как се дига налягането на турбо от westgate

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

как се дига налягането на турбо от westgate

Мнение от misanthrope » 04 Юни 2009, 8:58

как се дига налягането на турбо от westgate клапана. Искам да го дигна с 0.1 - 0.2 бара от 1.1 на 1.3. Става въпрос за garett t35 http://www.callumw.f9.co.uk/ebay/img_1833.jpg

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 8.01.2009

Re: как се дига налягането на турбо от westgate

Мнение от c20xe » 04 Юни 2009, 10:16

sundera86 написа:как се дига налягането на турбо от westgate клапана. Искам да го дигна с 0.1 - 0.2 бара от 1.1 на 1.3. Става въпрос за garett t35 http://www.callumw.f9.co.uk/ebay/img_1833.jpg


Горна граница на налягането на турбото се определя от момента на отваряне на актоатора на уейст гейта.
Твоят се управлява от ЕКУ-то.

Става с реМАП на ЕКУ-то, или с ръчен бууст контролер. Монтира се на маркучето на актоатора и се наглася ръчно, да отваря на по-високо налягане. Следиш си бууст метъра и така.

Но само с повече въздух просто ще си опукаш мотора.
Ти си с Вебер Марели, ако не се лъжа. Нямаш дебитомер - с МАП си.
Трябва ти реМАП на екуто, за да каже някой на дюзите да цръцнат повечко бензин. Иначе само с повече въздух ще ти обеднеят смесите и тоя мотор ще стане на салата за отрицателно време.

П.С. Махни конусният филтър от моторният отсек. Само смуче горещ въздух покрай мотора. Язък за хубавият кулер. Монтирай гo някъде, дето ще смуче свеж, студен въздух и гаранция ще усетиш разлика във вървежа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 05 Юни 2009, 12:57

надухме на 1.4 и колата тръгна зверски но са ми бедни смесите 13.6 - 1,
а на 1.2бара са добре 12.1 - 1, филтъра и аз мислех да го направа така -
http://media.photobucket.com/image/sier ... /ebay2.jpg

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 8.01.2009

Мнение от c20xe » 05 Юни 2009, 14:45

Аз не бих настъпвал при 13.6/1. Бедна е.
А това 12.1/1 пък ми се струва леко преобогатено.

Под 12.5 вече не е добре според мен. Почва да богатее излишно.

Ако искаш, пробвай да вдигнеш налягането на бензина. Предполагам си с Вебер регулатор. Вдигни с няколко десети и виж дали няма да паднеш под 13/1.

Не става толкова просто това. Май без реМАП няма да минеш.

И така не е добре с филтъра. Изкарай го под бронята някъде. Или му сложи щит, да не засмуква топъл въздух.

Свържи се с COSWORTH от Русе. Членуваше в няколко форума: performance, tuning.bg.......Той чува петела доста по тия Фордове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 05 Юни 2009, 14:58

трябва ремап , объркали са ми чипа за по малко т3/т4 и за 1.5 налягане, а мойто вкарва повече въздух и след 1.2 почва да беднее

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: как се дига налягането на турбо от westgate

Мнение от bmw 318 is » 15 Юли 2009, 20:31

c20xe написа:
sundera86 написа:как се дига налягането на турбо от westgate клапана. Искам да го дигна с 0.1 - 0.2 бара от 1.1 на 1.3. Става въпрос за garett t35 http://www.callumw.f9.co.uk/ebay/img_1833.jpg


Горна граница на налягането на турбото се определя от момента на отваряне на актоатора на уейст гейта.
Твоят се управлява от ЕКУ-то.

Става с реМАП на ЕКУ-то, или с ръчен бууст контролер. Монтира се на маркучето на актоатора и се наглася ръчно, да отваря на по-високо налягане. Следиш си бууст метъра и така.

Но само с повече въздух просто ще си опукаш мотора.
Ти си с Вебер Марели, ако не се лъжа. Нямаш дебитомер - с МАП си.
Трябва ти реМАП на екуто, за да каже някой на дюзите да цръцнат повечко бензин. Иначе само с повече въздух ще ти обеднеят смесите и тоя мотор ще стане на салата за отрицателно време.

П.С. Махни конусният филтър от моторният отсек. Само смуче горещ въздух покрай мотора. Язък за хубавият кулер. Монтирай гo някъде, дето ще смуче свеж, студен въздух и гаранция ще усетиш разлика във вървежа.



Колега прости ми за невежеството, но как се отваря актоатора от екуто ?Защото е с мап сензор а не дебитомер ?Аз както съм дебитомер актоатора ще сработи когато турбината направи налягане,ама аз както не разбирам много и си сложа турбина/имам голямо желание щото/ при първоначалното палене на мотора все си мисля ,че като натисна педала на газта таз турбина ще се заварти и няма да спре и няма да отвори гейта.Стана ми ясно как се реголира кога да отвори, но ако нямам такъв ръчен контролер.И последен въпрос този репап как точно става? :roll:

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook