Кой мотор в купе на Е30...
Модератор: bum_bum
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой мотор в купе на Е30...
Преди да съм написал, каквото и да е, искам да уточня, че нито имам 30ска, нито мотор под ръка... Но имам нещо впредвид, така че... Та... Кой мотор е най-подходящ да се сложи в Е30 , понеже чета, чета и всеки казва различно за тези мотори... Колата ще се използва предимно за дрифт... Съпоставям мотори на приблизително еднаква цена... Дълго се чудех, дали да сложа и М42Б18 турбо в анкетата, но ако изпадне Е30 с М42Б18 , то сумата да се турбинира е горе-долу еднаква с това да се сложи друг мотор от изброените... Нека обобщим нещата в тази тема и мисля, че би била полезна на доста колеги... Извинявам се, ако има нещо
П.С. Моля за сериозно отношение към темата
П.С.2 Ще помоля също така, тези които гласуват, да напишат по няколко реда, защо точно този мотор... Предимства, недостатъци и т.н. ...
П.С.3 Благодаря
П.С. Моля за сериозно отношение към темата
П.С.2 Ще помоля също така, тези които гласуват, да напишат по няколко реда, защо точно този мотор... Предимства, недостатъци и т.н. ...
П.С.3 Благодаря
Последна промяна uCnaHeTcA на 17 Авг 2009, 18:15, променена общо 1 път
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
м50 б25 За мен е най ... макар които и да ми подарат веднага го слагам
А що си добавил турбо ИС после ,щях за него да глъсувам
п.п Абе всеки пат като отвора темата е допълнена , защо избрах м50б25 а не останалите (пиша тай ,че тогава нямаше турбо ИС )
Ами избирам го таи като е по "лесен" за развиване от останалите може да се развива като атмосверка или с повей , по нов е с повече клапани, сравнително лек е и още много неща за който сега не се сещам , ако си сигурен ,че не искаш вратичка за развитие м52 е твоя мотор ( не че не може да се равива ама е по трудно скъпо и опасно за матора )
А що си добавил турбо ИС после ,щях за него да глъсувам
п.п Абе всеки пат като отвора темата е допълнена , защо избрах м50б25 а не останалите (пиша тай ,че тогава нямаше турбо ИС )
Ами избирам го таи като е по "лесен" за развиване от останалите може да се развива като атмосверка или с повей , по нов е с повече клапани, сравнително лек е и още много неща за който сега не се сещам , ако си сигурен ,че не искаш вратичка за развитие м52 е твоя мотор ( не че не може да се равива ама е по трудно скъпо и опасно за матора )
Последна промяна SammY на 17 Авг 2009, 20:03, променена общо 1 път
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
къде слагаш тия фъшкии до турбо кола?!
от така изброените - м42 + турбо
it is not just turbo, IT IS TURBO!
от така изброените - м42 + турбо
it is not just turbo, IT IS TURBO!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
м60б40 В8
Скъпо удоволствие се очертава,а как ще върви се надявам да видя. Защото много матор,достатъчно коне(280) и 400 нютончета.
А иначе това за което имаш пари това слагай!
И като си сметнеш колко ще ти излезе после по 3 умножаваш за по-сигурно и там некаде ще е цената.
Поне така казват хората дето са минали по тез пътища!
Скъпо удоволствие се очертава,а как ще върви се надявам да видя. Защото много матор,достатъчно коне(280) и 400 нютончета.
А иначе това за което имаш пари това слагай!
И като си сметнеш колко ще ти излезе после по 3 умножаваш за по-сигурно и там некаде ще е цената.
Поне така казват хората дето са минали по тез пътища!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
vicho написа:къде слагаш тия фъшкии до турбо кола?!
от така изброените - м42 + турбо
it is not just turbo, IT IS TURBO!
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Явор написа:успех колега
Твоето мнение чакам
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
AcOrP написа:M106
?!
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
M106B34 използва се в 745i базиран на М30, 3,4 с турбо на 0,4 бар-а с мотроник като електроника. 252 кс @ 4200 оборота и 380НМ @ 2200 оборота сток.
Тема за използване в е30 ))
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=999510
Тема за използване в е30 ))
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=999510
- p0wEr
- младши ентусиаст
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
е то нестава само в форума с анкети тряя питаш и батките с дрифтачките кои мотор е по-добър за дрифт и т.н. масово се използват М50Б25 и М52Б28
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани