Заваряване на CUSTOM колектори?

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 08 Юни 2009, 18:16

Колко са ти дебели фланците?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 25.04.2007

Мнение от Lorinser69 » 08 Юни 2009, 23:16

аабе тънки са дееба.
8 мм.

на булгар лазер не режели по-дебели. и по-късно намерих други места където трябваше да ги изработя.
след шлайфа ше дойдат на 6мм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 09 Юни 2009, 10:11

slavianko написа: и после дадох на фрезист 5лв да ми ги челосаИзображениеИзображение


само тва е варианта, фланеца требва да е едно min 15мм , преди фрезата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 14 Юни 2009, 14:39

Какво стана със снимките ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 25.04.2007

Мнение от Lorinser69 » 14 Юни 2009, 23:01

Съвсем скоро ще ги има+подробно описание!!

трябва малко да ги лъсна, да ги пръсна и сесията е готова.
утре ще ги нося на греза за шлайф.

перфектно ги направи твоя човек! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 14 Юни 2009, 23:07

а по принцип кво се очаква от отворените колектори ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 22 Юни 2009, 11:20

Къде са снимките
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 25.04.2007

Мнение от Lorinser69 » 11 Юли 2009, 0:04

да обновим темата + обещаните снимки + видео.

Специялни благодарности на колегата smoocki.
препоръча ми наистина виртуоз в заварките.
Човека ги направи в срок, при това перфектно.
Също и цената на трудът му беше повече от добра, макар че това не е толкова от значение, след като върши перфектно работата си.
ето колекторите след заварките:

първо десният:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ето го и левият колектор, след като съм го шлайфнал. много мислех да ги хромирам, но така или иначе, върху тях ще има термо-щит, та хромировката няма да се вижда, затова ги пръснах с термоустойчива боя-сребърна.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


ето и видео как звучат тръбите.Кратичко е, но затова пък звучно :) http://www.youtube.com/watch?v=dqGzUa1kJPs

сега на следващия въпрос, или да пусна нова тема?

ТРЯБВА ми човек който да ми направи тръбите от колекторите до отзад. ТРЯБВА МИ ПРОФЕСИОНАЛИСТ! с препоръки, от вас естествено.
трябва да има и пълен набор техника, тръбоугъвачки и т.н....
Та пичове--давайте препоръки, или ако имате тема специялно за това, дайте линк

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 11 Юли 2009, 10:53

Звука като на некои Америкьн Масьл бре :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Юли 2009, 13:01

Колегата Zaho беше правил някаква генерация от неръждавейка, питай го него. А иначе дължината не трябваше ли да е еднаква за отделните цилиндри ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 11 Юли 2009, 14:09

Lorinser69 написа:да обновим темата + обещаните снимки + видео.

Специялни благодарности на колегата smoocki.
препоръча ми наистина виртуоз в заварките.
Човека ги направи в срок, при това перфектно.
Също и цената на трудът му беше повече от добра, макар че това не е толкова от значение, след като върши перфектно работата си.
Колега наистина много добра изработка, поне доколкото личи от снимките. Но изхождайки от формата им не виждам смисъл защо си ги правил, по простата причина че ефекта ще е нулев.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 25.04.2007

Мнение от Lorinser69 » 11 Юли 2009, 22:13

...по простата причина, че оригиналните ВЪОБЩЕ не пасваха и трябваше да режа коша за да насадя този мотор с оригиналните чугунени колектори. А мразя да да правя свинщини..
Само като инфо--тази кола, въобще не е предвидена за V8 мотор.
И НИКОГА не е произвеждана такава, 2-ВРАТКА- с V8. Максимумът е бил 3200сс 6так

Целта беше само да се направят колектори, които да могат да влязат в тясното пространство. особено от лявата старна, където е кормилната кутия--леген с вода да изсипеш, отдолу няма да протече...

толкова е тясно, че се наложи да направя термо-шитове за всичко..

ТА за гърнетата--един пич от форумът ми препоръча тези момчета http://www.extreme-tuning.bg/?lang=2

та мисля да им се доверя... някой има ли впечетления за цени?? разбира се всичко е относително, но просто да бъда леко подготвен.

Звукът искам да си остане същият, само леко да се намали. А ако някой ми каже как да постигна и онова характерно хъркане, след отпускане на газта-цена нямате.

Мисля си за прави тръби до отзад, а накрая някакъв заглушител. Много ми се ще гърне от ЗИЛ, но ми трябва мостра да я премеря дали ще пасне...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 12 Юли 2009, 10:25

Със един заглушител и едно крайно гърне ще е мн по добре....А да попитам имали в някой форум проект за тая кола :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Юли 2009, 12:47

Тури си и 2 резонатора и 2 тръби до края с 2 гърнета, по-доволен ще останеш. И според мене все пак трябваше да се постараеш да станат с еднакви дължини, не може да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 12 Юли 2009, 17:44

Lorinser69 написа:Целта беше само да се направят колектори, които да могат да влязат в тясното пространство. особено от лявата старна, където е кормилната кутия--леген с вода да изсипеш, отдолу няма да протече...
Не се замислих че може и да няма място за чугунените :uups: :uups:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook