м52 б28 турбо електроника

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

м52 б28 турбо електроника

Мнение от KIM » 14 Авг 2009, 17:53

Добър ден колеги..дет се вика....
Понеже искам да турбинирам преди да боядисам колата,та с тоя мотор едно нещо ме притеснява ,когато наредя турнокомпонентите,каква електроника ще ми свърши работа понеже моя е с един ванус?може ли да се блокира да не работи или не е нужно ,ако има подходяща електроника,може би ще ми свърши работа нещо от сорта на пигибек понеже до колкото знам там се ползва стандартната електроника,а пигито само променя коефициентите към екуто и един вид го лъже,а смт то незнам дали ще ми върши работа при ванусов мотор... :help: дайте предложение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 14 Авг 2009, 18:06

За СМТ Лудия беше писал ,че не се оправя с Анусите та май то ти излиза от списака :confused: , но може и да има няква врътка та по- добре питаи него :D
п.п Тва за 1 анус сериозно ли го написа или се базикаш ? Или е с някви комбинаций по тиквата ?
п.п2 е30 28 ца с турбо доста интересен проект :D Дано скоро се види завършен , ама още от сега мирише на мн повер :shock:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Авг 2009, 18:26

кое да е на бъзик за вануса?
смт мисля се справя ама трябва да се блокира вануса :roll: но тогаз незнам какво следва след отписването му от моторя :roll: незнам но мисля че ако се използва и с оригиналната електроника няма нужда да махам дебитомер,тоест само нещо което да променя параметрите на оригиналното еку за да сложа по големи дюзи :conf: или пък мисля по удачния варянт ще да е с допълнителни дюзи които да се командват от смт а оригиналните да са само за паленето и ниските да речем до 3 об/мин ....трябва някакси да се приспособят 2 компа или да се махне електрониката на моя и наново с нов перформънс :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 14 Авг 2009, 18:38

Ами питам дали се базикаш щот м52 е с двоен анус и на двата вала демек :D , а то хубаво да блокираш вануса ама ама тогава ецу то как ще се справя :uups: Ти си решаваш как да я правиш ама с МС май е най - удачно и още нещо се сетих което Лудия казваше за СМТ ,че със Сименс еку не се разбира Успех
п.п Питай някои по вещ в занаята за пиги което да ти свърши работа (и за мен тва е по удачен варянт ако няма само на писата да караш )

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Авг 2009, 18:46

м52б28ТУ е 2 вануса ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 14 Авг 2009, 20:39

http://www.perfectpower.com/
Тук хората са писали че си бачка със Сименс СМТ-то, а колкото до вануса мисля че ще може да се зацепат така валовете че дори след сработването му препокриването да остане в допустими граници без да затапва след 4000об/мин.
Също може да се ограничи хода на хидравличното бутало с цел да завърти вала по-малко и да не дотусне по-голямо препокриване.
Това обаче е моя теория която мисля че ще проработи но трябва да се пробва.
Поне мотора ти е с раздвижни колела и ще можеш да си поиграеш с валовете преди да откачиш щекерчито на вануса.
Аз съм приготвил едно М52В25 за същите цели но за този тест ще съм готов може би чак догодина.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 14 Авг 2009, 20:50

то 2.8 ка м52 не е ли с алуминев блок ?Понеже някой хора казват че не бил много подходящ за турбиниране ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Авг 2009, 20:53

всички казват, че не е, но нито един не е пробвал за да знае :mrgreen:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 14 Авг 2009, 21:14

Ооооо М52 и сименс, оооооо успех :weed:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Авг 2009, 11:24

sonny написа:Ооооо М52 и сименс, оооооо успех :weed:


Защо бе? Дава кутията от сименса садиме му вътре една мега и е готов ;)

Ама до колкото съм запознат, при този мотор проблема не е вала и електрониката, а блока понеже бил алиминиев, ама тва на база четено из нета де, на практика още не съм виждал М52 надуто на повече от 0.6 -0.7 та да е ясно със сигурност какво ще се случи, ако някой в БГ го е правил може да сподели дали държи или тия от нета са прави :roll:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Авг 2009, 11:25

Бе то и мегата кат сименса, ма карай

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Авг 2009, 11:29

sonny написа:Бе то и мегата кат сименса, ма карай


Тука не съм съгласен ма карай ;)

П.С. Само за инфо: Вече има меги дето само кафе не правят сутрин, ако ти е любопитно може да разгледаш какво може MS-II eXtra ;), a и отдавна слуха, че са ненадеждни е мит :idea:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 15 Авг 2009, 11:37

Ми аз съм с други впечатления, не преки, а от хора ползвали ги. То реално в БГ са май на пръсти хората дето могат да ти настроят електрониката така, че като идешна кафе на витошада не се налага някой да идва и да прави нови настроики щото въздуха е по-разреден и колата нимой запали.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Авг 2009, 11:42

sonny написа:Ми аз съм с други впечатления, не преки, а от хора ползвали ги. То реално в БГ са май на пръсти хората дето могат да ти настроят електрониката така, че като идешна кафе на витошада не се налага някой да идва и да прави нови настроики щото въздуха е по-разреден и колата нимой запали.


Тука съм съгласен с теб, но това важи за всеки стендалоун, то за това в БГ масово се слагат пигита, та да е сигурно че ще се приберат от кафе макар и в авариен режим :idea:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Авг 2009, 14:04

ge_a написа: на практика още не съм виждал М52 надуто на повече от 0.6 -0.7


Ми то само в България се мъчим да си надуваме ежедневките на надув, който обикновено е запазен за драгаджийките и затва така :mrgreen: Иначе кво му е на 2.8 мотор с 0.6, вероятно надежден и доволно мощен.
Изображение

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook