Турбо проект

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 30.11.2008

Турбо проект

Мнение от spiritbmw2 » 15 Юни 2009, 20:08

Колеги искам да попитам възможно ли е да се монтира Турбо на Е36 М42 и да работи на ГАЗ със ГИ какъв ще е ефекта някой правил ли е подобно нещо до сега. Моля не ми се смейте за Turbo + GAS ако знаете отговорете :help: :help: Може ли да работи турбото в режим на газ и да искара над 200hp na 318is 140hp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 15 Юни 2009, 21:33

няма невъзможни неща даже като се замисли човек маи е по рентабилно като изпълниение не като разход ама колко ще изкара с това сухо гориво незнам и от към температура на каде ще иде но щом хонда прелюд и то от първите се движи на такова гориво и с турбо значи стават нещата
за конете се си мисля че чак толкова няма да извадиш с тази карантия
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 15 Юни 2009, 21:47

мисълта за такав конверсия ми се въртеше в главата на няколко пъти , но може да се окаже дори по сполучливо на газ макар и да се окаже че може и по скъпо да доиде от бензиново(не съм сигурен)! А като потенцял като се направи всичко от човек дето е светнат с тънкостите при газовите уредби и най вече тънкостите да накараш колата да върви нормално на газ,дори е по калорична газта от бензина!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 30.11.2008

Мнение от spiritbmw2 » 16 Юни 2009, 19:17

Знам че на бенз със турбо на 0.7bar M42 вади към 270hp
Иска ми се в бъдеще да извадя едни 4000-5000лв и да пробвам проекта със ГИ + турбо но незнам какво може да се получи но щом има и други такива коли явно става :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 16 Юни 2009, 22:00

Има има такива коли.Трябва си читава газ системка ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 17 Юни 2009, 1:08

мегата не можеше ли да управлява две горивни системи?в смисъл да играе ГИ+газови инжектори.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.05.2009
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: 11ката
Мечтае да кара: Shelby Cobra GT500 1969

Мнение от ManiaX » 05 Юли 2009, 12:09

То без мега няма как да стане :mhihi:
Някой ден всички ще виждате това което аз виждам...смейте ми се че съм различен - аз ви се смея че сте еднакви!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 05 Юли 2009, 14:01

spiritbmw2 написа:Знам че на бенз със турбо на 0.7bar M42 вади към 270hp
Иска ми се в бъдеще да извадя едни 4000-5000лв и да пробвам проекта със ГИ + турбо но незнам какво може да се получи но щом има и други такива коли явно става :roll:
това най-горе,кой ти го каза?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 30.11.2008

Мнение от spiritbmw2 » 07 Юли 2009, 15:14

ico318 написа:
spiritbmw2 написа:Знам че на бенз със турбо на 0.7bar M42 вади към 270hp
Иска ми се в бъдеще да извадя едни 4000-5000лв и да пробвам проекта със ГИ + турбо но незнам какво може да се получи но щом има и други такива коли явно става :roll:
това най-горе,кой ти го каза?


Това го пише Ludiqgsm v edna tema vij tuk

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=ludiagsm

: => Турбо т3/т4 около 700лв ,интеркулер 300лв тръби марку4и скоби 250лв ,допълнителни инжектори с рейка 150 лв, Електроника смт6+мап сензор 600лв , колена тръби и фланци за изпускателния колектор + работа около 500лв ,2бр резонаторни гърнета на фи 60мм + тръби на фи 60мм около 250лв.Компект съединител и маховик на 220мм + стартер от Е30 около 300лв. Монтаж на механи4ната част от 500 до 3000лв( зависи къде и кой го прави) , монтаж и настройка на електрониката от 200 до 1000лв(зависи къде и кой го прави). и Някои дребни марку4ета кабел4ета тройничета и тн. 200-300лв уред4е за налягане на турбото по желание 60-70лв уред4е за бедна богата смес 60-70лв непрецизно и 450лв прецизно със сонда и контролер

Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 07 Юли 2009, 18:28

spiritbmw2 написа:
ico318 написа:
spiritbmw2 написа:Знам че на бенз със турбо на 0.7bar M42 вади към 270hp
Иска ми се в бъдеще да извадя едни 4000-5000лв и да пробвам проекта със ГИ + турбо но незнам какво може да се получи но щом има и други такива коли явно става :roll:
това най-горе,кой ти го каза?


Това го пише Ludiqgsm v edna tema vij tuk


Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.
гледам,че DIZZEL се е появил,питай го неговата колко е.или разгледай темата му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 15 Юли 2009, 20:38

Случайно кулер от мерцедес спринтер дали ще става?Или ще е прекалено голям? К24 дали е подходяща за м42 или ще идва слабичка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 15 Юли 2009, 23:01

bmw 318 is написа:Случайно кулер от мерцедес спринтер дали ще става?Или ще е прекалено голям? К24 дали е подходяща за м42 или ще идва слабичка?

к24 е много слаба, поне к26, а ако търсиш коне с ниско налягане и сток мотор т3/т4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 16 Юли 2009, 19:57

sundera86 написа:
bmw 318 is написа:Случайно кулер от мерцедес спринтер дали ще става?Или ще е прекалено голям? К24 дали е подходяща за м42 или ще идва слабичка?

к24 е много слаба, поне к26, а ако търсиш коне с ниско налягане и сток мотор т3/т4



Колега гледам че си наясно с тез работи и да попитам това онова :D 1. Бензиновата помпа трябва ли да се сменя 2. Значи аз съм с климатик и ако слагам тоз кулер дето е на работа имам чувството ,че ще закрие радиаторите и няма да има охлаждане,и какво се прави в такъв случай.3.Изпускателния колектор като се прави трябва ли да се спазва някаква дължина между цилиндрите до турбото или кой както си го направи,и трябва ли да свалям мотора или така както е в коша се прави колектора.МИслех си колектор от тдс да се сложи с някакви фланци.Но на колектора турбината се пада по-средата и няма да има място,та мисълта ми е дали ако се направи с някво коляно или нещо друго,някво удължение пак да се захване към колектора и до турбината да се изведе кадето и е мястото .Дали ще има ефект или от прекалено дългото разтояние от колектора до турбината няма се получи нищо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 16 Юли 2009, 20:48

не съм много наясно , но щом си се запътил към тдсов колектор защо не пробваш с твоя колектор обърнат наопаки, а ако караш на ниско налягане ориг бензинова ще ти е достатъчна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook