блоу оф за е39 тдс

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 02 Юли 2009, 17:42

vld написа:И как ше го накараш да съска, като на дизела няма дроселова клапа :winky:


небе неме разбра този звук както се и забелязва че съм го написал саскането се увеличава с оборотите но само като влезне около 3000об. поне при мен е така ТДС незнам ти ще кажеш каква е причината но на мен ми звучи като развъртане на турбо ;)
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: S38B38 + GTX3582R Gen.2
Детайли за колата: 6-напред

Мнение от vatanasov » 02 Юли 2009, 18:55

няма да стане това съскане, днес ходих да погледнат колата и е невъзможно при тдс да стане. няма дроселова клапа, няма място де се сложи и няма вакум да е управлява - кофти ама факт :(
DSC off

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 02 Юли 2009, 21:14

vatanasov написа:няма да стане това съскане, днес ходих да погледнат колата и е невъзможно при тдс да стане. няма дроселова клапа, няма място де се сложи и няма вакум да е управлява - кофти ама факт :(
Нали ти писах в предният пост. Като искаш да съска вземаш бензинка и турбинираш. Хем дизел хем да съска. Е няма как да стане хем оная работа докрая хем душата в раяИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 06 Юли 2009, 14:04

vatanasov написа:няма да стане това съскане, днес ходих да погледнат колата и е невъзможно при тдс да стане. няма дроселова клапа, няма място де се сложи и няма вакум да е управлява - кофти ама факт :(


Става, става. Има вакуум ама някой трябва да го прати към клапана в точния момент. :winky:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: S38B38 + GTX3582R Gen.2
Детайли за колата: 6-напред

Мнение от vatanasov » 06 Юли 2009, 22:21

спотайваш ли се или така изглежда отстрани, ако имаш нещо в предвид и ти се споделя - карай, ако искаш да го направиш кажи цена и къде :help:
DSC off

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 09 Юли 2009, 8:49

Не се спотайвам, но лошото е, че цената на цялата врътка е такава, че едва ли си струва само, за да "съска" ТДС-ът. Вакуумът си е там, но трябва да се вземе от сервото на спирачките и с ел. клапанче и да речем с микроключ на педала на газта ще се подава към разтоварващия клапан в момента на отпускане на педала. По груби сметки ще е над 300 кинта интервенцията. :(
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook