пилене на колектор
Модератор: bum_bum
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
super_bojo написа:последно колега смукателен колектор ли искаш да слагаш или изпускателен защото ако ще слагаш само по голям изпускател ше си спънеш колата а няма да я направиш по бърза
Колега, що не млъкнеш? Само глупости пишеш една след друга..
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
bum_bum написа:super_bojo написа:последно колега смукателен колектор ли искаш да слагаш или изпускателен защото ако ще слагаш само по голям изпускател ше си спънеш колата а няма да я направиш по бърза
Колега, що не млъкнеш? Само глупости пишеш една след друга..
ми то не може всички да сме умни като тебе
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
не се хапете де
не се хапете всеки с мнението си
като затворят маторя ще сложа снимчица с новия колектор а преди това няма да забравя и снимки на стружките от главата !!
като затворят маторя ще сложа снимчица с новия колектор а преди това няма да забравя и снимки на стружките от главата !!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
super_bojo написа:bum_bum написа:super_bojo написа:последно колега смукателен колектор ли искаш да слагаш или изпускателен защото ако ще слагаш само по голям изпускател ше си спънеш колата а няма да я направиш по бърза
Колега, що не млъкнеш? Само глупости пишеш една след друга..
ми то не може всички да сме умни като тебе
Кога последно сложи само изпускатели и установи, че колата върви по-зле? Защото аз го правих миналата година и определено ефекта е точно обратен на това, което твърдиш ти!
Не казвам, че много знам, но за неща за които не съм компетентен гледам да си трая.
bum_bum написа:super_bojo написа:bum_bum написа:super_bojo написа:последно колега смукателен колектор ли искаш да слагаш или изпускателен защото ако ще слагаш само по голям изпускател ше си спънеш колата а няма да я направиш по бърза
Колега, що не млъкнеш? Само глупости пишеш една след друга..
ми то не може всички да сме умни като тебе
Кога последно сложи само изпускатели и установи, че колата върви по-зле? Защото аз го правих миналата година и определено ефекта е точно обратен на това, което твърдиш ти!
Не казвам, че много знам, но за неща за които не съм компетентен гледам да си трая.
да не излезе само че "май" ти се е "било сорило" че колата "каточели" по-"бега" с по-широк порт? ако имаш графика на кривата преди/след благодатния и конедащен портинг я качи да я скиваме, в противен случей тва мнение има ценността на ланшния снег,.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: питам точно заради колектори
Chimerasv написа:колега питам защото ще слагам по-широки колектори та щом може доста... ще се пили .. не искам да слизам надолу в каналите трябват ми 8мм дулбочина под конус за да няма ръб като сложа новия колектор
Според мен ръба м/у колектора и главата трябва да си остане.
Не си ли мислил да портнеш всмукателните отвори да сложиш колектор от м50б25 и дросел от същия мотор и да разшириш малко и изпускатлните отвори и самия изпускатаелен колектор - това може да стане с машинка с удължитил - има ги по златарските ателиета
След изпускателния колектор подбираш по широки тръби
За да е пълен ефекта хубаво е да се сложи и еку от м 50б25 и дюзи от същия мотор
След изпускателния колектор подбираш по широки тръби
За да е пълен ефекта хубаво е да се сложи и еку от м 50б25 и дюзи от същия мотор
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Re: защо
Chimerasv написа:Според мен ръба м/у колектора и главата трябва да си остане.
защо така мислиш колега ?
Ми,защото този ръб не е случайно там.Ето една тема http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... 5&start=15
- Tuhla_4etvorka
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.06.2009
Re: пилене на колектор
Chimerasv написа:Привет колеги имам въпросче на покзаната по долу снимка колко от входа може да се отнеме преди да стигна водната риза
планирам да махна матеряла където е почернялата част
http://store.picbg.net/pubpic/2D/B9/bdd ... 2f2db9.JPG
Хубаво де решил си да портнеш главата и да сложиш по-големи вмукателни колектори. То достъпа на въздух ще го осигуриш, ама требе да има и нещо което да го засмуче или ако си с принудитено пълнене - нещо което да го поеме. Нещо мислил ли си по този въпрос? Единия начин е да увеличиш хода на клапаните, другия е клапани с по-голям диаметър.
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: пилене на колектор
колеги сдобих се с портната глава нямам снимки защото несъм я портвал лично но главата е от М50б20 и понастоя6тем смукателните и изпускателните портове са с размера на б25-цова глава
ефекта е ужасен до 4000 рпм много зор набира автомобила ( е39 ) но на 4000 рпм откача наистина лепи за седалката и кърши вратове / разхода се покачи доста /
предполагам е от завихрянето за което говорих преди но мисля да разпиля и пластмасовия колектор ... има как
а за колегата който даде линка с "кожата" на акулата при нея ефект има но при двигателя такива ръбове каквито се образуват м/у главата и колектора са вредни 2 причини
1. получава се вихър който нарушава ритмичноста на постъпване на горивна смес в цилиндрите
2. при този вихър се полъчава обмазване на самите стени на главата с горивна смес което от своя страна води до изпаряване на бензина и понижаване всичките му качества ( антидетонационни, температура на горивна смес етц )
следва фаза #2 а именно увеличаване обема на двигателя когато се случи ще пиша ( но няма да е скоро криза голяма )
ефекта е ужасен до 4000 рпм много зор набира автомобила ( е39 ) но на 4000 рпм откача наистина лепи за седалката и кърши вратове / разхода се покачи доста /
предполагам е от завихрянето за което говорих преди но мисля да разпиля и пластмасовия колектор ... има как
а за колегата който даде линка с "кожата" на акулата при нея ефект има но при двигателя такива ръбове каквито се образуват м/у главата и колектора са вредни 2 причини
1. получава се вихър който нарушава ритмичноста на постъпване на горивна смес в цилиндрите
2. при този вихър се полъчава обмазване на самите стени на главата с горивна смес което от своя страна води до изпаряване на бензина и понижаване всичките му качества ( антидетонационни, температура на горивна смес етц )
следва фаза #2 а именно увеличаване обема на двигателя когато се случи ще пиша ( но няма да е скоро криза голяма )
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани