пилене на колектор

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

пилене на колектор

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 11:17

Привет колеги имам въпросче на покзаната по долу снимка колко от входа може да се отнеме преди да стигна водната риза
планирам да махна матеряла където е почернялата част

http://store.picbg.net/pubpic/2D/B9/bdd ... 2f2db9.JPG

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 07 Юни 2009, 13:30

зареждай борчета и почвай портване :banghead:
дано не забравиш да качиш после снимка на струшките :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

питам точно заради колектори

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 15:05

колега питам защото ще слагам по-широки колектори ;) та щом може доста... ще се пили .. не искам да слизам надолу в каналите трябват ми 8мм дулбочина под конус за да няма ръб като сложа новия колектор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юни 2009, 15:58

колега от какъв мотор е колектора ако не е тайна и мислиш ли да слагаш по големи дюзи или по голям дросел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

m50b20

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 16:28

м50б20 дросел засега нямам но малко по нататък във времето
инжекторите също малко по напред във времето

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юни 2009, 17:52

хубаво е и клапаните да полираш щото гаранция са целите в гняз

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

:)

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 18:02

преди 2-3 месеца ги сменях :) че бях накривил всичките изпускателни... но ще ги почистя че стругаря иска да е чиста главата като я обработва :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 07 Юни 2009, 18:49

super_bojo написа:колега от какъв мотор е колектора ако не е тайна и мислиш ли да слагаш по големи дюзи или по голям дросел
Че за какво са му чак по големи инжектори ??? Те и оригиналните имат капацитет да цръкнат малко повече. От една портната глава с малко по голям дросел и по големи изпускатели не мислете че толкова ще обеднее колата че чак по големи инжектири да се слагат.
При мен хем с емковите дросели и с разплетените колектори, оригиналните инжектори си вършеха перфектна работа. смт-то ми си ги караше да църкат повече и това е ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юни 2009, 19:15

ми аз не прочетох колегата да е писал че мисли да вдига налягането на бензина или да слага електроника и далеч по евтино е да избере варианта с по големи дюзи пък и разбрах че иска да слага по широки смукатели а не изпускатели (аз на първото му викам колектор а на второто генерация ) :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

всичко с времето си

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 20:38

аз съм бедно кандидат-студентче и затова стъпка по стъпка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Юни 2009, 20:52

super_bojo написа:ми аз не прочетох колегата да е писал че мисли да вдига налягането на бензина или да слага електроника и далеч по евтино е да избере варианта с по големи дюзи пък и разбрах че иска да слага по широки смукатели а не изпускатели (аз на първото му викам колектор а на второто генерация ) :winky:


С тези дребни работи за които той пита няма нужда нито да се вдига налягането, нито да се мисли за др електроника.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

на 520

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 21:17

на 520-ка си е безумие да се впускам в по разточителен тунинг... по добре да сменя моторя и тогава.. може нещо по сериозно...
идеята ми е че искам комфортна кола за евридеи :)
а суап ... можеби на някое красиво е36 купе с един м60 мотор...
хоме маде алпина Б8 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юни 2009, 21:42

последно колега смукателен колектор ли искаш да слагаш или изпускателен защото ако ще слагаш само по голям изпускател ше си спънеш колата а няма да я направиш по бърза

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

смук смук

Мнение от Chimerasv » 07 Юни 2009, 21:45

смукателен колега смукателен колектор засега няма да сменям дроселната клапа само ще оформя подходящо входовете на главата
за по нататък съм замислил малко модификаций в блоковата част 12:1 СС +270 кубика на мотора и Газов инжекцион .. с подходящия аванс контролер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Юни 2009, 21:49

еми айде успех и пусни после снимки :yes:

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook