лек маховик за м52б28

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 30 Юни 2009, 15:11

Добре има ли значение от какъв материал е направен маховика освен лекотата?
От М20 са 6.5 и 8 ако не се лъжа като килограми, аз съм с втория и направо не мога да си представя какво може да му стане на това желязо освен да се изхаби венеца, който се сменя :roll:
Единствения минус на този от М20 е явно диаметъра, но с един корав комплект за атмосферна 28-ца както казаха колегите трябва да е ок.
А да попитам някой знае ли на е34 535 има ли едномасов маховик? Неговия размер е 240 също.
Последна промяна gotcha на 30 Юни 2009, 15:15, променена общо 1 път
Mens sana in corpore sano

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 30 Юни 2009, 15:13

6.2 кг мисля, че е М20ковия ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 30 Юни 2009, 15:36

oxam написа:..............колко кила е м20 маховика? моята фиданца е 6 кг алуминиев с метална гривна - като замине просто сменям гривната и продължавам.


М20 тесния е 6,3кг.
М20 дебелия е 8,5кг. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 30 Юни 2009, 16:07

S-stail написа:
bum_bum написа:Малко под 300 долара е само съединителя, отделно фиданзата е още 400 или към 630 ако се земат двете. Отделно $200 някъде и нагоре май беше доставката, щото живеем на п..а си майна от белия свят :mrgreen:

Абе те тея си товарят с доставката за да плащат по-малко комисионна на егей :P Смисъл излизаше около 120$ по товарителница а не мен ми взеха 228 и другите 100 не се облагат от ибей при продажба,щото са къв доставката.


Така е, дори на платинум пауър селъра му вземат 9% сейлс такс от ибея и 99% от продавачите товарят колкото се може повече цената на доставката. Но погледнато от друга страна е същото. Ако не товарят доставката ще увеличат цената на стоката и в крайна сметка за нас като потребители е все едно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 30 Юни 2009, 23:04

oxam написа:
S-stail написа:
oxam написа:
S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.

най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка

правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца

На 660$ /без отстъпката/е сакс със фиданза,вкарвал съм такъв
и от грипфорс не искаха да пратят с понижена стойност на товарителницата та и с митниците си имах вземане даване. ;)
Незнам колко е обикновен но държи 450нм с феродов диск,същия комплект като на лудия.

Не виждам със какво фиданцата е по добра от здрав м20 оем маховик
или да има някакви предимства пред него?
За тея 660$ по добре истински съединител или нещо друго.

Сакс рейсинг на мен ми стъпва по-евтино от тоя ибейския комплект
и бих го предпочел като вариант със оем м20 маховик отколкото фиданца/оем сакс ;)


значи съм хванал няква примоция навремето, с митницата номерът е не да ти пишат по-ниска стойност а "warranty replacement" и минаваш метър (и всички се навиват)

до колкото помня на лудия феродовият диск е без демпфери, тоест 240мм от е34 м5 + фиданца
колко кила е м20 маховика? моята фиданца е 6 кг алуминиев с метална гривна - като замине просто сменям гривната и продължавам.

за последното съм съгласен - все пак опира до пари и това какво целиш

Както писаха и колегите по-горе м20 лекия е 6кила и малко
и се намира евтино.

Друг е въпроса има ли смисъл от по-лек маховик щото аз от 12.5 кила на 6.5 разлика на усет не усетих разлика до като беше атмосверка.
Единствено ако си с прецакан демферен маховик и искаш да го разкараш.

Иначе за "warranty replacement" често не минава номера особено ако пратката е застрахована и си пише на товаритеницата сумата в/у която е застрахован.

Неколко силни коли карат с такива ибейски съединители/керамични и феродови/.Сакс пише на тях и си държат на големи нютони.Само един не издяни за жалост.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook