Заваряване на CUSTOM колектори?
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Lorinser69
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 25.04.2007
аабе тънки са дееба.
8 мм.
на булгар лазер не режели по-дебели. и по-късно намерих други места където трябваше да ги изработя.
след шлайфа ше дойдат на 6мм
8 мм.
на булгар лазер не режели по-дебели. и по-късно намерих други места където трябваше да ги изработя.
след шлайфа ше дойдат на 6мм
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Lorinser69
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 25.04.2007
Съвсем скоро ще ги има+подробно описание!!
трябва малко да ги лъсна, да ги пръсна и сесията е готова.
утре ще ги нося на греза за шлайф.
перфектно ги направи твоя човек!
трябва малко да ги лъсна, да ги пръсна и сесията е готова.
утре ще ги нося на греза за шлайф.
перфектно ги направи твоя човек!
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Lorinser69
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 25.04.2007
да обновим темата + обещаните снимки + видео.
Специялни благодарности на колегата smoocki.
препоръча ми наистина виртуоз в заварките.
Човека ги направи в срок, при това перфектно.
Също и цената на трудът му беше повече от добра, макар че това не е толкова от значение, след като върши перфектно работата си.
ето колекторите след заварките:
първо десният:
ето го и левият колектор, след като съм го шлайфнал. много мислех да ги хромирам, но така или иначе, върху тях ще има термо-щит, та хромировката няма да се вижда, затова ги пръснах с термоустойчива боя-сребърна.
ето и видео как звучат тръбите.Кратичко е, но затова пък звучно http://www.youtube.com/watch?v=dqGzUa1kJPs
сега на следващия въпрос, или да пусна нова тема?
ТРЯБВА ми човек който да ми направи тръбите от колекторите до отзад. ТРЯБВА МИ ПРОФЕСИОНАЛИСТ! с препоръки, от вас естествено.
трябва да има и пълен набор техника, тръбоугъвачки и т.н....
Та пичове--давайте препоръки, или ако имате тема специялно за това, дайте линк
Специялни благодарности на колегата smoocki.
препоръча ми наистина виртуоз в заварките.
Човека ги направи в срок, при това перфектно.
Също и цената на трудът му беше повече от добра, макар че това не е толкова от значение, след като върши перфектно работата си.
ето колекторите след заварките:
първо десният:
ето го и левият колектор, след като съм го шлайфнал. много мислех да ги хромирам, но така или иначе, върху тях ще има термо-щит, та хромировката няма да се вижда, затова ги пръснах с термоустойчива боя-сребърна.
ето и видео как звучат тръбите.Кратичко е, но затова пък звучно http://www.youtube.com/watch?v=dqGzUa1kJPs
сега на следващия въпрос, или да пусна нова тема?
ТРЯБВА ми човек който да ми направи тръбите от колекторите до отзад. ТРЯБВА МИ ПРОФЕСИОНАЛИСТ! с препоръки, от вас естествено.
трябва да има и пълен набор техника, тръбоугъвачки и т.н....
Та пичове--давайте препоръки, или ако имате тема специялно за това, дайте линк
- Dakataaa
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Колегата Zaho беше правил някаква генерация от неръждавейка, питай го него. А иначе дължината не трябваше ли да е еднаква за отделните цилиндри ?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колега наистина много добра изработка, поне доколкото личи от снимките. Но изхождайки от формата им не виждам смисъл защо си ги правил, по простата причина че ефекта ще е нулев.Lorinser69 написа:да обновим темата + обещаните снимки + видео.
Специялни благодарности на колегата smoocki.
препоръча ми наистина виртуоз в заварките.
Човека ги направи в срок, при това перфектно.
Също и цената на трудът му беше повече от добра, макар че това не е толкова от значение, след като върши перфектно работата си.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Lorinser69
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 25.04.2007
...по простата причина, че оригиналните ВЪОБЩЕ не пасваха и трябваше да режа коша за да насадя този мотор с оригиналните чугунени колектори. А мразя да да правя свинщини..
Само като инфо--тази кола, въобще не е предвидена за V8 мотор.
И НИКОГА не е произвеждана такава, 2-ВРАТКА- с V8. Максимумът е бил 3200сс 6так
Целта беше само да се направят колектори, които да могат да влязат в тясното пространство. особено от лявата старна, където е кормилната кутия--леген с вода да изсипеш, отдолу няма да протече...
толкова е тясно, че се наложи да направя термо-шитове за всичко..
ТА за гърнетата--един пич от форумът ми препоръча тези момчета http://www.extreme-tuning.bg/?lang=2
та мисля да им се доверя... някой има ли впечетления за цени?? разбира се всичко е относително, но просто да бъда леко подготвен.
Звукът искам да си остане същият, само леко да се намали. А ако някой ми каже как да постигна и онова характерно хъркане, след отпускане на газта-цена нямате.
Мисля си за прави тръби до отзад, а накрая някакъв заглушител. Много ми се ще гърне от ЗИЛ, но ми трябва мостра да я премеря дали ще пасне...
Само като инфо--тази кола, въобще не е предвидена за V8 мотор.
И НИКОГА не е произвеждана такава, 2-ВРАТКА- с V8. Максимумът е бил 3200сс 6так
Целта беше само да се направят колектори, които да могат да влязат в тясното пространство. особено от лявата старна, където е кормилната кутия--леген с вода да изсипеш, отдолу няма да протече...
толкова е тясно, че се наложи да направя термо-шитове за всичко..
ТА за гърнетата--един пич от форумът ми препоръча тези момчета http://www.extreme-tuning.bg/?lang=2
та мисля да им се доверя... някой има ли впечетления за цени?? разбира се всичко е относително, но просто да бъда леко подготвен.
Звукът искам да си остане същият, само леко да се намали. А ако някой ми каже как да постигна и онова характерно хъркане, след отпускане на газта-цена нямате.
Мисля си за прави тръби до отзад, а накрая някакъв заглушител. Много ми се ще гърне от ЗИЛ, но ми трябва мостра да я премеря дали ще пасне...
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Със един заглушител и едно крайно гърне ще е мн по добре....А да попитам имали в някой форум проект за тая кола
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Тури си и 2 резонатора и 2 тръби до края с 2 гърнета, по-доволен ще останеш. И според мене все пак трябваше да се постараеш да станат с еднакви дължини, не може да няма начин
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не се замислих че може и да няма място за чугуненитеLorinser69 написа:Целта беше само да се направят колектори, които да могат да влязат в тясното пространство. особено от лявата старна, където е кормилната кутия--леген с вода да изсипеш, отдолу няма да протече...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани