м52 б28 турбо електроника

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 15 Авг 2009, 14:35

извинявам се за лекия офф, но вануса не пречи ли за самото турбиниране :roll:
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Авг 2009, 14:46

по-пречи никасила. Детонациите не му се отразават добре
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Авг 2009, 16:15

bum_bum написа:
ge_a написа: на практика още не съм виждал М52 надуто на повече от 0.6 -0.7


Ми то само в България се мъчим да си надуваме ежедневките на надув, който обикновено е запазен за драгаджийките и затва така :mrgreen:


Хаха и ти си прав :D
bum_bum написа:Иначе кво му е на 2.8 мотор с 0.6, вероятно надежден и доволно мощен.


Абе на теория би трябвало, ама на практика не съм виждал, виж М50 колкото искаш, ама М52
:roll:

П.С. И както казваше един приятел налягания под 1 бар били вакум :weed:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 15 Авг 2009, 20:00

а на 0,8 според вас колко ше даде на вала= :shock:
инак и аз си мисля да не надувам повече от 0,6,...та мегата ли е моята алтернатива?Тя предполагам само пренастройва екуто да работи в различни честоти,но като се сетя тоя сименс като качвах мотора кви простотии искаше за да работи правилно се предполага че все нещо няма да му хареса, :roll:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 15 Авг 2009, 20:50

http://bmwnut.blogspot.com/2006/04/e36- ... mance.html
ето нещо за което почти всички знаем,но всъщност не съм чувал реалнно някой мерил ли е колко коня качва тая бумащинна и дали няма да е безмисленно спрямо разхода който ще правя :shock: всъщност какъв ли разход ще дава с м50 колектори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Авг 2009, 21:34

KIM написа:а на 0,8 според вас колко ше даде на вала= :shock:
инак и аз си мисля да не надувам повече от 0,6,...та мегата ли е моята алтернатива?Тя предполагам само пренастройва екуто да работи в различни честоти,но като се сетя тоя сименс като качвах мотора кви простотии искаше за да работи правилно се предполага че все нещо няма да му хареса, :roll:


Mегата ще замести изцяло сименса, ощо взето тя ще управлява всичко :idea:
А сименса е трудно да го чипосаш по-хард камо ли да го накараш да прави нещо с подлъгани параметри :roll:

А мислил ли си за вариант с компресор?Няма ли да е по добре :roll:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 15 Авг 2009, 22:11

А мислил ли си за вариант с компресор?Няма ли да е по добре Rolling Eyes

ето и точно това също искам да разуча как да направя за дадения мотор,но няма мн инфо и за двете :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Авг 2009, 22:24

sonny написа:Ми аз съм с други впечатления, не преки, а от хора ползвали ги. То реално в БГ са май на пръсти хората дето могат да ти настроят електрониката така, че като идешна кафе на витошада не се налага някой да идва и да прави нови настроики щото въздуха е по-разреден и колата нимой запали.


E,e... малко пресилено. Не е толкова сложно стига да имаш широколентова сонда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 15 Авг 2009, 22:43

И да включиш барометричната корекция,а най-добре е да има втори МАР за барокорекция.
Megasquirt & Megaview user


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Авг 2009, 12:14

Само дето кат туриш на сименс мега и сменяш всички датчици. Щото сименса видиш ли е най-великата електроника, милата толко е зле,че не мое с енастрои сама само с едни изпускатели, ко остаа за нещо повече.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Авг 2009, 12:15

KIM написа:http://bmwnut.blogspot.com/2006/04/e36-328i-and-328is-best-performance.html
ето нещо за което почти всички знаем,но всъщност не съм чувал реалнно някой мерил ли е колко коня качва тая бумащинна и дали няма да е безмисленно спрямо разхода който ще правя :shock: всъщност какъв ли разход ще дава с м50 колектори


ко искаш та замерим с едно такова, па щом са чудиш за разхода къв ша е, по-добре М40Б12 на чорапи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 18 Авг 2009, 12:17

sonny написа:Само дето кат туриш на сименс мега и сменяш всички датчици. Щото сименса видиш ли е най-великата електроника, милата толко е зле,че не мое с енастрои сама само с едни изпускатели, ко остаа за нещо повече.


Е да де, това е хубавото на мегата :D

valentino написа:И да включиш барометричната корекция,а най-добре е да има втори МАР за барокорекция.


Добре че ме напътства по телефона, та успях и без тези неща и ползвах само обикновената сонда, но ми остана малко да го пипна в движение, че само на "до дупка" я има :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Авг 2009, 12:21

///peter написа:
sonny написа:Само дето кат туриш на сименс мега и сменяш всички датчици. Щото сименса видиш ли е най-великата електроника, милата толко е зле,че не мое с енастрои сама само с едни изпускатели, ко остаа за нещо повече.


Е да де, това е хубавото на мегата :D

valentino написа:И да включиш барометричната корекция,а най-добре е да има втори МАР за барокорекция.


Добре че ме напътства по телефона, та успях и без тези неща и ползвах само обикновената сонда, но ми остана малко да го пипна в движение, че само на "до дупка" я има :mhihi:


ба аз съм чул повечко недоволни от какъвто и да бил вид електроника, камо ли мега, отколкото доволни. Проблема е, че май у БГ, нема кой да го направи както си му е реда. Вечно си на тръни. Ма ти кат си доволен дерзай, то нема лошо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 18 Авг 2009, 16:37

от мотек недоволни нема

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.03.2006
Местоположение: pernik
Пол: Мъж
Кара: мотор

Мнение от bma » 01 Сеп 2009, 23:54

За мегите и ас да кажем че у насе село сме доволни от тях ! харчиме ги яко-сигорно щото не разбираме много :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook