издръжливост и проблеми при турбо-конверсия

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Юли 2009, 15:53

sachs написа:
kirililiev написа:
sachs написа:
kirililiev написа:
turbo написа:
kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D


http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)


Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...


ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб :D ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час :D до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори ;) само трябва да знеш кои са най добрите :mhihi:

http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c

в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части ;)
евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 бар
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата :?:


клипа мисля че клипа е правен на 1,4 бара,изкара 11 000 километра,след поставяне на нитрото вървя още около 200,300 километра и проби бутало,просто не издържа материала щото челото беше тънко :D :D :D на пета с 4 човека след 4000 оборота вървеше настрани,неможах да снимам щото всичко приключи бързо :D :D :D след месец ще дойдат керамичните бутала и ще се надуе още,може би до 1,8 със 150 коня нитро :D
http://img190.imageshack.us/img190/2571 ... 091098.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/2753 ... 091099.jpg


в този ред на мисли някой ако има бутала дава насам да я пуснем в движение.
за буталото ок,ама просто не мога да повярвам как е удържало тва гьоце(гарнитурата) на тоя тормоз толко километри :shock: :?: :?:


бе и още можеше да издържи ама нали е за експерименти и трябва да се тества,като се постигне максимума ще се направи да върви на 30%под него и всичко ще е ок :D не духа гарнитура щото е разредена на 8/1 предполагам ;)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 31 Юли 2009, 16:00

бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Юли 2009, 16:24

sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън :roll:


не е груба грешка,чак като хакнаха носа тогава счупи бутало,като има хубаво охлаждане на челата и добра смес издържа.щом 11 000 издаяни на 1,4 1,5 значи не е лош вариант за ниско бюджетна турбоконверсия.може да се пусне на един бар и да те зарови ;) :D :D

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 31 Юли 2009, 17:58

kirililiev написа:
sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън :roll:


не е груба грешка,чак като хакнаха носа тогава счупи бутало,като има хубаво охлаждане на челата и добра смес издържа.щом 11 000 издаяни на 1,4 1,5 значи не е лош вариант за ниско бюджетна турбоконверсия.може да се пусне на един бар и да те зарови ;) :D :D

:mhihi: :mhihi: щом казва6 така да бъде..
айде и успех с турбинирането за в бъдеще

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 31 Юли 2009, 18:18

sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън :roll:


е добре, ти как сваляш степента на сгъстяване? По главата ли манипулираш или некви дебели гарнитури ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 31 Юли 2009, 18:52

Рязането на буталата с цел разреждане е най-неудачният вариант от няколкото възможни... няма случай, в който да става по-добре след подрязване - винаги е по-зле... по мое скромно мнение разбира се :).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Юли 2009, 19:12

Postman написа:Рязането на буталата с цел разреждане е най-неудачният вариант от няколкото възможни... няма случай, в който да става по-добре след подрязване - винаги е по-зле... по мое скромно мнение разбира се :).


100% си прав,няма по добро нещо от истинските част,но е вариант при полужение че държи на 1,5,предпочитам да карам на 1 бар с бутала за 80 лева отколкото да дам 600/800 долара.за ниско бюджетни проекти става според мен а и на един бар колата върви доста прилично.ако не бяха експериментирали с нитро на бар и половина още щеше да се движи колата ;) така да се каже автомобила е за тестове и се кара на предела на възможностите,бяха изпробвани всякакви варианти с всякакви карти на всякакъв надув,резултата е повече от задоволителен,все пак доста време се опитваха да го счупят и накрая след 11 000км успяха :D :D хубавото в случая е че доста работи ни се изясниха на практика и наученото ще ни свърши доста работа за напред ;)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 31 Юли 2009, 20:18

стан написа:
sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън :roll:


е добре, ти как сваляш степента на сгъстяване? По главата ли манипулираш или некви дебели гарнитури ?
кът напраиш сбирщина от няколко бмв-ски мотора и те така....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 31 Юли 2009, 21:04

kirililiev написа:...предпочитам да карам на 1 бар с бутала за 80 лева отколкото да дам 600/800 долара.

Би ли пояснил какви са тези бутала за 80 лева?
Megasquirt & Megaview user

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 01 Авг 2009, 0:42

valentino написа:
kirililiev написа:...предпочитам да карам на 1 бар с бутала за 80 лева отколкото да дам 600/800 долара.

Би ли пояснил какви са тези бутала за 80 лева?


ами от ис втора ръка ;)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 03 Авг 2009, 9:11

В тази тема НЕ СЕ обсъжда, как да си направиме турбо ИС-ка .... нали ? ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: издръжливост и проблеми при турбо-конверсия

Мнение от ico318 » 25 Яну 2013, 12:18

докато ровех да търся една тема,намерих тази.... не са много,каращите м40 под налягане,но на някого може да съм полезен.както и да поддикна други да споделят за проблеми и издръжливост на турбинирани мотори.след 4 години,но само 10 хил. км,реших да разглобя и позасиля мотора.старите бутала са като нови.никакви следи от детонации и едва забележим нагар.каналите за сегментите са съвсем чисти.това,вероятно,се дължи на това,че и пръска по малко метанол и вода.извода е,че м40 на газ,със заводска с.с.-8,8:1 и 0,8 налягане,не се чупи!разбира се е не е самолет.ще пиша,след време и с новата карантия колко е изкарал на с.с. 10,3:1.някой друг?

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook