ме кефи :winky:
Вариянтите са два:
или нещо стандартно над 300 коня (нещо от сорта на с51 или с38), за да не се троши много
или нещо над 2.5 литра турбинирано, но не мисля че м50 е удачен вариянт. В този случай ще има трошене и поправяне.
Сещам се и за трети вариянт-нещо от друга марка, стандартно с турбо над 250 коня и разбира се над 2.5 литра :winky: Примерно Нисан или Супра 8)
И четвърти жокер, да купиш моята кола за едни дебели пари :D
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 18 Авг 2009, 15:45

REMUS написа:От тези всичките изброените нито един не ме кефи :winky:
Вариянтите са два:
или нещо стандартно над 300 коня (нещо от сорта на с51 или с38), за да не се троши много
или нещо над 2.5 литра турбинирано, но не мисля че м50 е удачен вариянт. В този случай ще има трошене и поправяне.
Сещам се и за трети вариянт-нещо от друга марка, стандартно с турбо над 250 коня и разбира се над 2.5 литра :winky: Примерно Нисан или Супра 8)
И четвърти жокер, да купиш моята кола за едни дебели пари :D


е то най-добре направо да слага един М5 мотор и да излита... ама момчето си има няква разумна сума с която мисли да пазарува... не вярвам бюджета му да надхвърля 2к за мотор...
според мен оптималното е да вземе М50Б25 понеже е най здрав от изброените (освен йеската) и след време ако реши че му трябва още сила... една турбина и чеше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 18 Авг 2009, 15:56

Е то това след време ще е на първото каране на Калояново. И тогава допълнителни разходи и ще му излезе златно :winky: Да не говорим че м50 далеч не е най-подходящия за турбиниране мотор. От всички извроени и наблюденията ми, смея да твърдя че м30б35 е най-малкото зло от всички въпреки огромното си тегло ;)
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 18 Авг 2009, 16:11

REMUS написа:Е то това след време ще е на първото каране на Калояново. И тогава допълнителни разходи и ще му излезе златно :winky: Да не говорим че м50 далеч не е най-подходящия за турбиниране мотор. От всички извроени и наблюденията ми, смея да твърдя че м30б35 е най-малкото зло от всички въпреки огромното си тегло ;)


за здравината съм съгласен... железен мотор и с това всичките му плюсове свършват... а сега да изредим минусите... тежък, за вкарването му трябва да си преправи целия кош... частите му са ненамираеми... ако се счупи може да си търси части с месеци... абе не е като да няма минуси :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 18 Авг 2009, 17:03

Ето за такива разяснения говорих :bowdown: Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията :roll: Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име :D ) ... :shock: Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... :D Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус :roll: Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - :roll: Или съм в грешка :roll:
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 18 Авг 2009, 17:35

Най-добе М20Б25 малко пари за вал и биели да го раздуеш до 2,7 и един МегаСмъртник и си готов,за твоите умения е по-вече от задоволителен и идеален за монтаж,без каквито и да е спънки,а като ти омръзне(или пък ти стане маломощен) слагай турбини,компресори или каквот се сетиш там :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Авг 2009, 17:41

Cherenz написа:Най-добе М20Б25 малко пари за вал и биели да го раздуеш до 2,7 и един МегаСмъртник и си готов,за твоите умения е по-вече от задоволителен и идеален за монтаж,без каквито и да е спънки,а като ти омръзне(или пък ти стане маломощен) слагай турбини,компресори или каквот се сетиш там :idea:


само че забравяш факта за частите,два месеца търсихме читава глава за такъв мотор и не намерихме,като кажеш м20 б25 и ти казват няма или 350,400 лв главата,за сведение м50б20 в идеално състояние има за 400 лв и можеш да трошиш на воля без да имаш едно на ум да търсиш читави части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 18 Авг 2009, 20:48

kirililiev написа:
Cherenz написа:Най-добе М20Б25 малко пари за вал и биели да го раздуеш до 2,7 и един МегаСмъртник и си готов,за твоите умения е по-вече от задоволителен и идеален за монтаж,без каквито и да е спънки,а като ти омръзне(или пък ти стане маломощен) слагай турбини,компресори или каквот се сетиш там :idea:


само че забравяш факта за частите,два месеца търсихме читава глава за такъв мотор и не намерихме,като кажеш м20 б25 и ти казват няма или 350,400 лв главата,за сведение м50б20 в идеално състояние има за 400 лв и можеш да трошиш на воля без да имаш едно на ум да търсиш читави части.

Е аз предпочетох да си купя цял мотор за 800лв отколкото глава за 400 :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 18 Авг 2009, 20:58

uCnaHeTcA написа:Ето за такива разяснения говорих :bowdown: Мисля, че Огито най-добре ми напипва ситуацията :roll: Колкото до съветите на Иво (ще ме прощаваш, че ти викам по име :D ) ... :shock: Тия дългометражни филми искат сериоооозна инвестиция, спор няма, че са най-добрите варианти, но... Парата прави играта... :D Междудругото... Оги, за кой М50Б25 говориш... всмисъл М50Б25ТУ или без вАнус :roll: Понеже доколкото разбирам, тоя вАнус преди турбинирането ми е в + , но ако се мини на фаза турбиниране, ще ми е в - :roll: Или съм в грешка :roll:
Бат Иво , що да не е подходящ М50то за турбиниране :roll:

Ти явно си си избрал мотор и само искаш някой да каже че става.
М50 не е удачен вариант за дрифт, няма мощност, няма достатъчно торк и така нататък, за турбиниране също е рехав, буталцата са му като произведение на ювелирното изкуство, това нещо като го натовариш да дрифти и го надуеш за да има мощност, ще роди на второто мероприятие. Нали говорим за дрифт а не за въртене на гуми по светофарите? Ако е за свитофарни дрифтове е прекрасен, но за истински дрефт не става.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 18 Авг 2009, 21:17

Ogi написа:
REMUS написа:Е то това след време ще е на първото каране на Калояново. И тогава допълнителни разходи и ще му излезе златно :winky: Да не говорим че м50 далеч не е най-подходящия за турбиниране мотор. От всички извроени и наблюденията ми, смея да твърдя че м30б35 е най-малкото зло от всички въпреки огромното си тегло ;)


за здравината съм съгласен... железен мотор и с това всичките му плюсове свършват... а сега да изредим минусите... тежък, за вкарването му трябва да си преправи целия кош... частите му са ненамираеми... ако се счупи може да си търси части с месеци... абе не е като да няма минуси :)

По-тежък е от м50 с 7кг.
305Nm при 4000rpm за м30 срещу 246Nm при 4200 за м50
Забележи на следващото Калояново как се държи колата на Цанко в сравнение с тези на Искрен, Алекс и т.н.

Аз изказвам моето мнение от моята гледна точка и за мен м50 не е мотор за дрифт в оригинал! Той е просто компромис!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook