лек маховик за м52б28

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

лек маховик за м52б28

Мнение от sabi1984 » 26 Юни 2009, 19:43

така както повечето сигурно знаят леките маховици от м20 стават за всички мотори до м50б25,но при тях диаметъра на съединителя е 228мм.а това което ме интересува е какъв по лек маховик да си сложа на м52б28 при положение че при него диаметъра е 240мм.
ако някой който е правил такова нещо нека сподели как става ще съм му много благодарен.интересува ме от кой мотор с по лек маховик от моя може да ми стане на мен,ще има ли разлика при стартера и направо някой ако може да ми предложи подходящ за мен маховик,който е по лек от моя нека пусне оферта,отворен съм за предложения :)
благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 26 Юни 2009, 20:50

фиданца за твоя или за мков мотор според мен са ти двете възможности

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 27 Юни 2009, 0:29

а какво ти пречи да сложиш М20-ков със съединител на 228 мм и да смениш бендикс ккто става при М50 ,мисля че Shondy е така на е30-ката с М52 :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 27 Юни 2009, 11:28

Ми той и от М3 пак е двумасов :roll:
Ако нямаш пара слагай както каза колегата от М20, ако не фиданца или други афтърмаркети.
Mens sana in corpore sano

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 27 Юни 2009, 12:24

а на стругар няма ли да стане да си олекотиш твоя като гочи на струга и свали някое килце
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 27 Юни 2009, 18:30

GEORGIEV написа:а какво ти пречи да сложиш М20-ков със съединител на 228 мм и да смениш бендикс ккто става при М50 ,мисля че Shondy е така на е30-ката с М52 :roll:

ми първо не съм сигурен дали ще пасне,второ кой ми гарантира че няма на петото по рязко тръгване да хвърли съединителя,все пак сигурно не случайно че оригинално са му сложили по голям диаметър.
ай във вторник на "генимекс"ще го обсъдим,че съм се зарибил нещо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 27 Юни 2009, 20:23

на м52б28 слагах сакс рейсинг на 228мм с маховик м20 на 6.5 кила.
Няма грижи никви,слагай ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 27 Юни 2009, 21:22

sabi1984 написа:
GEORGIEV написа:а какво ти пречи да сложиш М20-ков със съединител на 228 мм и да смениш бендикс ккто става при М50 ,мисля че Shondy е така на е30-ката с М52 :roll:

ми първо не съм сигурен дали ще пасне,второ кой ми гарантира че няма на петото по рязко тръгване да хвърли съединителя,все пак сигурно не случайно че оригинално са му сложили по голям диаметър.
ай във вторник на "генимекс"ще го обсъдим,че съм се зарибил нещо :mhihi:


еми май ще излезе че пасва,направо търси от наи-леките и слагай докато е свален , съединителя кво да му е тя 25-цата кара с такъв че тва 2.8 да го хвърли ли ...едва ли ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 27 Юни 2009, 22:08

Колега варянта на м20 маховик с по як съединител не е лоша , обаче според мен си е малко деградация от 240 на 228 най-добрия варянт е с някъв афтър ама цената не е като за криза :D
п.п. То не , че първия върянт е евтин ама май втория е значително по скъп :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 27 Юни 2009, 22:58

Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 30 Юни 2009, 11:05

S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.

най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка

правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 30 Юни 2009, 12:33

Малко под 300 долара е само съединителя, отделно фиданзата е още 400 или към 630 ако се земат двете. Отделно $200 някъде и нагоре май беше доставката, щото живеем на п..а си майна от белия свят :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 30 Юни 2009, 13:56

oxam написа:
S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.

най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка

правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца

На 660$ /без отстъпката/е сакс със фиданза,вкарвал съм такъв
и от грипфорс не искаха да пратят с понижена стойност на товарителницата та и с митниците си имах вземане даване. ;)
Незнам колко е обикновен но държи 450нм с феродов диск,същия комплект като на лудия.

Не виждам със какво фиданцата е по добра от здрав м20 оем маховик
или да има някакви предимства пред него?
За тея 660$ по добре истински съединител или нещо друго.

Сакс рейсинг на мен ми стъпва по-евтино от тоя ибейския комплект
и бих го предпочел като вариант със оем м20 маховик отколкото фиданца/оем сакс ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 30 Юни 2009, 14:01

bum_bum написа:Малко под 300 долара е само съединителя, отделно фиданзата е още 400 или към 630 ако се земат двете. Отделно $200 някъде и нагоре май беше доставката, щото живеем на п..а си майна от белия свят :mrgreen:

Абе те тея си товарят с доставката за да плащат по-малко комисионна на егей :P Смисъл излизаше около 120$ по товарителница а не мен ми взеха 228 и другите 100 не се облагат от ибей при продажба,щото са къв доставката.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 30 Юни 2009, 14:54

S-stail написа:
oxam написа:
S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.

най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка

правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца

На 660$ /без отстъпката/е сакс със фиданза,вкарвал съм такъв
и от грипфорс не искаха да пратят с понижена стойност на товарителницата та и с митниците си имах вземане даване. ;)
Незнам колко е обикновен но държи 450нм с феродов диск,същия комплект като на лудия.

Не виждам със какво фиданцата е по добра от здрав м20 оем маховик
или да има някакви предимства пред него?
За тея 660$ по добре истински съединител или нещо друго.

Сакс рейсинг на мен ми стъпва по-евтино от тоя ибейския комплект
и бих го предпочел като вариант със оем м20 маховик отколкото фиданца/оем сакс ;)


значи съм хванал няква примоция навремето, с митницата номерът е не да ти пишат по-ниска стойност а "warranty replacement" и минаваш метър (и всички се навиват)

до колкото помня на лудия феродовият диск е без демпфери, тоест 240мм от е34 м5 + фиданца
колко кила е м20 маховика? моята фиданца е 6 кг алуминиев с метална гривна - като замине просто сменям гривната и продължавам.

за последното съм съгласен - все пак опира до пари и това какво целиш
Изображение Изображение Изображение Изображение

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook