турбо тдс

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 10 Май 2009, 18:40

shopeka написа:И ВЪПРОСАМИ ми беше дали....
Много правилно разбрах въпросът ти ;) и съответно съм написал, как е нормално да бъде, а над мен vld с малко ирония е посочил същото :idea: Значи турбото се командва от MAP сензор и ако има запушване или друг проблем, съответно се развърта и по-късно :!: Много ми се ще да прочетеш първо тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=140231 пък след това да продължим :arrow: Карам също TDS с чип и не пиша, просто защото си нямам друга работа ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3616
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Май 2009, 18:26

По-ранното развъртане ще се случи когато колегата ivan. успешно завърши проекта би-турбо ТДС. Ще се имплантира малка турбина която да надува между 800 и 2200 об./сек. Така колата ще стане като 320д+чип и ще стартира при пипване на газта. Потърси темата в същия този раздел. И аз чакам с нетърпение завършването на проекта, но да знаеш, че дори и да стане ще е най-рано септември тъй като колегата е в Англия.

Остава ти варианта да си намериш един трипътник, манометър и да натегне някой самия байпасен клапан да се отваря на 1.4 бара вместо на 1.2. Така ще надува турбото малко повече и съответно ще имаш повече сила. Естествено има риск да си счупиш мотора, но според мен ако ти е перфектен ще е минимален.

И наистина виж темата в е34 - Как двигателя ТДС да работи по-добре. Направи си всички профилактики които са споменати там и най-важното виж си дюзите дали някоя не пикае, защото и това дава отражение на вървежа.

Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от shopeka » 12 Май 2009, 18:18

днес ми правеха профилактика на мотора вадеха колера почистваха го и други тяхни процедури.в последствие откриха че 2 от дузите при работещ двигате в основата там кадето се завартат кам блока изилзат някави мехурчета.присто нещо надува от там савсем малко.казахами че това не е проблем и можело да се кара така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 12 Май 2009, 18:32

shopeka написа:днес ми правеха профилактика на мотора вадеха колера почистваха го и други тяхни процедури.в последствие откриха че 2 от дузите при работещ двигате в основата там кадето се завартат кам блока изилзат някави мехурчета.присто нещо надува от там савсем малко.казахами че това не е проблем и можело да се кара така.


:OT: м да бе тея мехурчета от кво са :roll:
не достатачно стегната дюза ли кво нз,и аз го имам тоя проблем на 5-ти и 6-ти (при LT-то де)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 13 Май 2009, 8:53

BMWRACING написа:
shopeka написа:днес ми правеха профилактика на мотора вадеха колера почистваха го и други тяхни процедури.в последствие откриха че 2 от дузите при работещ двигате в основата там кадето се завартат кам блока изилзат някави мехурчета.присто нещо надува от там савсем малко.казахами че това не е проблем и можело да се кара така.


:OT: м да бе тея мехурчета от кво са :roll:
не достатачно стегната дюза ли кво нз,и аз го имам тоя проблем на 5-ти и 6-ти (при LT-то де)
Не достатачно стегната дюза :idea: точно това е ;) Малко притягане... и готово, тръбичките които идват от ГНП-то са с лещи отгоре:!: А към shopeka не знам какви са тези майстори :dummy: да разглобят половин кола, а да не притегнат 2 дюзи(могло и така да се кара) :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 13 Май 2009, 13:46

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 15:46, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 18 Май 2009, 8:34

Ефекта от чипа си е страхотен,особенно за градски условия,тъй като преди 2 хиляди и нещо оборота е като обикновен атмосферен дизел демек трактор и е много тромав аи мудна а в града се кара радко над 2500 оборота,освен ако не искаш да се правиш на състезател.
Чипа просто дава кара ГНП-то да пуска повече гориво в ниските обороти и така има повече изгорели газове,които да развъртат турбото по-рано.На ТДС-а турбото не се управлява елекртичеки и има само един механичен байпасен клапан,който знаете за какво е.Аз съм от година с чип и съм супер доволен.КОлата ми стана пъргава и нито разход,ни то някакви други проблеми да съм имал.Само риска да ти иде по-рано турбинката остава,тъй като малко повече работи от колкото ако няма чип.Това е от мен,надявам се да съм бил полезен на някой.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3115
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМАта Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i
ML 400 CDI

Мнение от ~Мишо~ » 19 Май 2009, 2:32

Dream_BMW написа:...Чипа просто дава кара ГНП-то да пуска повече гориво в ниските обороти и така има повече изгорели газове,които да развъртат турбото по-рано.На ТДС-а турбото не се управлява елекртичеки и има само един механичен байпасен клапан,който знаете за какво е...

Точно за това неможе да се говори за "включване" и "изключване" на турбото , а MAP сензора върши същата роля като дебитомера , и не управлява турбото...

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.12.2008

ааа

Мнение от гецата_89 » 14 Юни 2009, 15:27

моито се вклу4ва на 1.5 оборота ама аз така го купих и мислех 4е тка си е стандартно

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook