Кой мотор в купе на Е30...

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Кой мотор е най-подходящ...

М20Б25
15
9%
М50Б25
28
17%
М52Б28
53
32%
М30Б35
25
15%
М42Б18 Турбо
47
28%
 
Общо гласове : 168
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Кой мотор в купе на Е30...

Мнение от uCnaHeTcA » 17 Авг 2009, 18:10

Преди да съм написал, каквото и да е, искам да уточня, че нито имам 30ска, нито мотор под ръка... Но имам нещо впредвид, така че... Та... Кой мотор е най-подходящ да се сложи в Е30 , понеже чета, чета и всеки казва различно за тези мотори... Колата ще се използва предимно за дрифт... Съпоставям мотори на приблизително еднаква цена... Дълго се чудех, дали да сложа и М42Б18 турбо в анкетата, но ако изпадне Е30 с М42Б18 , то сумата да се турбинира е горе-долу еднаква с това да се сложи друг мотор от изброените... Нека обобщим нещата в тази тема и мисля, че би била полезна на доста колеги... Извинявам се, ако има нещо :roll:
П.С. Моля за сериозно отношение към темата :yes:
П.С.2 Ще помоля също така, тези които гласуват, да напишат по няколко реда, защо точно този мотор... Предимства, недостатъци и т.н. ...
П.С.3 Благодаря
Последна промяна uCnaHeTcA на 17 Авг 2009, 18:15, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 17 Авг 2009, 18:14

м50 б25 За мен е най ... макар които и да ми подарат веднага го слагам :D
А що си добавил турбо ИС после ,щях за него да глъсувам :D
п.п Абе всеки пат като отвора темата е допълнена , защо избрах м50б25 а не останалите (пиша тай ,че тогава нямаше турбо ИС :D )
Ами избирам го таи като е по "лесен" за развиване от останалите може да се развива като атмосверка или с повей , по нов е с повече клапани, сравнително лек е и още много неща за който сега не се сещам , ако си сигурен ,че не искаш вратичка за развитие м52 е твоя мотор ( не че не може да се равива ама е по трудно скъпо и опасно за матора :D )
Последна промяна SammY на 17 Авг 2009, 20:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 17 Авг 2009, 18:44

къде слагаш тия фъшкии до турбо кола?! :shock:

от така изброените - м42 + турбо

it is not just turbo, IT IS TURBO! ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 17 Авг 2009, 18:50

м60б40 В8
Скъпо удоволствие се очертава,а как ще върви се надявам да видя. :shock: Защото много матор,достатъчно коне(280) и 400 нютончета. :twisted:
А иначе това за което имаш пари това слагай!
И като си сметнеш колко ще ти излезе после по 3 умножаваш за по-сигурно и там некаде ще е цената.
Поне така казват хората дето са минали по тез пътища! ;)

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Мнение от Spit-Fire » 17 Авг 2009, 19:37

За мен е М52 с модове ако иска6 да запази6 атмосферката.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 17 Авг 2009, 21:08

vicho написа:къде слагаш тия фъшкии до турбо кола?! :shock:

от така изброените - м42 + турбо

it is not just turbo, IT IS TURBO! ;)


:winky:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Авг 2009, 21:31

успех колега Изображение
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 17 Авг 2009, 21:32

Iстинската Sила води класацията ИзображениеИзображениеИзображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 17 Авг 2009, 22:19

м42 е по готино изживяване :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 17 Авг 2009, 22:49

Явор написа:успех колега Изображение

Твоето мнение чакам :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 17 Авг 2009, 22:50

M106

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 17 Авг 2009, 22:59

AcOrP написа:M106

?! :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 17 Авг 2009, 23:02

M106B34 използва се в 745i базиран на М30, 3,4 с турбо на 0,4 бар-а с мотроник като електроника. 252 кс @ 4200 оборота и 380НМ @ 2200 оборота сток.
Тема за използване в е30 :)))
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=999510

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 17 Авг 2009, 23:04

Явор написа:успех колега Изображение

Яворе утрепа коня с тая снимка в подписа пак :mhihi: :mhihi:

По темата М42 на бар и половина ми се връзва добре с е30 купе :D :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Мнение от p0wEr » 18 Авг 2009, 2:20

е то нестава само в форума с анкети тряя питаш и батките с дрифтачките кои мотор е по-добър за дрифт и т.н. ;) масово се използват М50Б25 и М52Б28 :twisted:
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook