издръжливост и проблеми при турбо-конверсия

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 10 Юли 2009, 12:46

с50б32 с компресор, 0.9 бара, ковани карантии, 30к км и замина един съединител с маховика...да чукна на дърво други грижи засега съм нямал.
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Re: re

Мнение от n.kostadinov » 10 Юли 2009, 18:19

slavianko написа:
n.kostadinov написа:Колеги тук в Русе направихме едно е30 м40 1.6 турбо :twisted: ,за момента не мога да кажа за проблеми при експлоатация,кара се на 0.6 бара на малко бедни смеси :evil: ! Има още доста неща да се правят по автомобила и като придобие някакъв по-завършен вид(завършен вид е доста относително да се каже) ще се пусне тема за целия проект+снимков материял и впечтления!До тук не съм имал никакви проблеми :) колата е евридейка и е за забавление 8) .Ще следя темата и ще пиша когато мога за лични впечатления :winky:
Още ли я карате бедна ??? И моята в началото беше така но ме беше страх да я карам докато не я оправя. Та я оправих но сега пък други проблеми.

Ами да но това съвсем скоро ще се промени ;)


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 15 Юли 2009, 22:46

Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите :roll: говоря за м42 ;)
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 15 Юли 2009, 22:56

РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите :roll: говоря за м42 ;)


с нови части около 10 000

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 16 Юли 2009, 21:31

kirililiev написа:
РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите :roll: говоря за м42 ;)


с нови части около 10 000

много добре ускорява с ориг гуми ли е като размер, и каква е степента с това отнемане от буталата. Предполагам 8,8 - 1 за да държи на 1.5 налягане, с т3/т4 ли е

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.07.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от GarrettFen » 18 Юли 2009, 23:09

Значи аз знам че в Бургас има е30 м20б28 турбо с оригиналните бутала леко разреден, на 0.9, минал е много много км. за няколко години.До колкото дочух скоро налягането ще стане около 1.5 с ковани карантии и спортен разпределителен вал.
Понеже нищо не знам,затова питам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 19 Юли 2009, 21:54

При мен пък проблемите са от тампона м/у кутията и кардана
и 3 броя диференциали (и на трите им се пръснаха касетите) ,като
километри съм на около 15хил. а мотора е М20В25 преработен на
2700сс кован вал,биели и бутала, Z 45 турбо разп.вал и Megasquirt :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
Мечтае да кара: S50/52

Мнение от lubaka_320 » 23 Юли 2009, 1:58

kirililiev написа:
РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите :roll: говоря за м42 ;)


с нови части около 10 000


питане: кви магарчета е сега тоз йес ;) ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 23 Юли 2009, 2:28

lubaka_320 написа:
kirililiev написа:
РА8318АХ написа:Някои да сподели какви пари му е излязло общо всичко като цена с сток карантиите :roll: говоря за м42 ;)


с нови части около 10 000


питане: кви магарчета е сега тоз йес ;) ?


знае ли някой,слага доста на м3 321 коня ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Юли 2009, 7:55

GarrettFen написа:Значи аз знам че в Бургас има е30 м20б28 турбо с оригиналните бутала леко разреден, на 0.9, минал е много много км. за няколко години.До колкото дочух скоро налягането ще стане около 1.5 с ковани карантии и спортен разпределителен вал.

как е направено на 2.8 :roll:

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 23 Юли 2009, 19:10

павката написа:
GarrettFen написа:Значи аз знам че в Бургас има е30 м20б28 турбо с оригиналните бутала леко разреден, на 0.9, минал е много много км. за няколко години.До колкото дочух скоро налягането ще стане около 1.5 с ковани карантии и спортен разпределителен вал.

как е направено на 2.8 :roll:

неговия случай не го знам ,но попринцип .....
блок и мотовилки(135) сток
колянов вал и бутала от м52б28
при тоя вариант тряяя да се вземе от челото на буталото ,излиза 3мм над блока, може разбирасе и други варианти
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1193
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 31 Юли 2009, 14:18

kirililiev написа:
turbo написа:
kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D

http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)


Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...


ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб :D ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час :D до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори ;) само трябва да знеш кои са най добрите :mhihi:

http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c

в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части ;)
евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 бар
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Юли 2009, 14:37

sachs написа:
kirililiev написа:
turbo написа:
kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D


http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)


Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...


ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб :D ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час :D до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори ;) само трябва да знеш кои са най добрите :mhihi:

http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c

в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части ;)
евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 бар
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата :?:


клипа мисля че клипа е правен на 1,4 бара,изкара 11 000 километра,след поставяне на нитрото вървя още около 200,300 километра и проби бутало,просто не издържа материала щото челото беше тънко :D :D :D на пета с 4 човека след 4000 оборота вървеше настрани,неможах да снимам щото всичко приключи бързо :D :D :D след месец ще дойдат керамичните бутала и ще се надуе още,може би до 1,8 със 150 коня нитро :D
http://img190.imageshack.us/img190/2571 ... 091098.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/2753 ... 091099.jpg


в този ред на мисли някой ако има бутала да дава насам да я пуснем в движение.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1193
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 31 Юли 2009, 15:48

kirililiev написа:
sachs написа:
kirililiev написа:
turbo написа:
kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D


http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)


Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...


ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб :D ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час :D до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори ;) само трябва да знеш кои са най добрите :mhihi:

http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c

в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части ;)
евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 бар
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата :?:


клипа мисля че клипа е правен на 1,4 бара,изкара 11 000 километра,след поставяне на нитрото вървя още около 200,300 километра и проби бутало,просто не издържа материала щото челото беше тънко :D :D :D на пета с 4 човека след 4000 оборота вървеше настрани,неможах да снимам щото всичко приключи бързо :D :D :D след месец ще дойдат керамичните бутала и ще се надуе още,може би до 1,8 със 150 коня нитро :D
http://img190.imageshack.us/img190/2571 ... 091098.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/2753 ... 091099.jpg


в този ред на мисли някой ако има бутала дава насам да я пуснем в движение.
за буталото ок,ама просто не мога да повярвам как е удържало тва гьоце(гарнитурата) на тоя тормоз толко километри :shock: :?: :?:


ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook