Външен Резервоар + външна бензинова помпа

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Външен Резервоар + външна бензинова помпа

Мнение от AlibiTu » 02 Юли 2009, 11:38

Ако някой има инфо нека помогне и да ми спести ровене из форумите, че имам изпити :D
Може и директен линк към някоя тема, където е описано. Това което ме интересува:
1. Колко литра е "обикновено"
2. Какви размери е добре да са щуцерите и "пътеките"
3. Схема на целия поток на горивото

Мерси предварително!

П.С. Имаше една тема за едно С38 + Турбо ... и там момчето прави точно външен резервоар и стана интересна дискусия. Ползваше помпа Аеромотив А1000 ... та немога да намеря тази тема ... ако някой се сеща нека пусне линкче.


Намерих темата :) ... http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2412
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 02 Юли 2009, 14:12

В пърформанса мисля 4е даже няколко 4овека го бяха правили това, потърси иz отворените проекти. БМВто май не бе6е единственото.
Изображение

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook