турбо тдс
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- St.Dilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Много правилно разбрах въпросът ти и съответно съм написал, как е нормално да бъде, а над мен vld с малко ирония е посочил същото Значи турбото се командва от MAP сензор и ако има запушване или друг проблем, съответно се развърта и по-късно Много ми се ще да прочетеш първо тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=140231 пък след това да продължим Карам също TDS с чип и не пиша, просто защото си нямам друга работаshopeka написа:И ВЪПРОСАМИ ми беше дали....
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
По-ранното развъртане ще се случи когато колегата ivan. успешно завърши проекта би-турбо ТДС. Ще се имплантира малка турбина която да надува между 800 и 2200 об./сек. Така колата ще стане като 320д+чип и ще стартира при пипване на газта. Потърси темата в същия този раздел. И аз чакам с нетърпение завършването на проекта, но да знаеш, че дори и да стане ще е най-рано септември тъй като колегата е в Англия.
Остава ти варианта да си намериш един трипътник, манометър и да натегне някой самия байпасен клапан да се отваря на 1.4 бара вместо на 1.2. Така ще надува турбото малко повече и съответно ще имаш повече сила. Естествено има риск да си счупиш мотора, но според мен ако ти е перфектен ще е минимален.
И наистина виж темата в е34 - Как двигателя ТДС да работи по-добре. Направи си всички профилактики които са споменати там и най-важното виж си дюзите дали някоя не пикае, защото и това дава отражение на вървежа.
Поздрави.
Остава ти варианта да си намериш един трипътник, манометър и да натегне някой самия байпасен клапан да се отваря на 1.4 бара вместо на 1.2. Така ще надува турбото малко повече и съответно ще имаш повече сила. Естествено има риск да си счупиш мотора, но според мен ако ти е перфектен ще е минимален.
И наистина виж темата в е34 - Как двигателя ТДС да работи по-добре. Направи си всички профилактики които са споменати там и най-важното виж си дюзите дали някоя не пикае, защото и това дава отражение на вървежа.
Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
днес ми правеха профилактика на мотора вадеха колера почистваха го и други тяхни процедури.в последствие откриха че 2 от дузите при работещ двигате в основата там кадето се завартат кам блока изилзат някави мехурчета.присто нещо надува от там савсем малко.казахами че това не е проблем и можело да се кара така.
- BMWRACING
- младши ентусиаст
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
shopeka написа:днес ми правеха профилактика на мотора вадеха колера почистваха го и други тяхни процедури.в последствие откриха че 2 от дузите при работещ двигате в основата там кадето се завартат кам блока изилзат някави мехурчета.присто нещо надува от там савсем малко.казахами че това не е проблем и можело да се кара така.
м да бе тея мехурчета от кво са
не достатачно стегната дюза ли кво нз,и аз го имам тоя проблем на 5-ти и 6-ти (при LT-то де)
- St.Dilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Не достатачно стегната дюза точно това е Малко притягане... и готово, тръбичките които идват от ГНП-то са с лещи отгоре:!: А към shopeka не знам какви са тези майстори да разглобят половин кола, а да не притегнат 2 дюзи(могло и така да се кара)BMWRACING написа:shopeka написа:днес ми правеха профилактика на мотора вадеха колера почистваха го и други тяхни процедури.в последствие откриха че 2 от дузите при работещ двигате в основата там кадето се завартат кам блока изилзат някави мехурчета.присто нещо надува от там савсем малко.казахами че това не е проблем и можело да се кара така.
м да бе тея мехурчета от кво са
не достатачно стегната дюза ли кво нз,и аз го имам тоя проблем на 5-ти и 6-ти (при LT-то де)
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Ефекта от чипа си е страхотен,особенно за градски условия,тъй като преди 2 хиляди и нещо оборота е като обикновен атмосферен дизел демек трактор и е много тромав аи мудна а в града се кара радко над 2500 оборота,освен ако не искаш да се правиш на състезател.
Чипа просто дава кара ГНП-то да пуска повече гориво в ниските обороти и така има повече изгорели газове,които да развъртат турбото по-рано.На ТДС-а турбото не се управлява елекртичеки и има само един механичен байпасен клапан,който знаете за какво е.Аз съм от година с чип и съм супер доволен.КОлата ми стана пъргава и нито разход,ни то някакви други проблеми да съм имал.Само риска да ти иде по-рано турбинката остава,тъй като малко повече работи от колкото ако няма чип.Това е от мен,надявам се да съм бил полезен на някой.
Чипа просто дава кара ГНП-то да пуска повече гориво в ниските обороти и така има повече изгорели газове,които да развъртат турбото по-рано.На ТДС-а турбото не се управлява елекртичеки и има само един механичен байпасен клапан,който знаете за какво е.Аз съм от година с чип и съм супер доволен.КОлата ми стана пъргава и нито разход,ни то някакви други проблеми да съм имал.Само риска да ти иде по-рано турбинката остава,тъй като малко повече работи от колкото ако няма чип.Това е от мен,надявам се да съм бил полезен на някой.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Dream_BMW написа:...Чипа просто дава кара ГНП-то да пуска повече гориво в ниските обороти и така има повече изгорели газове,които да развъртат турбото по-рано.На ТДС-а турбото не се управлява елекртичеки и има само един механичен байпасен клапан,който знаете за какво е...
Точно за това неможе да се говори за "включване" и "изключване" на турбото , а MAP сензора върши същата роля като дебитомера , и не управлява турбото...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани