пилене на колектор

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: пилене на колектор

Мнение от Soul_Fly » 08 Яну 2010, 1:57

смени ли дросела? с какъв колeктор си сега? с този от м50б25?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: пилене на колектор

Мнение от Chimerasv » 08 Яну 2010, 19:11

дросела си е от м52б20 колектора също :) идеята ми е че има какво да се работи по самия пластмасов колектор на м52-ката .. ще покажа като сам готов..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: пилене на колектор

Мнение от nParMaTuK » 23 Яну 2010, 0:33

Дросела от м50 не става plug&play на м52, трябва дистанционен фланец да се направи.
(Не съм чел темата, сори ако сте го дискутирали)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: пилене на колектор

Мнение от bum_bum » 23 Яну 2010, 0:45

Е чак фланец.. една гетинаксова гарнитура между двете уплътнения върши чудна работа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: пилене на колектор

Мнение от Chimerasv » 04 Юни 2010, 15:30

дросел от м50 няма да слагам ;) м52-ковия си е перфектен спроед мен
отказах се и от смяна на колектора с такъв от м50
причината е - моят колектор се нуждае от малка доработка с която мисля ще има доста положителен ефект .. и тей като установих че някъде ми смуче въздух .. и ще се маха колектора :) ще го нося при стъругаря да му направи конусчетата за койито говорех :lalala:
а иначе в главата мис е роди идея за тромпети .. не ИТБ-та а само тромпети с аир-бокс и стандартния си дросел на мойта кола
сиреч колектора става с абсолютно прави тръби не както при м52 им50
за целта при стругаря алуминеви тръби с подходящия размер и дебели на на стената подложка към главата и аир бокс - наи трудната част според мен :mhihi: от стъклопласт
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: пилене на колектор

Мнение от bum_bum » 04 Юни 2010, 18:02

То ако ставаше с пръдня боя щяхме всички да караме по 500 коня коли ама не е чак толкоз просто- тромпети и газ ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: пилене на колектор

Мнение от Chimerasv » 04 Юни 2010, 18:55

на мен това ми е ясно можеби всеки си е представил набързо как става .. ама да се помисли за инжектори алабала ;) несъм 4ак толкова от село ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: пилене на колектор

Мнение от bum_bum » 05 Юни 2010, 0:20

Не знам какво си мислил, но ако тръгнеш сам да си правиш кутията на атомосферка съм 99.9% сигурен, че ще я осереш сравнено със стоковата. Имаш ли така дори бегла идея дължината и дебелината на рънърите колко трябва да ти е, обема на пленума, мястото от където ще постъпва въздуха, растоянието на инжекторите от клапана, ъгъла под който ще пръскат?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: пилене на колектор

Мнение от Chimerasv » 05 Юни 2010, 1:33

да си кажа право нямам идея за повечето неща ;) но пък нямам каквод а губя.. имам 3 колектора :) и 2 двигателя който си седят в мазата ;) иначе пак казвам несъм съвсем бос каквото трябва да се измисля ще се измисли но това е в много далечно бъдеще ;)
Изображение

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook